Skravletråd for Fiolett :)

Jeg hadde også tenkt å begynne i morgen, men det blir nok ikke noe av da jeg plutselig måtte på nattevakt på i natt og natt til mandag.

Jeg har også appen fra shapeup og prøver å telle sånn ca. Veier ikke absolutt alt, men prøver å ha et lite overblikk :)
 
Her hadde jeg årets første treningsøkt igår:D 30 minutter jogging på tredemølla. Var veldig godt å komme igang igjen nå etter nesten 2måneder treningspause..Kjenner jeg er ganske støl idag...;)
Imorgen begynner jeg også med jillian igjen...Så håper jeg å komme inn i de gode trenings-rutinene jeg en gang hadde=)
Kostholdet har gått ganske bra, med unntak i helga da...så skal skjerpe meg veldig nå! Må bare være litt streng mot megselv fremover...spiste jo godis hver eneste dag i hele jula...Så nå skal jeg kutte det helt ut i 50 dager! hehe:D

Panna: skole må jo prioriteres først. Tenker det vil bli lettere for deg så fort den oppgava er innlevert:)
Heier masse på deg snuppa:))
 
nå er jeg igang, ble ei økt på mølla idag og:D
54minutter og 638kcal forbrent:)

Så litt i treningsdagboka mi etterpå...og selv om jeg selv synes det var ei god økt idag så løp jeg likevel 6minutter saktere enn da jeg trente regelmessig for 2mnd siden..så da er det bare å fortsette å trene trene trene :)
 
Jeg starta på onsdag jeg, trent hver dag men tatt meg treningsfri i dag, noe er galt med beinet mitt legen mener det er senebetennelse mens fysioterapauten mener det må være noe annet. Så skal til legen i morgentidlig, må finne ut om jeg kan bite tenna sammen og fortsette med all treningen eller om beinet ikke skal belastes. Er hvertfall vanvittig vondt, så gruer meg til å ha både zumba og sirkeltrening i morgen...
 
Ikke alltid like enket å få startet når enn jobber turnus eller annet som kan skje, men så lenge enn tenker over hva enn putter i munnen er enn jo i gang ;-)

Flott å se du er i gang igjen MSAS.
 
Flinke dere er som har begynt å trene! Jeg er slått ut av mensen på andre dagen.. Helt forferdelige smerter :( har tømt skapene for julekaker og julegodter i løpet av helgen, så da er fristelsene borte iallefall :)
 
Guri som jeg sliter med maten!!! Kjæresten hadde potetgull framme denne helgen og. Jeg prøver lenge å holde meg, men guri malla så utrolig godt det er!!!

Fytti så god du er på mølla maiseptaugskatt!!! Imponerende!!!
 
Ser ut som det går bra for dere, med trening også :D Jeg går på pulver og barer, og ligger på ca 800 kcl per dag, så får vi se om det gjør noe forskjell til fredag. Tenkte begynne gå så smått da ryggskaden min kommet tilbake etter fødsel av minstemann, så fysioterapeut er neste trinn.
 
Ikke enkelt da nei panna, guttungen her har kosa seg litt også står det godteri på bordet, spiste litt i går men ikke noe i dag :)
 
Hei :)
Jeg har vært med på slankekrigen før, men det er en god stund siden.
Min værste fiende er sukker, så mitt første steg blir å kutte det helt ut. Det er denne ukas mål og sørge for nok søvn!

Neste uke starter jeg med trening. Jeg tar tak i en ting om gangen slik at det ikke blir for mye he he.. snakker av erfaring.

Kostholdet mitt vil bestå av vanlig sunn mat!

Jeg burde også fjernet alt av godteri, har en hel skuff! Kaster dere alt ?
 
Jeg har ikke kastet alt, men alt som var løst og åpnet. Så lenge noe ikke er åpnet så kan jeg holde meg.
Har f.eks flere plater kokesjokolade og litt 'penere' sjokolade som fortsatt ligger i innpakkingen sin. Så snart noe åpnes så er det borte igjen!!

