Skravletråd for Fiolett :)

Gjennomsnittsfart på 8,7km/t, vekt på 76,5 :p føler shapelink og slike sider regner alt for mye kalorier, derfor skal jeg kjøpe meg pulsklokke :p

Pulsklokke har jeg litt lyst på også! Koser meg med cola zero. Venter på resultatet:) Må leite etter treningskortet mitt... Blæ

Venter på resultatet jeg også :p skal kose meg med litt farris idag siden det er lørdag...

Jeg har faktisk nesten 800 kcals å gå på idag, og har gledet meg hele dagen til å kose meg med noe godt ikveld, men nå har jeg ikke noe spesielt lyst på noe :s vet iallefall ikke hva :p

Takk mammahjertet;) Kjedelig at det mangler noe info så de ikke får publisert resultatet. Orker ikke spise noe, natta:)

synes det er utrolig leit det skal så lite til før det blir dårlig stemning:/ :confused1 det var aldri sånn før...
Mister jo litt lysten det blir slik :( det er jo greit at det kan bli litt diskusjoner en sjelden gang..men er det virkelig nødvendig at folk hisser seg så opp? og "ler" av enkelte på skravletråder? Tenker nå både på "juksinga mi" (fikk endel refs for jeg skreiv for mange innlegg her idag...), ukesutfordringa som det ble stor diskusjon av..
På forrige krig så endte det jo med at jeg trakk meg for jeg mista helt lysten da jeg spurte etter en liten ting som veldig mange var imot..og da ble det og blåst helt opp :confused013

Når det er sagt så er jeg kjempefornøyd med laget her:) Synes vi er en kjempefin gjeng:)
Men jeg har faktisk sagt fra til lederen nå at jeg vil ut om vi blir taperlaget idag..
Begynner jo å lure litt om det ikke er meninga jeg skal være med på dette uansett...for det første går ikke vekta ned til tross for ei kjempebra uke...for det andre så er dette 2. gang det blir noe tull/diskusjon pga meg :dontknow

Håper virkelig ikke du har tatt det jeg har sagt som kritikk/kjeft eller noe lignende det....??? Mange innlegg var et eksempel på det jeg ville frem til med regler, sånn at man har noe og forholde seg til (ikke nødvendigvis at det kun var dine man mente). Jeg har ikke vært sint, og jeg har ikke fått med meg at andre har vært det heller, så er veldig trist om du har oppattet det sånn :(

Vi er mange som har tenkt tanken på å srive flere innlegg ettherverandre, for å få fler poeng, men så har jeg, og kanskje mange av de andre tenkt at det ble "juks", og ja, juks i "". For juks blir ikke rett å si, siden det ikke var noen regel på det. Dere vant, og det er supert :) Reglene er greie å ha, sånn at alle følger det samme :)

Syns det er veldig trist at du føler noen kjeftet på det for det, og for at du føler du kanskje vil trekke deg. INGEN er sure, eller har noe imot deg :) Ingen vil heller at du skal trekke deg :) nå skal jeg liste meg stille ut igjen, syns bare det var så dumt om du satt med følelsen av at noen var sinte :(

Sånn, der fikk jeg endelig lest gjennom alle innleggene.
Når kjæresten er her blir det minimalt med internett. Neste uke er han ikke her, så da kan jeg være mye mere med på alt som skjer! :D

Nei,vi tapte ike. Det var jevnt, ingen tvil om det. Men dette må bety at MSAS og meg var ment å være med videre <3
Neste uke kommer vi sterkere tilbake!

Er litt spent på hvem og hva som blir ukesutfordringen.

Vet dere forresten om det var noen som ikke rapporterte inn vekt i går?

