Skravletråd for Fiolett :)

Panna

Glad i forumet
Bla bla bla

Hvem vil være lagleder? :D

Dette er laget:


Lag Fiolett:
xwp
hege og chris
camilla82
mammahjertet
Hildus
Amelia Bedelia
Panna
MaiSeptAugSkatt
 
Oj, der var de kommet en tråd ja :p laget nettopp en jeg å :p men glemte visst å spørre om hvem som ville være lagleder så det var bra du gjorde :p
 
Jeg er ofte alene hjemme med guttene på fredagskvelden, så jeg har eg. lite lyst å gjøre det grunnet tidsfrister... kan brukes som reserve i nød ;)
 
Jeg bør nok ikke være siden jeg er leder allerede. Jeg er selv alenemor til ei under 3 år.
Jeg satt fristen for innlevering av tallene til meg til 21 nettopp pga det ;) Litt å gå på just in case :)
 
Du må gjerne være lagleder for min del Hildus :) kjempeflott at noen har lyst :)

Hva me at vi gjør denne tråden til en veietråd og den andre tråden til en skravletråd der vi presenterer oss osv? :)
 
Du må gjerne være lagleder for min del Hildus :) kjempeflott at noen har lyst :)

Hva me at vi gjør denne tråden til en veietråd og den andre tråden til en skravletråd der vi presenterer oss osv? :)

Kan vi ikke presentere oss her, også lager Hildus en veietråd for oss. Det ikke opprettet en veietråd ennå
 
Kan vi ikke presentere oss her, også lager Hildus en veietråd for oss. Det ikke opprettet en veietråd ennå
Det kan vi godt gjøre :) tenkte bare at det kanskje var likegreit å gjøre om denne til en veietråd, siden et par stykker allerede har presentert seg i den andre tråden :)
 
Da har jeg laget en veietråd. Så blir dette skravletråden vår. Kjekt om alle vil presentere seg litt :)
 
hvilken 'annen' tråd?
Den som heter "lag fiolett! :)" jeg laget den omtrent samtidig som du laget denne så visste ikke at det ble to tråder da ;) men jeg poster presentasjonen min her også jeg da :)

Hei alle sammen! Jeg gleder meg til å bli kjent med dere og håper at vi alle kan motivere hverandre til å nå målene våre!

Vi kan kanskje presentere oss så vi blir litt kjent?:)

Jeg er ei jente/dame som fyller 23 senere i år. Jeg har verdens beste samboer og forlovede og sammen fikk vi ei lita jente i mars :) jeg har et stort håp om at jeg skal klare å gå ned minst 7,5 kg innen sommeren, og helst iløpet av denne slankekrigen :) vil gjerne ned va 12 kg tilsammen, men vet ikke om det er realistisk da jeg ikke har vært nede i den vekten siden jeg var 15-16 år, kroppen har jo forandret seg litt siden da :p

Hvis vi virkelig står på, spiser sunt og trener hardt klarer vi alle å nå målene våre! :)
 
Jeg er 27 år, bor på Jæren i Rogaland sammen med mann og to barn.

Jeg har gått ned ca. 6 kg siden 1. okt. Skal ned rundt 10-12 kg til. Jeg prøver å spise sundt og har redusert kraftig på inntaket. Jeg teller kalorier, så jeg har litt oversikt over hvor mye jeg putter i meg.
Lørdagen har jeg kosedag, og da har jeg lov å kose meg ekstra. Teller ikke kalorier den dagen. Må liksom ha den ene dagen i uka jeg har lov å spise litt fy-mat :D
 
hei hei:)
Endelig er vi igang:)
Kjekt å komme på lag med noen jeg "kjenner" fra før=)
Så gleder jeg meg og til å bli kjent med dere andre:))

Litt om meg...
Er 29år og fra vestlandet...har 3 barn på 2, 4 og 5år..

