Skravletråd for Fiolett :)

Ble en tur på trening imorges, 3 km på 17,5min, det er ett helt minutt bedre enn sist gang!! Og det rett etter å ha vært på nattevakt da, absolutt ikke forventet. Jeg er superfornøyd! :)
 
Jeg hadde aldri trodd jeg skulle havne i semien! Ble reint sjokka da jeg såg det!!

Har vært relativt flink denne helgen, bare en liten utskjeiing :D
I dag har vi vært ute på tur i to timer, også hadde vi hjemmelaget lapskaus.

Til uken blir det den vanlige treningen, hardt og brutalt ;) Merker da lite på vekta, men muskler bygges masse og volumet går stadig ned :)
 
Jeg hadde heller ikke forventet å bli med i semi. Da jeg ble med i krigen hadde jeg vel egentlig ganske lite tro på at jeg skulle klare å gå ned noe særlig i vekt og trodde jeg kom til å gå ut tidlig.

Tror nok at shapeup-appen har gjort mye for meg med tanke på vektnedgangen, har blitt veldig bevisst på hvor mye kcals forskjellig mat inneholder og prøvd å kutte ned på det som er veldig kaloririkt :)
Har jo også trent litt, men ikke så veldig mye, har mål om å trene 3 ganger i uken en stund fremover, og når jeg har nådd målet mitt blir det nok kuttet ned til 1-2 ganger i uken.

Ble en liten tur på trening ikveld også, litt styrke og en forholdsvis rolig økt på mølla. Og selv om det var en rolig økt sorang jeg 2km på 1min mindre enn jeg gjorde første gang jeg prøvde å springe på mølla denne krigen, og den gang var eg dødssliten etterpå! Så selv om jeg ikke har trent så mye har jeg absolutt merket bedring på formen :) har jo gått fra å såvidt klare 2km på 14min, til imorges å klare 3km på 17,5 min :) herlig når man merker endringer!

Målet mitt fremover er å få flatere mage og strammere rompe, resten bryr eg meg ikke så mye om :) noen som har tips til hvordan jeg skal få til dette på kortest mulig tid? :)
 
phew!
Stille ja, kanksje. Tror nok det er litt mere liv på semitråden?

Har akkurat trent i 91 min! nesten 700 kcal forbrent. Men jeg har spist litt mere enn normalt i dag, så det måtte til!
Tror jeg tok i litt for mye, for jeg holdt på å besvime de siste minuttene. Tungt når man skal gå opp og ned hele tiden med hodet, trykkfallet hos meg blir for stort da. Sliter i utgangspunktet med for lavt blodtrykk og...

fytti så sliten nå!
 
phew!
Stille ja, kanksje. Tror nok det er litt mere liv på semitråden?

Har akkurat trent i 91 min! nesten 700 kcal forbrent. Men jeg har spist litt mere enn normalt i dag, så det måtte til!
Tror jeg tok i litt for mye, for jeg holdt på å besvime de siste minuttene. Tungt når man skal gå opp og ned hele tiden med hodet, trykkfallet hos meg blir for stort da. Sliter i utgangspunktet med for lavt blodtrykk og...

fytti så sliten nå!
Syns det er utrolig lite liv på semitråden også jeg :p

Så flink du har vært til å trene! :) men du må passe på å ikke kjøre deg for hardt da!
Jeg har også forbrent 700kalorier på trening idag, har spist lite idag da, så har stoort underskudd, må prøve å få i meg litt mer mat imorgen :) håper å få til en liten økt imorgen også :)
 
phew!
Stille ja, kanksje. Tror nok det er litt mere liv på semitråden?