Jeg er foresten i veldig dårlig form :p 14 min på mølla og jeg klarte akkurat 2km :p dette var etter jeg hadde varma opp bittelitt;p er det langt å strekke seg etter å klare 2km på 10min? Må jo kutte ned 4 min da, det blir kanskje litt mye å håpe på?

det er ikke dårlig ! jeg jogger 3km på 20min ca...
2km på 10minutter klarer jeg ikke...hehe...men det er fullt mulig om man er flink å trene regelmessig:)
Nå har jeg ikke gått så veldig inn for å løpe fort i det siste heller:p starter litt forsiktig, og øker heller på litt etterhvert..Har et mål om å klare både halvmaraton og maraton iløpet av året:) Men da må jeg hvertfall være flink å trene!=)

Ifølhe shapelink har jeg forbrent 211 kcals på mølla, kan det stemme? Jeg synes det høres så mye ut.
det kan stemme det:) jeg forbrenner CA 100 pr 10 min på mølla.. Det er og vanlig at de som veier litt mer forbrenner mer. Husker ikke helt hva vekta di er men.. Tror 211 kan stemme altså:)
Bruker du noen app for å finne ut antall km? Eller går du utfra det som står på mølla?

Panna: Alle på vårt lag rapporterte hvertfall inn vekt :)

Veldig bra at vi ikke kom på sisteplass! Godt jobba jenter. Dere er gode :D

det kan stemme det:) jeg forbrenner CA 100 pr 10 min på mølla.. Det er og vanlig at de som veier litt mer forbrenner mer. Husker ikke helt hva vekta di er men.. Tror 211 kan stemme altså:)
Bruker du noen app for å finne ut antall km? Eller går du utfra det som står på mølla?
Går ut fra det som står på mølla. Blir det feil?:p

det er ikke dårlig ! jeg jogger 3km på 20min ca...
2km på 10minutter klarer jeg ikke...hehe...men det er fullt mulig om man er flink å trene regelmessig:)
Nå har jeg ikke gått så veldig inn for å løpe fort i det siste heller:p starter litt forsiktig, og øker heller på litt etterhvert..Har et mål om å klare både halvmaraton og maraton iløpet av året:) Men da må jeg hvertfall være flink å trene!=)

Kanskje jeg heller skal sette meg som mål å springe 3km på 20 min isteden da. I første omgang iallefall :) tror jeg gjør det:)

2km på 10min er jo fullt mulig det:) veit jo om flere som klarer det:)
Jeg har vel et lite mål om det selv også...men vil ikke sette meg for høye mål heller...men iløpet av året skal jeg få det til:) Vi får være flinke å trene regelmessig på mølle(eller ute såklart) fremover.. det er jo bare det som skal til faktisk:)

Det som står på mølla stemmer nok bra det:) jeg har jo pulsklokke...og det er ganske stor forskjell på den og tredemølla på kcal hvertfall...
Så bruker jeg nike running appen...:) Mest for motivasjonen sin del:D

Vi kompå 2 plass:) Ikke dårlig! Fortsatt vondt i øret/hode, merkelig smerte, føles nesten som det går på en nerve rett ved øre. Får demo det blir trening i dag:( Jeg som hadde store planer, er så typisk. Må ihvertfall få gjort ting her hjemme og handla. Så det får bli dagens mål. Klarte ikke la vær å gå på vekta i dag... Håper det som vistes i dag fortsatt vises til fredag eller mindre :)

Juuuuhuuuuuu! Vi var ikke dårligst denne uka!!!:D stå på videre!:)

Det hadde jeg ikke trodd altså! var faktisk veldig klar på å gå ut igår jeg...har jo tenkt litt at det ikke er meninga jeg skal være med på dette siden vekta ikke gir resultater selv etter knallhard jobbing...hehe...Men får vel gi det ei uke til da:)
Veldig glad vi ikke kom sist:)
Nå veit jeg ikke hvordan det ble med det ekstra kg til fordel...Om det gikk til lag rød eller oss eller hva som skjedde...Men vi hadde faktisk ikke kommet sist uansett:) Siden det var vi og lag rød som hadde mest innlegg i skravletråden:)

Hva skal dere idag da snupper?

Bra du blei MSAS :) Lager meg frokost nå:) Stekte restepoteter med krydder og stekt egg, nam :) Fått rydda på kjøkkenet også:)

Msas:
Bruker Nike running app på mølla?
Jeg forstår ikke alle tallene på mølla så vet ikke helt hvor langt jeg løper hver gang :-/

Back
Topp