Skravletråd for Fiolett :)

2km på 10min er jo fullt mulig det:) veit jo om flere som klarer det:)
Jeg har vel et lite mål om det selv også...men vil ikke sette meg for høye mål heller...men iløpet av året skal jeg få det til:) Vi får være flinke å trene regelmessig på mølle(eller ute såklart) fremover.. det er jo bare det som skal til faktisk:)

Det som står på mølla stemmer nok bra det:) jeg har jo pulsklokke...og det er ganske stor forskjell på den og tredemølla på kcal hvertfall...
Så bruker jeg nike running appen...:) Mest for motivasjonen sin del:D

Kan vel være et mål etterhvert at jeg skal klare 2km på 10min, men vil ha litt mindre delmål, derfor tar jeg 3km på 20 min i første omgang :)

Er derfor jeg vil kjøpe meg pulsklokke, tror mølla vise ganske unøyaktig forbrenning, og samme med de appene som regner ut forbrenning. Men pulsklokker skal vel være ganske nøyaktige på forbrenningen?
Viser pulsklokka mer eller mindre enn mølla da?:)

Nå har jeg nettopp gjennomført dag 1 med 30 days shred level 1. Det var knallhardt :p men hvis jeg klarer å gjennomføre dette hver dag må jo formen bli bedre. Noen som har peiling på ca kcals jeg kan regne med å ha forbrent med 24min level 1? Jeg er 164cm og 76,5kg. Gleder meg virkelig til å få pulsklokke så den kan tegne ut for meg :p

Tok foresten FØR-bilder idag, håper å kunne se forskjell om en stund! Skal måle meg også, men har ikke fått fjort det enda :)

delmål er jo det beste:)
Pulsklokke er veldig veldig bra å ha om man løper mye og vil ha litt oversikt over treninga:)
Pulsklokka viser ganske masse forskjell på kcal etter jeg har jogga.. er vel ca 100 kcal forskjell på den og tredemølla... pulsklokka viser minst;)
Men det på tredemølla er nok bare ca-tall uansett...fulgte jo med et pulsbelte da jeg kjøpte tredemølle..så om jeg bruker det kan det jo hende det blir mer nøyaktig...Men foretrekker likevel pulsklokka:D

Så flink du er som er igang med jillian du og:D da kan vi jo motivere hverandre litt der:) Her skal jeg til på dag 6...men usikker om jeg skal ha treningsfri eller ikke idag;)

De fleste forbrenner 200 +/- på 30 day shred:)
Du kommer til å merke stor forskjell på formen om du gjennomfører 30 day shred!
Bra du har tatt før-bilder! det er kjempemotiverende:)

ikke meninga og skryte...men kanskje dette kan motivere deg litt?
Ikke uote bildet...tror jeg vil slette det igjen etterpå..=)
Her er resultat etter de t første rundene jeg hadde med 30ds ( gamle bilder)
544972_10151534755805704_1099039138_n.jpg

Wow, det blir jo raske resultater tydligvis!:) men skjønner jo at det kan variere da :p

Kan egentlig pulsklokke brukes til å se forbrenning på andre aktiviteter enn løping? Som feks 30days shred og lignende?:p jeg har virkelig null peiling på slikt :p

Idag blir det enten taco eller hjemmelagt pizza til middag, kaloribombe :( har lyst på noe godis iløpet av dagen også.. Håper å holde meg under kcal-grensa, men tror det kan bli vanskelig :(

ja, pulsklokke kan man bruke til den treninga man vil...jeg har til og med testa den ut når jeg har holdt på med husarbeid jeg..hihi:D

Var det jeg trodde, supert :) sambo syns det hadde vært kult å prøvd den en hel dag for å se hvor mye han forbrenner :p

Jeg gruer meg til motivasjonen begynner å forsvinne :( jeg vet at jeg ikke klarer å leve på denne måten i lengden, og er redd for at vekta raser opp når jeg begynner å spise normalt igjen. Har ligget stabilt på vekta i 8-9 måneder selv om jeg absolutt ikke har vært sunn eller trent, derfor tror jeg det er fort gjort å gå i fella å tenke at jeg ikke la på meg av å leve slik :p

Hei:) Jeg har unnet meg god mat. Svinefile med fløtegratinerte poteter, peppersaus,mais og løkringer. Men ikke noe snop på meg, så da kan jeg kose meg med litt ekstra god mat :)

Jeg har besøk av foreldrene mine denne helga, så da er jeg ikke så mye på nett.
Lørdag er kosedag for meg. Har vært ute å spist på kinarestaurant i dag. Og i kveld skal jeg lage innbakt pizza :)
Blir nok litt snacks også i kveld. Unner meg en kosedag i uka :)

Ha en fin lørdagskveld alle :)

Her blir det taco med svinekjøttdeig. Blir et glass cola til også tenker jeg :) og muligens litt snop iløpet av kvelden, får se hvor mange kcals det blir på tacoen først :p men jeg ligger heldigvis godt ann enda :) har ikke registrert treninga heller så.

