Skravletråd for Fiolett :)

Vel. jeg ville spist de på godteristopp iaf ;) Hadde nok også gomlet i meg nøtter og yoghurtsnack uten dårlig samvittighet, selv om de kanskje er mer godteri?

Idag har det vart vanskelig, var å handlet isted og alt ropte på meg, spes. tilbudet på obs med halv pris på julegodt og 5 sjokoladeplater for 100kr. Først tenkte jeg at jeg kunne handle og la mannen gjemme dem, men det er jo bare dumt å tenke slik, hadde garantert funnet dem til slutt. Nope, slutt med å lure seg selv!

Herlighet så utrolig bra gjort!!!!!!jeg tenker og slik. "oi...supertilbud!! dette må vi kjøpe så sparer vi masse penger!!!" Men det er jo ikke slik...tilbud er det hele året på forskjellige ting uansett:p
Men bra gjort snuppa!! kjempebra:D

Heisann alle sammen. Har gått i ett her med en guttunge som hvertfall ikke skal sove, så er rene zombien her. Jo uka har egentlig gått bra, men så måte jeg begynne på ny kur pga senebetennelsen og da sugde jo kroppen til seg vann og over natta veide jeg 2.5kg mere. Så i dag har jeg trent som en gal og drukket masse, så håper i grunn at kroppen har tilpassa seg medisinen i løpet av dagen, så vekta i morgen er normal igjen.

Forresten, det ble 1 time jogging på mølla og 651kcal forbrent! så i tilegg til 30 day shred tidligere idag så har jeg jo forbrent litt under 900 idag.. itillegg har jeg jo gått til og fra bhg 2 ganger idag, gått til butikken og hjem + småtur med hunden..:) Spist veldig bra også:) så jeg hååååper vekta er snill!! please!please!please!!

mammahjertet: Du må ikke glemme at man skal leve og.. slankinga kan jo ikke gå helt i hodet på en...Det skal gå an å kose seg litt av og til også:)
Selv om du har hatt to dårlige dager nå så går nok det helt fint likevel:) Du får bare prøve å se fremover:) Sammen skal vi klare dette:)

Jeg veier meg om morningen, med en gang jeg står opp..:)

Joda, jeg veit jo at muskler veier mer enn fett.. men nå er det jo bare 5 dager siden jeg hadde min første treningsøkt på 2 måneder da;) Jeg har målt meg ja..tror det var mandag...Trenger nok litt mer tid på meg før cm forsvinner på meg.. Måler meg 1 gang i måneden...av erfaring så har både vekta og cm gått saaakte ned på meg...
Iløpet av 2012 gikk jeg ned hele 5kg...det tok bare 12 måneder det! hehe:p Håper de neste 5 går litt raskere av;)

Heisann alle sammen. Har gått i ett her med en guttunge som hvertfall ikke skal sove, så er rene zombien her. Jo uka har egentlig gått bra, men så måte jeg begynne på ny kur pga senebetennelsen og da sugde jo kroppen til seg vann og over natta veide jeg 2.5kg mere. Så i dag har jeg trent som en gal og drukket masse, så håper i grunn at kroppen har tilpassa seg medisinen i løpet av dagen, så vekta i morgen er normal igjen.

Så koselig å høre fra deg:)
Kan skjønne det er travle dager..sånn er det bare innimellom... dagene går i ett her og...men idag har det faktisk vært veldig rolig...alle 3 ville legge seg uten diskusjon engang...det skjer ikke ofte!! hehe:D

uffameg...får håpe at formen din kommer seg raskt!
Så satser vi på at du får et fint tall på vekta:)) alle på lag fiolett får jo det!! hehe:D

Lykke til med veiing alle sammen!!!

Nå skal jeg for en gangs skyld prøve å komme meg iseng før midnatt:D
Zzzzz :goodnight

Jeg pleier også alltid å veie meg på morgenen med en gang jeg har stått opp :)

Lykke til med veiing i morgen da jenter! Husk å registrere vekta før kl. 19 ;)

Nå skal jeg straks legge meg. Har gått med en irriterende hodepine i hele dag, så får hive i meg et par paracet og finne senga tenker jeg.

