hei hei

Endelig er vi igang

Kjekt å komme på lag med noen jeg "kjenner" fra før=)
Så gleder jeg meg og til å bli kjent med dere andre

)
Litt om meg...
Er 29år og fra vestlandet...har 3 barn på 2, 4 og 5år..
Har egentlig hele livet slitt med vekta:/ Var veldig overvektig i tenåra..Ble og litt mobba for det, derfor er det nok litt ekstra viktig for meg at jeg faktisk vil nå målet mitt..og bli fornøyd med megselv

Det er jo lenge siden jeg var i tenåra..og jeg klarte jo å gå ned ca 35kg...Men så fort jeg ble gravid så la jeg fort på meg igjen...
Men føler jeg er litt igang nå=) Er ikke så mange kilo før jeg er imål...men de siste kiloene er jo ikke så lette å få av...Håper slankekrigen kan hjelp meg litt på vei, holde motivasjonen oppe, og ikke gi meg=)
Veier 61-62kg nå...og skal ned til 55kg...Da jeg veide det(for mange år siden) var jeg ganske fornøyd...=)
Drømmen min er jo å kunne vise meg i bikini i sommer og være fornøyd(har aldri vist meg offentlig i bikini)
Håper å komme igang med trening nå ganske snart..Har brukt starten på dagen på å rydde og vaske treningsrommet...så kaanskje jeg starter ikveld?
Er endel aleine med barna(ingen av de går 100% i bhg), så det er ikke alltid så lett å finne tid...det må nesten bli etter de har lagt seg...og da har jo sofaen frista litt mer etter en travel dag...hehe
Men nå måå jeg bare komme igang!!
=)