Mammahjertet
Elsker forumet
Ble en tur på trening imorges, 3 km på 17,5min, det er ett helt minutt bedre enn sist gang!! Og det rett etter å ha vært på nattevakt da, absolutt ikke forventet. Jeg er superfornøyd!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Syns det er utrolig lite liv på semitråden også jegphew!
Stille ja, kanksje. Tror nok det er litt mere liv på semitråden?
Har akkurat trent i 91 min! nesten 700 kcal forbrent. Men jeg har spist litt mere enn normalt i dag, så det måtte til!
Tror jeg tok i litt for mye, for jeg holdt på å besvime de siste minuttene. Tungt når man skal gå opp og ned hele tiden med hodet, trykkfallet hos meg blir for stort da. Sliter i utgangspunktet med for lavt blodtrykk og...
fytti så sliten nå!
Syns det er utrolig lite liv på semitråden også jegphew!
Stille ja, kanksje. Tror nok det er litt mere liv på semitråden?
Har akkurat trent i 91 min! nesten 700 kcal forbrent. Men jeg har spist litt mere enn normalt i dag, så det måtte til!
Tror jeg tok i litt for mye, for jeg holdt på å besvime de siste minuttene. Tungt når man skal gå opp og ned hele tiden med hodet, trykkfallet hos meg blir for stort da. Sliter i utgangspunktet med for lavt blodtrykk og...
fytti så sliten nå!
Jeg spiser minimum halvparten av det jeg brenner på trening.Syns det er utrolig lite liv på semitråden også jeg
Så flink du har vært til å trene! men du må passe på å ikke kjøre deg for hardt da!
Jeg har også forbrent 700kalorier på trening idag, har spist lite idag da, så har stoort underskudd, må prøve å få i meg litt mer mat imorgen håper å få til en liten økt imorgen også
Vil det si at du spiser minimum halvparten av det du forbrenner på trening i tillegg til det du vanligvis skal spise iløpet av en dag? Altså at hvis du skal spise 1500, men forbrenner 600 på trening så spiser du minst 1800 den dagen?Jeg spiser minimum halvparten av det jeg brenner på trening.
Jeg er også opp siden fredag :-( Og j morgen sjal TR komme :-(
Ja, det stemmer det. Jeg føler meg helt utsultet og har stor risiko for å overspise om jeg ikke fyller på med det jeg forbrenner under trening. Klarer rett og slett ikke å fungere om jeg ikke spiser det jeg forbrenner av treningen. Det er temmelig intensiv trening og, minst 1 time om dagen hvor pulsen sjeldent er under 150 slag i minuttet. Men, det er jo disse helgene som ødelegger så mye for meg. Der må jeg skjerpe meg. Den helgen som gikk var jeg flink, og vi var på en to timers tur på søndagen som gjorde utrolig godt. Jeg trener jo bare inne. Lufta gjorde godtVil det si at du spiser minimum halvparten av det du forbrenner på trening i tillegg til det du vanligvis skal spise iløpet av en dag? Altså at hvis du skal spise 1500, men forbrenner 600 på trening så spiser du minst 1800 den dagen?
Uff, får håpe tanta ikke bidrar til mer oppgang da!
Ja, det stemmer det. Jeg føler meg helt utsultet og har stor risiko for å overspise om jeg ikke fyller på med det jeg forbrenner under trening. Klarer rett og slett ikke å fungere om jeg ikke spiser det jeg forbrenner av treningen. Det er temmelig intensiv trening og, minst 1 time om dagen hvor pulsen sjeldent er under 150 slag i minuttet. Men, det er jo disse helgene som ødelegger så mye for meg. Der må jeg skjerpe meg. Den helgen som gikk var jeg flink, og vi var på en to timers tur på søndagen som gjorde utrolig godt. Jeg trener jo bare inne. Lufta gjorde godt
Du har jo gjort en helt formidabel jobb under slankekrigen, nesten ned 10% joh!