Jeg har ikke turt å gå på vekta enda:/ føler meg såå oppblåst så dette blir garantert ikke bra:(
Men selv om det er fryktelig kjedelig om det blir oppgang så tar jeg det med godt humør uansett for jeg veit med megselv at jeg har jobba knallhardt denne uka. Blitt litt trening hver dag og kostholdet har vært kjempebra!:) jeg er faktisk kjempefornøyd med innsatsen denne uka! Og veldig stolt av at jeg faktisk har kommet igang med trening. De første øktene var jo litt tunge å komme gjennom men jeg stod på og klarte det:)) selv om formen var bedre for 2 mnd siden når jeg trente regelmessig så er jeg hvertfall igang:)
Så uansett om jeg ryker idag eller ikke så skal jeg fortsette med både trening og sunt kosthold, så får jeg heller håpe på en fin nedgang neste uke:)

camilla82:
er spent på hvordan det har gått hos deg denne uka:)

da er jeg strax klar for trening igjen!
tredemølle, styrkeapparat eller jillian? hmmmm

her har jeg gudsjelov klart å komme ned til startvekta, skjønner at det ikke hjelper dere her inne, men den kunne trossalt vært 2,5kg mere og det er jeg kjempefonøyd med at jeg klarte å unngå. Nå er det bare 7 dager igjen med de pillene......

Wook går det mye i her, salater med enten fullkornsris eller fullkornspasta i, fisk med masse grønnsaker.

trøster meg med at jeg har minka bittelitt i cm:D
og det bare siden mandag;) så om jeg ryker idag så skjer det jo likevel NOE med kroppen min og jeg er klar for å fortsette slankinga:)

MaiSeptAugSkatt: Takk som spør hvordan det går :)
Jeg er strålende fornøyd med ukas resultat :) Jeg har vært superflink med maten, men ikke trent noe, prøvd å drikke 1 liter vann hver dag, klarte ikke det i går men.
Du er jo kjempeflink, for en innsats!

Hege og Chris: Så bra du kom deg ned til startvekta igjen da :)

Merker formen min blir bedre, orker mer, har nok en del å si hva man spiser :)

I dag blir det fiskeboller i hvit saus og poteter og grønnsaker. Minsten skal ha med en kompis hjem fra barnehagen i dag :)
På lørdag skal vi ha barnefri, blir bare hjemme lager svinebiff med fløtegratinerte poteter. Må unne meg litt god mat syns jeg, det er ikke så ofte vi har barnefri så. Ikke spiser jeg godis lenger heller og det gjorde jeg hver dag før.

Søndag skal vi til bestemoren min på middag, uff hun baker sjokoladekake.... den blir en utfordring, jeg funderer på om jeg skal ta ett stykke, det er jo ikke ofte vi får servert kaker, hmmm...

Hva ville dere gjort ?

MSAS at cm minsker er jo kjempebra! Vil tro det er det som er viktigst for deg, kg er jo bare et tall som ikke sier noe om utseende.

Flott at du har kommet deg ned på startvekt igjen Hege og Chris, det går nok bedre igjen neste uke.

Dere må ikke ha dårlig samvittighet for laget, alle gjør jo sitt beste, men det vises dessverre ikke alltid på vekta :(

Jeg har gått ned nøyaktig 1 kilo, og er kjempefornøyd! Håper det fortsetter på denne måten. Er litt redd for at jeg har gått ned bare på grunn av syklusen da. Har blødd litt til og fra hele uka, men det har roet seg nå og er derdor redd for at det er grunnen til at jeg har gått ned:/ syklusen min har dessverre vært veldig ustabil etter jeg begynte på cerazette :(

Har dessverre ingen middagstips:(
Idag skal jeg trille en tur til sentrum, men ellers blir det nok lite mosjon :( håper på å komme meg på treningssenteret en gang iløpet av helga og skal prøve å spise sunt. Vurderer å kjøpe meg pulsklokke idag, for å holde litt styr på hvor mye jeg forbrenner når jeg trener :) noen som har tips til en bra pulsklokke som ikke koster skjorta?

Camilla 82: jeg hadde absolutt tatt meg et kakestykke, det er jo som du sier ikke hver dag man får servert kake. Man skal jo kunne ha et normalt liv selv om man slanker seg :)

Back
Topp