Skravletråd for Fiolett :)

Jeg aner ikke.. 400?? Vanskelig å si egentlig, men er det med kylling kjøttdeig så sparer du jo veldig mange kalorier.. Nei er vanskelig å si assa;) det var jo ikke noe stor porsjon heller så det kan jo hende det er 300- og noe og?

Det var ikke med kyllingkjøttdeig, var vanlig kjøttdeig :p svigermr som laget :p jeg har skrevet inn 800 på shapeup, var det veldig overdrevet?:p

mye skravling, men det var visst juks det ifølge visse damer på lag rosa.. :rulez

800 synes jeg var litt overdrevent..hehe...men jeg aner jo egentlig ikke da:p

Ikke jeg heller :p hadde jeg kunnet veid maten hadde jeg jo visst sånn ca, men jeg er helt ny på å veie mat så aner ikke va hvor mye det veide engang :p

Jeg er foresten i veldig dårlig form :p 14 min på mølla og jeg klarte akkurat 2km :p dette var etter jeg hadde varma opp bittelitt;p er det langt å strekke seg etter å klare 2km på 10min? Må jo kutte ned 4 min da, det blir kanskje litt mye å håpe på?

Btw; dere som lurer på allevobarene så synes jeg de er fantastiske! Den med red berries er min favoritt, føljd av milk chocolate med esktra protein og toffee-baren er også god. Mye bedre enn nutrilett, noka, naturdiet og cambridge sine (synes at jeg prøvd det meste eller?)

Ang treningsmål så er det noe jeg må fundere over, føler lysten til å trene på gym kommer tilbake, men jeg er så stor at det føles flaut å gå dit... treningstøy og sportbh er for små så det blir å kjøpe nytt i tilegg. Vekta hindrer enn til å gjøre så mye, orker nesten ikke danse lengre når jeg en sjelden gang gidder på fest, løpe med ungene er noe slit. Det om noe er motivasjon for meg :)

Hege&Chris: Det hørtes ikke noe godt ut! Håper du våkner opp til en bedre dag imorgen.

Mammahjertet: Synes 2km a la 10min virker som et ok mål altså, du klarer det sikkert med litt intervalltrening i tilegg, der ser iaf jeg fort resultater...

Takk :-) XWP du må ikke tenke sånn(tenkte slik selv) Du vil jo ned i vekt og vil komme i form, så hold hode høyt og hver stolt av at du tar tak i dette du :hello2

Når enn først har begynt på mølla å går det fort bedre mammahjerte, så det er fult oppnålig med 10min og det ganske snart ;-)

synes det er utrolig leit det skal så lite til før det blir dårlig stemning:/ :confused1 det var aldri sånn før...
Mister jo litt lysten det blir slik :( det er jo greit at det kan bli litt diskusjoner en sjelden gang..men er det virkelig nødvendig at folk hisser seg så opp? og "ler" av enkelte på skravletråder? Tenker nå både på "juksinga mi" (fikk endel refs for jeg skreiv for mange innlegg her idag...), ukesutfordringa som det ble stor diskusjon av..
På forrige krig så endte det jo med at jeg trakk meg for jeg mista helt lysten da jeg spurte etter en liten ting som veldig mange var imot..og da ble det og blåst helt opp :confused013

Når det er sagt så er jeg kjempefornøyd med laget her:) Synes vi er en kjempefin gjeng:)
Men jeg har faktisk sagt fra til lederen nå at jeg vil ut om vi blir taperlaget idag..
Begynner jo å lure litt om det ikke er meninga jeg skal være med på dette uansett...for det første går ikke vekta ned til tross for ei kjempebra uke...for det andre så er dette 2. gang det blir noe tull/diskusjon pga meg :dontknow

Ja, det er jo flere overvektige på gymmet, jeg ser bare ikke dem ;) Har ikke vart på gym siden det byttet fra spenst til stamina hot, bare det navnet skremmer meg jo... Får manne meg dit neste uke, så at de hadde nybegynnertimer selv om jeg trent mye styrketrening og harde timer før føles det bedre om jeg begynner som en "nybegynner".

Maisepaugskatt: Nei, du bidrar absolutt ikke til negativ stemming her føler jeg, tvert imot! Men jeg leste på team rød sin skravleside, var det ikke dem som fikk refs da? Tror ikke det var oss altså, se side 10 i tråden deres...

MSAS: får absolutt håpe vi ikke er taperlaget idag for du skal ikke ut!! Ikke bry deg om at folk mener du "jukset" nå vet vi det, og kan prøve å være forsiktig med å skrive mange innlegg etter hverandre neste gang :p

Jeg synes også at vi er et kjempebra lag :)

Xvp: ingen er for stor for treningssenter :)

Stoler på dere og setter meg som mål å klare 2km på 10 min før sommern ;)

jeg leste det...men lag rosa hadde nok lest både på vårt lag og lag rødt.. lag rødt var jo "glad de ikke vant utfordringa" siden det plutselig kom en tråd om regler, innlegg etterhverandre og juks..
Jeg bryr meg ikke så mye om det...gidder hvertfall ikke å bruke tid på å diskutere det på trådene som ligger ute nå..da vil det jo bare bli enda mer dårlig stemning :/ holder meg heller her da...bare passe på at jeg ikke skriver for masse innlegg nå da:p
Jeg har vært hjemme aleine i hele dag så har hatt litt tid til pc:p

MSAS: Tror det var mynta til lag rød jeg. ikke tenk sånn, vi får fokusere på vårt lag, vi er jo en super gjeng :)

Hege og Chris: God bedring ;)

Spent på resultatene. Når pleier de å komme ?

jeg leste det...men lag rosa hadde nok lest både på vårt lag og lag rødt.. lag rødt var jo "glad de ikke vant utfordringa" siden det plutselig kom en tråd om regler, innlegg etterhverandre og juks..
Jeg bryr meg ikke så mye om det...gidder hvertfall ikke å bruke tid på å diskutere det på trådene som ligger ute nå..da vil det jo bare bli enda mer dårlig stemning :/ holder meg heller her da...bare passe på at jeg ikke skriver for masse innlegg nå da:p
Jeg har vært hjemme aleine i hele dag så har hatt litt tid til pc:p

Syns det har vært koselig med skravlinga jeg ! Måkke slutte med det :)

mammahjertet: Hørtes mye ut for 14 min(?)synes jeg, men kommer jo helt ann på tempo og vekta di.

Jeg vurderer pulsklokke, gir mer korrekt bedømmelse.

Back
Topp