Skravletråd for Fiolett :)

Flink du er til å trene MaiSeptAugSkatt! :)

Jeg har drukket en halv liter med vann til nå i dag. Bra til å være meg. Målet mitt på 1 liter skal jeg klare i dag :D

Jeg har sovet på sofaen nå. Huff, er det mulig. Skulle liksom gjøre mye i huset idag. Skal sette i gang nå da.
Kan ikke fortsette å sitte oppe til 1-2 på nettene. I tillegg ligger jeg minst 1 time før jeg sovner.

Nei, jeg får sparke meg selv i ræva og sette i gang å få gjort noe her!

Jeg har vært ute på trilletur i greit tempo. Trillet 50 min og ble god og varm. Spiste omelett til frokost og har drukket 1 liter vann :)

Du er kjempeflink MSAS, blir nok resultater av dette! :)

Jeg er kjempespent på vekta imorgen!:)
Noen andre som er spent?

jeg er spent på hvor mye oppgang det blir på meg...*sukk*
Blir kjempeglad om jeg er det samme som sist fredag...så lenge jeg ikke går opp...

Har vært ekstra flink med maten idag...så håper jo det hjelper litt hvertfall!!

Hildus..:
Hvordan har det gått med vanndrikkinga?
Haha, måtte le litt av det andre du skreiv.. kjenner meg såå igjen!!
For det første er det ikke lett å komme seg opp av sofaen...og spesielt ikke om man veit det er mye i huset som må gjøres!!
Og det med å legge seg alt for seint...selv om man veit så godt man må opp tidlig...
vel...det er sjelden jeg legger meg før midnatt! det er jo helt tullete av meg, og det er virkelig tungt og komme seg opp om morningen og...men så var det den aleinetida da som er så god;)

mammahjertet: jeg håååper du har rett...at det faktisk blir resultater av det her!!
Det er jo såå typisk at det stopper opp så fort jeg blir med på slankekrigen!! før krigen starta gikk jo vekta så fint ned...og da slanka jeg meg ikke engang!!
F.eks forrige mandag veide jeg 62.3kg...det var egentlig startvekta...men så kom det ny tråd om man skulle sende ny startvekt fredagen istedet..og da var vekta 61.3kg! (da hadde jeg itillegg mensen!)
og nå er jeg plutselig over 62kg igjen! skikkelig dritt! men jeg veit jo med megselv at jeg har både trent bra og spist som jeg skal..så da får jeg ikke gjort mer enn å håpe at vekta vil ta et stort hopp nedover til imorgen...sjangsen er vel minimal for at jeg vil få nedgang...men håper at jeg ikke ryker! vi må vinne den ukesutfordringa!! trenger virkelig det ekstra kg i fordel!!

Må og få si at jeg veit jeg har lav vekt...men hadde dere sett bilder av meg så tror jeg de fleste hadde fortstått at jeg vil ned noen kg til..=)

50minutter trilletur er forresten kjempebra mammahjertet!!!!
Å gå tur er jo superbra trim!! da beveger man jo hele kroppen!!

flink å spise sunt er du og! tommel opp til deg:D

Hege og chris:
så stille du er:/ håper alt er bra med deg snuppa:)

Og deer var treningstøyet på, vannflaska fyllt på og jeg er klar for ei økt på mølla!
skrives om en time;)

Vet dere jenter hvordan dere ligger an i forhold til forrige ukes veiing?

Jeg har ikke vært på vekta på to dager, og følelsen min er vel heller dårlig. Det selv om jeg har vært flink til å spise sunt og redusert. Føler meg ganske oppblåst, og i dag begynte en mellomblødning :((

MaiSeptAugSkatt: Joda, jeg har faktisk klart å drikke 1 liter vann i dag. Woho :D
Samme mål for mogendagen :)

Maisepaugskatt: Du er flink som står på, heia deg! Jeg hadde aldri giddet to treningsøkter per dag, du fortjener en snill vekt imorgen altså ;) Tror ikke nutrilettbarer er snop så lenge du teller kcal, er jo mye annet i den også. Jeg bruker slike når jeg ikke gidder lage noe og er alene hjemme feks...

Panna: Jeg ligger ok an når jeg veide meg igår, satser på at det er nok selv om det ikke på lange veier er det de fleste som er så store som meg går ned på pulverdiet :/

Mammahjertet: Flink du vart idag! Jeg er veldig spent iaf, det hjelper meg å ikke jukse noe idag når vi var i butikken :)

Idag har det vart vanskelig, var å handlet isted og alt ropte på meg, spes. tilbudet på obs med halv pris på julegodt og 5 sjokoladeplater for 100kr. Først tenkte jeg at jeg kunne handle og la mannen gjemme dem, men det er jo bare dumt å tenke slik, hadde garantert funnet dem til slutt. Nope, slutt med å lure seg selv!

Siden jeg er så godt igang: jeg klarer ikke å drikke to liter per dag altså, så håper det vil gå like bra å skravle for to istedet ;) Jeg er lei av vann, selv om jeg pimpet opp det med både soda streamern og sitronskiver!

Skulle absolutt hatt en treningsøkt til idag, gikk nok en del over grensa mi siden jeg nettopp har spist fondue, drukket cola og spist et kakestykke :( feiret bursdagen til mamma så da ble det slik. Men holdt meg iallefall til et lie kakestykke da! Likevel endte jeg nok over grensa, og jer har søtsug nå!!

Skal tro om det går ann å lage omelett uten plomme, er jo der mesteparten av kaloriene i egget ligger, og selv om det ikke er så mye kalorier så er det vel noe som heter at alle monner drar :)

Jeg veide meg for et par dager siden, da hadde jeg gått bed litt, men er redd for at jeg har gått opp igjen etter to dårlige dager. Når skal dere veie dere imorgen? Jeg tenker det er best å veie meg når jeg står opp, men kommer nok uansett til p veie meg igen rett flr vekten skal inn. I tilfelle jeg har gått ned litt til :p

MSAS: du må huske at trening bygger muskler og at muskler veier mer enn fett. Har du tatt midjemål osv? Det kan jo være greit å gjøre slik at du kan se at cm minsker selv om vekta ikke gjør det. :)

Vil ønske alle sammen lykke til med veiinga imorgen :)

Kjempebra Hildus!!
her ble det 2 liter idag..men sitter jo her med vannflaska da, så blir vel kanskje en halv liter til før jeg legger meg;)

Maisepaugskatt: Du er flink som står på, heia deg! Jeg hadde aldri giddet to treningsøkter per dag, du fortjener en snill vekt imorgen altså ;) Tror ikke nutrilettbarer er snop så lenge du teller kcal, er jo mye annet i den også. Jeg bruker slike når jeg ikke gidder lage noe og er alene hjemme feks...

Hihi, det var det svaret jeg ville ha, haha!!
Er jo på godtestopp...men lurer litt på om jeg kan ta en slik bar i helga..hmmm;)
Synes de er utrolig gode...og veldig enkelt å ta med i veska om man er ute en tur og må ha noe raskt:p

Back
Topp