Dagen i dag har gått utmerket så langt! Har fått trening i en vaskejobb jeg har, kontinuerlig vasking/støvsuging i 2,5 time :) Skal ta med pulsklokken neste gang :D Ble ihvertfall veldig god og varm

Også slutta jeg å røyke i dag! Krysser fingra for at jeg ikke tar på meg for mye på en gang her nå. Har ikke røkt lenge denne gangen, så ikke så ille som det kunne vært :)
 
Flink du er Panna :)

Snart hjem fra jobb, lage middag osv. Har visst ett sykt barn hjemme, kvalm vodt i hode og hviit i ansiktet sitt. Hva det enn er håper jeg det ikke er omgangssyke:(

Prøve å gjøre litt husarbeid før det er kvelden i dag, det er jo litt aktivitet i det også!
 
Kasta bare julekaker jeg, resten skal gutta ha så det får jeg ikke lov å kaste. Grattis som røykefri panna. uff god bedring til barnet ditt Camilla82.
 
Merker det er hardt å starte på'an igjen nå etter 2-3 uker med masse utskeielser :eek:
Når det kommer til trening, så må jeg innrømme at jeg ikke er særlig god på det området. Men tenker at jeg nå først konsentrerer meg om maten, så tar jeg det med trening etterhvert. Jeg liker meg ikke på treningssenter, så tenker at jeg skal begynne å gå turer.

Så flink du er Panna! Lykke til med røykeslutt! :)
 
Nå skal jeg trene, er en smule røyksugen ja!!

Opp og hopp på mølla!! :D
Håper dere alle hatt en fabelaktig dag.

Det har blitt nesten 1400 kcal så langt i dag.
 
Panna: Gratulerer som røykfri! Det krever sitt å slutte å røyke kan jeg tenke meg :)

Eldstemann var frisk igjen i dag han, så han er på skolen. Men minsten måtte hentes i barnehagen i dag, han hadde kasta opp :( "Godt" mannen er sykmeldt nå, uff.

Klarte å legge meg tidlig i går! Altså klokka 10, men våkna i går halv tolv, sulten gnagde i magen, så spiste en skalk med spekeskinke på. Det er nok uvant for kroppen å ikke få store doser med godis og søppelmat om kvelden!

Tar dere noen vitaminer ? Jeg takler ikke piller, må man ha i seg omega 3? Noen med gode forslag til flytende som ikke smaker pjuk ? :)
 
Camilla82: husker deg, så kjekt å se deg her igjen:) heier på deg:)
Og god bedring til minstemann.. <3

Panna: flinke flinke du! jeg er kjempeimponert!! både over røykeslutten og at du er igang med trening! knallbra!!

Hildus: Det er sikkert lurt og ta en ting om gangen:) Jeg er heller ikke på noe treningssenter.. hjemmetrening funker jo like bra det:)
 
Nå skjønner jeg ingenting:(
Jeg håpa jo i det lengste at vekta ville fortsette å gå nedover...Nå har jeg hatt ei stabil og fin vekt helt siden jeg tok slankepause for 2mnd siden...vekta gikk like vel litt ned...

i helga skeia jeg litt ut med is...og spiste nok et rundstykke for mye søndagkveld..men thats it! (nå er jeg på godtestopp!)
Jeg har slutta og drikke lettbrus til og med!!!
I tillegg har jeg kommet igang med trening igjen:) 30minutter jogging lørdag, 54minutter jogging søndag og igår ble det jillian(30 day shred, 24min)

Så gikk jeg på vekta idag! Og ble faktisk ganske lei meg...for synes jeg har skjerpe meg veldig og vært kjempeflink.. Var jo så glad for jeg endelig har begynt å trene igjen...
Men resultatet var altså opp1.5kg siden fredag:(
 
MaiSeptAugSkatt: Husker deg også :) Koselig å se noen "kjente" her inne :) Jeg tror nok det er bare en omstillingsprosess for kroppen som gjør at vekta di økte.

Jeg har måttet slutte å veie meg ofte, veide meg hver dag før, så får prøve å holde meg til 1 gang i uka :eek:

Sitter på jobb jeg, er utroli lei, men får holde ut! Vil hjem å kose med gutta mine jeg.
 
Hva skal dere ha til middag i dag da jenter ?

Her blir det Fiskeboller i hvit saus med grønnskaer og poteter :) Nam.

I kveld må jeg ut å handle, blæ. Handler for en uke av gangen. Har satt opp meny 4 uker frem i tid, det syns jeg er godt altså.
 
Back
Topp