Mammahjertet
Elsker forumet
2km på 10min er jo fullt mulig det veit jo om flere som klarer det
Jeg har vel et lite mål om det selv også...men vil ikke sette meg for høye mål heller...men iløpet av året skal jeg få det til Vi får være flinke å trene regelmessig på mølle(eller ute såklart) fremover.. det er jo bare det som skal til faktisk
Det som står på mølla stemmer nok bra det jeg har jo pulsklokke...og det er ganske stor forskjell på den og tredemølla på kcal hvertfall...
Så bruker jeg nike running appen... Mest for motivasjonen sin del
Kan vel være et mål etterhvert at jeg skal klare 2km på 10min, men vil ha litt mindre delmål, derfor tar jeg 3km på 20 min i første omgang
Er derfor jeg vil kjøpe meg pulsklokke, tror mølla vise ganske unøyaktig forbrenning, og samme med de appene som regner ut forbrenning. Men pulsklokker skal vel være ganske nøyaktige på forbrenningen?
Viser pulsklokka mer eller mindre enn mølla da?
Nå har jeg nettopp gjennomført dag 1 med 30 days shred level 1. Det var knallhardt men hvis jeg klarer å gjennomføre dette hver dag må jo formen bli bedre. Noen som har peiling på ca kcals jeg kan regne med å ha forbrent med 24min level 1? Jeg er 164cm og 76,5kg. Gleder meg virkelig til å få pulsklokke så den kan tegne ut for meg
Tok foresten FØR-bilder idag, håper å kunne se forskjell om en stund! Skal måle meg også, men har ikke fått fjort det enda