Skravletråd for Fiolett :)

Heisann.
I dag blir det kjøttkaker med masse grønnsaker her :) Kjempeflink som klarer det Camilla.
 
Idag har jeg skeia ut å spist litt, eller egentlig ganske mye muffinsrøre og en halv muffins :( men til gjengjeld spiste jeg bare gultøtter med litt dip til frokost :) jeg er vel sikkert oppe kalorigrensa på 1560kcal per dag allerede :( også skal vi tikka masala til middag ikveld, og det bli jo noen kalorier der å!

Skal virkelig prøve å komme meg på treningssenteret minst to ganger iløpet av uka! Er jo så lite aktiv i hverdagen også, sitter mest i sofaen mens snuppa leker på gulvet :( noen som har tips til hvordan man kommer seg ut av sofaen? Og hva man kan gjøre for å få forbrent noen kalorier ekstra iløpet av dagen?

Har tenkt å kjøpe meg hoppetau å prøve å hoppe minst 30 min tilsammen hver dag :)
 
Styrketrening øker forbrenningen, så ta knebøy-situps-pushups-spenst hopp og gjør dette i serier på 3, ta f.eks 10 av hver rett etterhverandre så tar du en liten pause og puster du ut. Så starter du på nytt. Da får du opp pulsen samtidig og da blir det en kort men effektiv treningsøkt ;-)
 
MSAS- kanskje du har eggløsning? da går jeg opp like mye eller mere enn ved mensen, men de forsvinner innen fredag :)
 
Jeg hadde skrevet ett innlegg tidligere i dag, men glemte å sende svaret :(
 
Gah, sliter med å komme meg ut, den skikkelig isete bakken ned og hjemme i permisjon er vanskelig. Dessuten har jeg ikke godt ned med pulver/bar-spising i fire dager uten juks, det må jo være noe feil her :/

Dere som teller kalorier - hvor mye ligger dere på per dag? Vurderer å legge meg høyere i kcal per dag for å se hvis det hjelper. Min shapeup-app sier 1200 kcal per dag, og jeg har mye overvekt, ligger nå på 800 per dag med pulver.
 
Hege&chris: Ja, googlet litt å det virker som det er for lite, men er jo bare en kickstart i to uker. Tror jeg skal legge til så det blir over tusen iaf :) Max trening, er det maksimalt du trener eller noe annet gøy?
 
jeg har hatt veldig lyst tiø å skeie ut i dag, har gått over 1300 kcal, men ikke mye bare ca 200 kcal.

Har sååå lyst på både sjokolade og røyk. Heldigvis sovnet jeg på sofaen :p

Nå skal jeg på tredemølla og gjøre opp for det jeg har gått over :)
 
Haha, soving er nesten det eneste som går an hvis man er sjesken på kvelden :D Ser iaf ut som dere ligger på 1300 kcal de fleste...
 
Btw: de ukesutmaningene - skal vi alle være med på dem, eller bare noen, vi må vel representere laget vårt hvis jeg skjønt det riktig?
 
Ser ut til at de fleste ligger på mindre kcal enn meg, ifølge shapeup skal jeg ha 1600 i døgnet. Men jeg har stilt inn på vekttap på 0,5 i uka da, alt over det er bonus :)

Xvp: det er vel en fordel at alle deltar på utfordringene:) men jeg vet egentlig ikke hvordan disse utfordringene fungerer:p
 
Hege og chris: jeg har hatt mensen denne uka, men synes jo det er fryktelig RART at jeg går opp nærmere 2kg når jeg endelig tar til vett og kommer igang med trening! og itillegg kutter ut snop,lettbrus...(i desember spiste jeg snop/julekaker så og si hver eneste dag, trente ikke...og vekta gikk ned 3-4kg)
Så kommer januar og jeg starter pånytt! klarer meg kjempefint på godtestopp, spiser sunt og fornuftig, drikker masse vann, har kutta ut pepsi max, og trener jo!!

så jeg er litt sur for det...det er jo nesten fristende å kutte ut treninga og spise sjokolade igjen og vips gå ned igjen!!
Haha, bare tulla altså....men rart er det synes jeg!!
 
har forresten fullført dag to med jillian+ 30min jogging på mølla:) litt under 600kcal forbrent=)
 
har forresten lurt litt på dette:
http://livegym.no/

jeg har ikke mulighet til å trene på noe trenings-senter, så dette virka jo litt bra da:) 50kr i mnd er jo ikke mye...
Da får jeg hvertfall litt variasjon i treninga!=)
 
maiseptaugskatt: Tenker litt likt der, så jeg har bestemt meg for å slenge ut vekta i boden mellom hver fredag :) Flink du er som trener iaf, og livegym hørtes veldig spennende ut! Må kjøpe meg eple-tv så jeg kan streame de ut via tv'n, er noe herk å kable fra pc'n føler jeg...
 
Back
Topp