Jeg er stiv i lårene etter treninga igår og idag, men skal likevel prøve å gjennomføre dag 2 med 30 days shred imorgen :) er jo bare 24 minutter så burde jo klare å gjøre det hver dag, blir sikkert lettere etterhvert også :) er alle nivåene på 30 days shred på 24 min?

Dere er så flinke til å trene :)
Til uka skal jeg melde meg inn på treningssenter. Hjelp :P Gruer meg. Min fysiske form er på bånn.

Var det jeg trodde, supert :) sambo syns det hadde vært kult å prøvd den en hel dag for å se hvor mye han forbrenner :p

Jeg gruer meg til motivasjonen begynner å forsvinne :( jeg vet at jeg ikke klarer å leve på denne måten i lengden, og er redd for at vekta raser opp når jeg begynner å spise normalt igjen. Har ligget stabilt på vekta i 8-9 måneder selv om jeg absolutt ikke har vært sunn eller trent, derfor tror jeg det er fort gjort å gå i fella å tenke at jeg ikke la på meg av å leve slik :p

Man forbrenner nok endel iløpet av en hel dag ja:) aldri testa ut selv men hadde jo vært spennende å vite:)

Motivasjonen din skal ikke forsvinne :) å leve normalt, altså spise sunt og fornuftig er noe alle burde gjøre uansett om man slanker seg eller ikke:) Og kose seg når det er helg:) jeg begynte et sunnere liv oktober 2010. Var 72kg da.Og vekta har holdt seg ganske stabil egentlig de siste åra. Gikk fort ned de første 10kg, med trening og sunt kosthold. Hadde kosedag hver lørdag. etter det har det gått litt opp og ned, hatt litt pauser underveis. Men har klart holde meg rundt 65. Ikke mange kg igjen men de siste kg er jo ikke lette å få av har jeg skjønt:/
Men det jeg egentlig skulle si var at jeg alltid har hata å trene! Men fikk for meg å teste ut 30 ds da jeg begynte å slanke meg.. Fikk jo så gode resultater så jeg ble jo så motivert til å fortsette.. Har trent regelmessig siden. Ikke bare for vekta sin del. Men mest for min egen del. Etterhver fikk jeg meg både tredemølle, styrkeapparat, rockering,manualer og strikk..Det utrolige skjedde: jeg begynte å like å trene:) er nok derfor vekta har holdt seg stabil og:) merker jo at trening hjelper utrolig mye på humøret også:) og det at jeg har blitt litt sterkere er jo og motiverende:) så tror nok jeg kommer til å fortsette med trening resten av livet, uansett vekt.. Godt å holde seg iform:)
Blir nok slik for deg og:)
Hvordan er kostholdet ditt nå da?

det du sier om at du ikke vil gå i fella siden du har holdt vekta stabil uten å spise spesielt sunt eller trene kjenner jeg meg og litt igjen i ..
Jeg tok jo pause i høst.. Og da hadde jeg skikkelig pause og;) sjokolade hver dag! Og ofte pizza og annet godt.. Og da gikk jeg ned!! Holdt på slik i 2mnd!! Trente ikke heller!
Rart kroppen er slik! Før den pausen gikk jeg ikke ned uansett hvor mye jeg trente og hvor sunn jeg var.
Men kom meg igang med trening og sunt kosthold nå.. Og da går vekta opp! Virker jo helt rart! Men vil uansett fortsette treninga. Om vekta går opp så får den bare gjøre det. Så lenge jeg holder meg iform så er jeg fornøyd egentlig:)

Jeje jenter, kjempefornøyd med en andreplass :D Her har vi besøkt svigers og jeg klarte å få i meg to pizzastykker, ellers har jeg vart flink hele dagen selv om det vart en orkan hjemme på dagen med ungene. Er så sliten etter all grining så jeg skal slenge meg på sofaen med et glass med cola zero, synes jeg kan få lov til det idag ;) Skravler nok videre på søndagskvelden!

