Skravletråd for Fiolett :)

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Panna, 4 Jan 2013.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Panna Glad i forumet

Bla bla bla

Hvem vil være lagleder? :D

Dette er laget:

Lag Fiolett:
    xwp
    hege og chris
    camilla82
    mammahjertet
    Hildus
    Amelia Bedelia
    Panna
    MaiSeptAugSkatt

2. Mammahjertet Elsker forumet

Oj, der var de kommet en tråd ja :p laget nettopp en jeg å :p men glemte visst å spørre om hvem som ville være lagleder så det var bra du gjorde :p

3. xwp Glad i forumet

Jeg er ofte alene hjemme med guttene på fredagskvelden, så jeg har eg. lite lyst å gjøre det grunnet tidsfrister... kan brukes som reserve i nød ;)

4. Panna Glad i forumet

Jeg bør nok ikke være siden jeg er leder allerede. Jeg er selv alenemor til ei under 3 år.
    Jeg satt fristen for innlevering av tallene til meg til 21 nettopp pga det ;) Litt å gå på just in case :)

5. Hildus Glad i forumet

Jeg kan godt være lagleder hvis ingen andre har meldt seg :)

6. Mammahjertet Elsker forumet

Du må gjerne være lagleder for min del Hildus :) kjempeflott at noen har lyst :)

Hva me at vi gjør denne tråden til en veietråd og den andre tråden til en skravletråd der vi presenterer oss osv? :)

7. Panna Glad i forumet

Kan vi ikke presentere oss her, også lager Hildus en veietråd for oss. Det ikke opprettet en veietråd ennå

8. Mammahjertet Elsker forumet

Det kan vi godt gjøre :) tenkte bare at det kanskje var likegreit å gjøre om denne til en veietråd, siden et par stykker allerede har presentert seg i den andre tråden :)

9. Panna Glad i forumet

hvilken 'annen' tråd?

10. Hildus Glad i forumet

Da har jeg laget en veietråd. Så blir dette skravletråden vår. Kjekt om alle vil presentere seg litt :)

11. Mammahjertet Elsker forumet

Den som heter "lag fiolett! :)" jeg laget den omtrent samtidig som du laget denne så visste ikke at det ble to tråder da ;) men jeg poster presentasjonen min her også jeg da :)

Hei alle sammen! Jeg gleder meg til å bli kjent med dere og håper at vi alle kan motivere hverandre til å nå målene våre!

Vi kan kanskje presentere oss så vi blir litt kjent?:)

Jeg er ei jente/dame som fyller 23 senere i år. Jeg har verdens beste samboer og forlovede og sammen fikk vi ei lita jente i mars :) jeg har et stort håp om at jeg skal klare å gå ned minst 7,5 kg innen sommeren, og helst iløpet av denne slankekrigen :) vil gjerne ned va 12 kg tilsammen, men vet ikke om det er realistisk da jeg ikke har vært nede i den vekten siden jeg var 15-16 år, kroppen har jo forandret seg litt siden da :p

Hvis vi virkelig står på, spiser sunt og trener hardt klarer vi alle å nå målene våre! :)

12. Hildus Glad i forumet

Jeg er 27 år, bor på Jæren i Rogaland sammen med mann og to barn.

Jeg har gått ned ca. 6 kg siden 1. okt. Skal ned rundt 10-12 kg til. Jeg prøver å spise sundt og har redusert kraftig på inntaket. Jeg teller kalorier, så jeg har litt oversikt over hvor mye jeg putter i meg.
    Lørdagen har jeg kosedag, og da har jeg lov å kose meg ekstra. Teller ikke kalorier den dagen. Må liksom ha den ene dagen i uka jeg har lov å spise litt fy-mat :D

13. hei hei:)
    Endelig er vi igang:)
    Kjekt å komme på lag med noen jeg "kjenner" fra før=)
    Så gleder jeg meg og til å bli kjent med dere andre:))

Litt om meg...
    Er 29år og fra vestlandet...har 3 barn på 2, 4 og 5år..