Har egentlig hele livet slitt med vekta:/ Var veldig overvektig i tenåra..Ble og litt mobba for det, derfor er det nok litt ekstra viktig for meg at jeg faktisk vil nå målet mitt..og bli fornøyd med megselv:)
Det er jo lenge siden jeg var i tenåra..og jeg klarte jo å gå ned ca 35kg...Men så fort jeg ble gravid så la jeg fort på meg igjen...
Men føler jeg er litt igang nå=) Er ikke så mange kilo før jeg er imål...men de siste kiloene er jo ikke så lette å få av...Håper slankekrigen kan hjelp meg litt på vei, holde motivasjonen oppe, og ikke gi meg=)
Veier 61-62kg nå...og skal ned til 55kg...Da jeg veide det(for mange år siden) var jeg ganske fornøyd...=)
Drømmen min er jo å kunne vise meg i bikini i sommer og være fornøyd(har aldri vist meg offentlig i bikini)

Håper å komme igang med trening nå ganske snart..Har brukt starten på dagen på å rydde og vaske treningsrommet...så kaanskje jeg starter ikveld?
Er endel aleine med barna(ingen av de går 100% i bhg), så det er ikke alltid så lett å finne tid...det må nesten bli etter de har lagt seg...og da har jo sofaen frista litt mer etter en travel dag...hehe
Men nå måå jeg bare komme igang!!
=)
 
Heisann lag fiolett. Gleder meg masse til å bli bedre kjent med alle sammen her.


Jeg er 34år, gift og har en sønn på 5år. Har vært veldig overvektig flere ganger, men klart å gå ned, men opp igjen. Denne gangen skal jeg ikke opp etter jeg har kommet meg ned :)
Jeg jobber på et treningsenter og er instruktør der 5 timer i uka, så får nok trening, må bare slutte å stappe i meg alt mulig dritt styles/default/xenforo/hmh.gif
 
Hei dere!
Jeg er passert 30 år for en stund siden, har en jente på 3 år og har veldig lyst på flere barn. Har prøvd siden sommeren nå uten resultater så da kan jeg like gjerne prøve å gå ned mens vi venter.. Metoden er bare å kutte ut søtsaker, spise mindre og sunnere og gå turer. Bestemte meg å gå ned 20 kilo før jeg ble gravid igjen, og før sommeren nådde jeg det målet. Vil ned 5kg til + det jeg har gått opp i jula (ca 4kg!). lykke til med slankingen alle sammen :)
 
Hei! kopierer fra forrige tråden ;)

Jeg er i begynnelsen av 30årene og bor på sørlandet sammen med mann og to sønner. Har maaange kilo å gå ned, og har allerede gått ned barselkiloene, så nå er jeg motivert til å komme i mål om det så skal skje i mai 2014 (enlig allevo-appen ;)

Har tidligere gått ned 20+ kilo med grete roede, så jeg kjører samme kosthold igjen. Kick-starter med allevoshaker, grugleder meg!
 
Jeg mangler startvekten til Amelia Bedelia og Panna. Kan dere sende til meg på PM? :)
 
hei hei

Dette skal bli spennende!
jeg er i begynnelsen av 30-årene. Har ei datter på 2,5 år som jeg er alene med. Har en kjæreste med tre barn (minste er 7).

Vekta mi har gått opp nesten 5 kg siden jeg kom til østlandet i sommer. Det må vi få gjort noe med. De svenske fristelsene kan bli litt mange :p

Ellers er jeg heltidsstudent som synes døgnet kunne hatt noen flere timer.

Hildus: har sendt deg vektene til hele laget :)
 
Dere som ikke allerede har fortalt det, hvordan har dere tenkt å gå fram for å nå målet deres?:)

Jeg har tenkt å spise sunnere, kutte ned på kaloriinntaket og prøve å trene minst to ganger i uken. Håper å få til spinning minst en gang i uka, gjerne to, og styrke minst en gang i uka. Siden jeg både jobber, går skole og er en del alene me jenta mi er det dessverre ikke alltid så lett å få tid til å trene :( hvis noen har gode tips til å gå ned i vekt så kom me dem!:)
 
Jeg prøver å telle kalorier, har en app, shapeup på iphonenen.
Skal trene minst 4 ganger i uken, to styrke (jillian) og to utholdenhet.

Har fjernet alt av godteri i huset, og skal være mer strukturert. Håper å begynne i morgen, men tror det ksal bli vanskelig da jeg har en oppgave som skal leveres på mandag :(
 
Back
Topp