Man forbrenner nok endel iløpet av en hel dag ja:) aldri testa ut selv men hadde jo vært spennende å vite:)

Motivasjonen din skal ikke forsvinne :) å leve normalt, altså spise sunt og fornuftig er noe alle burde gjøre uansett om man slanker seg eller ikke:) Og kose seg når det er helg:) jeg begynte et sunnere liv oktober 2010. Var 72kg da.Og vekta har holdt seg ganske stabil egentlig de siste åra. Gikk fort ned de første 10kg, med trening og sunt kosthold. Hadde kosedag hver lørdag. etter det har det gått litt opp og ned, hatt litt pauser underveis. Men har klart holde meg rundt 65. Ikke mange kg igjen men de siste kg er jo ikke lette å få av har jeg skjønt:/
Men det jeg egentlig skulle si var at jeg alltid har hata å trene! Men fikk for meg å teste ut 30 ds da jeg begynte å slanke meg.. Fikk jo så gode resultater så jeg ble jo så motivert til å fortsette.. Har trent regelmessig siden. Ikke bare for vekta sin del. Men mest for min egen del. Etterhver fikk jeg meg både tredemølle, styrkeapparat, rockering,manualer og strikk..Det utrolige skjedde: jeg begynte å like å trene:) er nok derfor vekta har holdt seg stabil og:) merker jo at trening hjelper utrolig mye på humøret også:) og det at jeg har blitt litt sterkere er jo og motiverende:) så tror nok jeg kommer til å fortsette med trening resten av livet, uansett vekt.. Godt å holde seg iform:)
Blir nok slik for deg og:)
Hvordan er kostholdet ditt nå da?

Håper jo å kunne fortsette å leve sunt. Men problemet er middagene, de tar opp nesten alt jeg skal ha av kcals, så jeg må lære meg å lage og like kalorifattige middager. Har ikke noe bra kosthold nå heller, spiser for sjeldent :( men det er det som fungerer for meg. Idag har jeg spist noen fiberrik knekkebrød til frokost, og nå nettopp spist taco med svinekjøttdeig uten rømme eller salsa. Likevel havna tacoen, inkludert 3dl cola på 904 kcals, da er det jo ikke så mye igjen.. Vet jo at taco ikke er det sunneste man kan spise da :p men vi spiser dessverre ofte slike usunne middager. Har en plan om å spise torsk en gang i uka, fiskegrateng en gang i uka og kyllingfilet en gang i uka fra nå av da :) er bare så synd at jeg klarer meg så godt uten mat og er så glad i snop, jeg kan gå hele dagen å nesten ikke spise for å få spise ekstra snop til kvelden :p er ikke problem for meg og blir ikke spesielt sulten av det...

Håper jeg blir glad i å trene! Har tenkt å fortsette å trene minst en gang i uka etter jeg er ferdig med vektnedgangen også, og jo mer jeg trener jo mer god mat kan jeg unne meg :)

Hvis vektnedgangen min fortsetter kommer jeg nok til å prøve å ikke telle kcals på lørdager og spise hva jeg vil de dagene, selv om jeg vet jeg blir å gå langt over grensa. Tror dere det går bra? Eller kommer det til å ldelegge nedgangen min?

Jeje jenter, kjempefornøyd med en andreplass :D Her har vi besøkt svigers og jeg klarte å få i meg to pizzastykker, ellers har jeg vart flink hele dagen selv om det vart en orkan hjemme på dagen med ungene. Er så sliten etter all grining så jeg skal slenge meg på sofaen med et glass med cola zero, synes jeg kan få lov til det idag ;) Skravler nok videre på søndagskvelden!
Du kan helt klart unne deg et glass cola zero :) gleder meg til å skravle med de imorgen kveld :)

Her har vært en slapp dag.. Det ble treningsfri idag. Formen er ikke noe bra heller.. Lurer på om det er min tur å få omgangsyka nå:/ vært kvalm og uggen i hele dag.. Vondt imagen og veeeldig oppblåst( ser gravid ut!hehe) nå ligger jeg på sofaen med min kjære og ser på hver gang vi møtes. Han har laga hjemmelaga pizza, kutta opp appelsin i biter og ei skål med stratos:) godt å ha gubben hjemme igjen ja:D han har til og med laga en kopp kakao til meg:D har ikke fått i meg stort med mat idag så da tenker jeg at det er ok med litt pizza og kaanskje sjokolade.. Fortsatt usikker om jeg skal ta en bit eller ikke;) appelsinene var hvertfall veldig veldig gode!! Kakaoen og;)

Uff, håper du våkner frisk som en fisk imorgen MSAS :) så flink som du har vært denne uka kan du nok unne deg litt ekstra idag :)

Og der var jeg visst plutselig ikke på godtestopp lenger!! Uffda.. Jaja :p koser meg med min kjære hvertfall:) ble CA 25gram stratos, kunne jo vært verre, hehe

Back
Topp