Har akkurat trent i 91 min! nesten 700 kcal forbrent. Men jeg har spist litt mere enn normalt i dag, så det måtte til!
Tror jeg tok i litt for mye, for jeg holdt på å besvime de siste minuttene. Tungt når man skal gå opp og ned hele tiden med hodet, trykkfallet hos meg blir for stort da. Sliter i utgangspunktet med for lavt blodtrykk og...

fytti så sliten nå!
Syns det er utrolig lite liv på semitråden også jeg :p

Så flink du har vært til å trene! :) men du må passe på å ikke kjøre deg for hardt da!
Jeg har også forbrent 700kalorier på trening idag, har spist lite idag da, så har stoort underskudd, må prøve å få i meg litt mer mat imorgen :) håper å få til en liten økt imorgen også :)
 
Syns det er utrolig lite liv på semitråden også jeg :p

Så flink du har vært til å trene! :) men du må passe på å ikke kjøre deg for hardt da!
Jeg har også forbrent 700kalorier på trening idag, har spist lite idag da, så har stoort underskudd, må prøve å få i meg litt mer mat imorgen :) håper å få til en liten økt imorgen også :)
Jeg spiser minimum halvparten av det jeg brenner på trening.

Jeg er også opp siden fredag :-( Og j morgen sjal TR komme :-(
 
Jeg spiser minimum halvparten av det jeg brenner på trening.

Jeg er også opp siden fredag :-( Og j morgen sjal TR komme :-(
Vil det si at du spiser minimum halvparten av det du forbrenner på trening i tillegg til det du vanligvis skal spise iløpet av en dag? Altså at hvis du skal spise 1500, men forbrenner 600 på trening så spiser du minst 1800 den dagen? :p

Uff, får håpe tanta ikke bidrar til mer oppgang da!
 
Vil det si at du spiser minimum halvparten av det du forbrenner på trening i tillegg til det du vanligvis skal spise iløpet av en dag? Altså at hvis du skal spise 1500, men forbrenner 600 på trening så spiser du minst 1800 den dagen? :p

Uff, får håpe tanta ikke bidrar til mer oppgang da!
Ja, det stemmer det. Jeg føler meg helt utsultet og har stor risiko for å overspise om jeg ikke fyller på med det jeg forbrenner under trening. Klarer rett og slett ikke å fungere om jeg ikke spiser det jeg forbrenner av treningen. Det er temmelig intensiv trening og, minst 1 time om dagen hvor pulsen sjeldent er under 150 slag i minuttet. Men, det er jo disse helgene som ødelegger så mye for meg. Der må jeg skjerpe meg. Den helgen som gikk var jeg flink, og vi var på en to timers tur på søndagen som gjorde utrolig godt. Jeg trener jo bare inne. Lufta gjorde godt :D

Du har jo gjort en helt formidabel jobb under slankekrigen, nesten ned 10% joh!
 
Ja, det stemmer det. Jeg føler meg helt utsultet og har stor risiko for å overspise om jeg ikke fyller på med det jeg forbrenner under trening. Klarer rett og slett ikke å fungere om jeg ikke spiser det jeg forbrenner av treningen. Det er temmelig intensiv trening og, minst 1 time om dagen hvor pulsen sjeldent er under 150 slag i minuttet. Men, det er jo disse helgene som ødelegger så mye for meg. Der må jeg skjerpe meg. Den helgen som gikk var jeg flink, og vi var på en to timers tur på søndagen som gjorde utrolig godt. Jeg trener jo bare inne. Lufta gjorde godt :D

Du har jo gjort en helt formidabel jobb under slankekrigen, nesten ned 10% joh!

Ok, var slik jeg forstod det ;) er jo greit å fylle på litt slik at man ikke overspiser da, blir jo fort et søtsug som kommer også :p

Kan tenke meg det var godt med en ordentlig tur ute ja! Jeg gleder meg så mye til det blir vår/sommer her, da skal jeg prøve å være flink til å gå turer i fjellet og slikt. Er ikke like fristende å være ute når det er snø og kaldt :(

Takk for det, er ganske fornøyd selv også, men syns fremdeles magen er diger da! Håper det er litt på grunn av at huden ikke har trekt seg sammen og at det blir bedre etterhvert. Men jeg er jo fremdeles overvektig ifølge bmi, og håper å gå ned minst 5 kg til, gjerne mer. Men virker som det har stagnert helt nå :( de to siste ukene har jeg bare hatt nedgang på 300gram per uke, og når jeg veide meg idag hadde jeg gått opp 300 gram siden fredag :'(
Skjønner ikke hvorfor dette skjer, jeg har et stort kaloriunderskudd, og da skal man jo gå ned i vekt! Blir helt motløs av dette :(
 
Back
Topp