Har egentlig hele livet slitt med vekta:/ Var veldig overvektig i tenåra..Ble og litt mobba for det, derfor er det nok litt ekstra viktig for meg at jeg faktisk vil nå målet mitt..og bli fornøyd med megselv:)
    Det er jo lenge siden jeg var i tenåra..og jeg klarte jo å gå ned ca 35kg...Men så fort jeg ble gravid så la jeg fort på meg igjen...
    Men føler jeg er litt igang nå=) Er ikke så mange kilo før jeg er imål...men de siste kiloene er jo ikke så lette å få av...Håper slankekrigen kan hjelp meg litt på vei, holde motivasjonen oppe, og ikke gi meg=)
    Veier 61-62kg nå...og skal ned til 55kg...Da jeg veide det(for mange år siden) var jeg ganske fornøyd...=)
    Drømmen min er jo å kunne vise meg i bikini i sommer og være fornøyd(har aldri vist meg offentlig i bikini)

Håper å komme igang med trening nå ganske snart..Har brukt starten på dagen på å rydde og vaske treningsrommet...så kaanskje jeg starter ikveld?
    Er endel aleine med barna(ingen av de går 100% i bhg), så det er ikke alltid så lett å finne tid...det må nesten bli etter de har lagt seg...og da har jo sofaen frista litt mer etter en travel dag...hehe
    Men nå måå jeg bare komme igang!!
    =)

14. Hege36 Gift med forumet

Heisann lag fiolett. Gleder meg masse til å bli bedre kjent med alle sammen her.

Jeg er 34år, gift og har en sønn på 5år. Har vært veldig overvektig flere ganger, men klart å gå ned, men opp igjen. Denne gangen skal jeg ikke opp etter jeg har kommet meg ned :)
    Jeg jobber på et treningsenter og er instruktør der 5 timer i uka, så får nok trening, må bare slutte å stappe i meg alt mulig dritt styles/default/xenforo/hmh.gif

15. Amelia Bedelia Elsker forumet

Hei dere!
    Jeg er passert 30 år for en stund siden, har en jente på 3 år og har veldig lyst på flere barn. Har prøvd siden sommeren nå uten resultater så da kan jeg like gjerne prøve å gå ned mens vi venter.. Metoden er bare å kutte ut søtsaker, spise mindre og sunnere og gå turer. Bestemte meg å gå ned 20 kilo før jeg ble gravid igjen, og før sommeren nådde jeg det målet. Vil ned 5kg til + det jeg har gått opp i jula (ca 4kg!). lykke til med slankingen alle sammen :)

16. xwp Glad i forumet

Hei! kopierer fra forrige tråden ;)

Jeg er i begynnelsen av 30årene og bor på sørlandet sammen med mann og to sønner. Har maaange kilo å gå ned, og har allerede gått ned barselkiloene, så nå er jeg motivert til å komme i mål om det så skal skje i mai 2014 (enlig allevo-appen ;)

Har tidligere gått ned 20+ kilo med grete roede, så jeg kjører samme kosthold igjen. Kick-starter med allevoshaker, grugleder meg!

• Liker Liker x 1
  17. Hildus Glad i forumet

Jeg mangler startvekten til Amelia Bedelia og Panna. Kan dere sende til meg på PM? :)

18. Panna Glad i forumet

hei hei

Dette skal bli spennende!
    jeg er i begynnelsen av 30-årene. Har ei datter på 2,5 år som jeg er alene med. Har en kjæreste med tre barn (minste er 7).

Vekta mi har gått opp nesten 5 kg siden jeg kom til østlandet i sommer. Det må vi få gjort noe med. De svenske fristelsene kan bli litt mange :p

Ellers er jeg heltidsstudent som synes døgnet kunne hatt noen flere timer.

Hildus: har sendt deg vektene til hele laget :)

19. Mammahjertet Elsker forumet

Dere som ikke allerede har fortalt det, hvordan har dere tenkt å gå fram for å nå målet deres?:)

Jeg har tenkt å spise sunnere, kutte ned på kaloriinntaket og prøve å trene minst to ganger i uken. Håper å få til spinning minst en gang i uka, gjerne to, og styrke minst en gang i uka. Siden jeg både jobber, går skole og er en del alene me jenta mi er det dessverre ikke alltid så lett å få tid til å trene :( hvis noen har gode tips til å gå ned i vekt så kom me dem!:)

20. Panna Glad i forumet

Jeg prøver å telle kalorier, har en app, shapeup på iphonenen.
    Skal trene minst 4 ganger i uken, to styrke (jillian) og to utholdenhet.

Har fjernet alt av godteri i huset, og skal være mer strukturert. Håper å begynne i morgen, men tror det ksal bli vanskelig da jeg har en oppgave som skal leveres på mandag :(

Del denne siden