Mammahjertet
Elsker forumet
Gjennomsnittsfart på 8,7km/t, vekt på 76,5 føler shapelink og slike sider regner alt for mye kalorier, derfor skal jeg kjøpe meg pulsklokke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
synes det er utrolig leit det skal så lite til før det blir dårlig stemning:/ det var aldri sånn før...
Mister jo litt lysten det blir slik det er jo greit at det kan bli litt diskusjoner en sjelden gang..men er det virkelig nødvendig at folk hisser seg så opp? og "ler" av enkelte på skravletråder? Tenker nå både på "juksinga mi" (fikk endel refs for jeg skreiv for mange innlegg her idag...), ukesutfordringa som det ble stor diskusjon av..
På forrige krig så endte det jo med at jeg trakk meg for jeg mista helt lysten da jeg spurte etter en liten ting som veldig mange var imot..og da ble det og blåst helt opp
Når det er sagt så er jeg kjempefornøyd med laget her Synes vi er en kjempefin gjeng
Men jeg har faktisk sagt fra til lederen nå at jeg vil ut om vi blir taperlaget idag..
Begynner jo å lure litt om det ikke er meninga jeg skal være med på dette uansett...for det første går ikke vekta ned til tross for ei kjempebra uke...for det andre så er dette 2. gang det blir noe tull/diskusjon pga meg
Jeg er foresten i veldig dårlig form 14 min på mølla og jeg klarte akkurat 2km dette var etter jeg hadde varma opp bittelitt;p er det langt å strekke seg etter å klare 2km på 10min? Må jo kutte ned 4 min da, det blir kanskje litt mye å håpe på?
det kan stemme det jeg forbrenner CA 100 pr 10 min på mølla.. Det er og vanlig at de som veier litt mer forbrenner mer. Husker ikke helt hva vekta di er men.. Tror 211 kan stemme altsåIfølhe shapelink har jeg forbrent 211 kcals på mølla, kan det stemme? Jeg synes det høres så mye ut.
Går ut fra det som står på mølla. Blir det feil?det kan stemme det jeg forbrenner CA 100 pr 10 min på mølla.. Det er og vanlig at de som veier litt mer forbrenner mer. Husker ikke helt hva vekta di er men.. Tror 211 kan stemme altså
Bruker du noen app for å finne ut antall km? Eller går du utfra det som står på mølla?
det er ikke dårlig ! jeg jogger 3km på 20min ca...
2km på 10minutter klarer jeg ikke...hehe...men det er fullt mulig om man er flink å trene regelmessig
Nå har jeg ikke gått så veldig inn for å løpe fort i det siste heller starter litt forsiktig, og øker heller på litt etterhvert..Har et mål om å klare både halvmaraton og maraton iløpet av året Men da må jeg hvertfall være flink å trene!=)
Juuuuhuuuuuu! Vi var ikke dårligst denne uka!!! stå på videre!