Skravletråd for Fiolett :)

Hvordan har det gått for dere denne uken?

Formen var visst best til morgen i dag, nå er den rævva igjen :-( To gafler så blir jeg kvalm av maten :-( vurderer sterkt å dra ned og kjøpe røyk (siden jeg allikevel må ned for å kjøpe våtmopp straks)
Gått greit her, gikk på vekta nå nettopp etter å ha sovet før nattevakt, ned 700 gram siden fredag:) var lettere nå enn i morges :s håper på minst 200gram til innen fredag for da er jeg under 70kg :)

Så dumt at du ble dårligere igjen :( men hold deg hard og ikke røyk! Du klarer det, det vet jeg :)
 
Har dere planer for helga da?

Jeg skal trene lørdag formiddah tenkte jeg.. Søndag skal vi på grilltur sammen med mamma og pappa i skogen,det blir veldig koselig :)
Jeg har ikke noen planer for helgen, kanskje jeg også skal prøve å komme meg på trening på lørdag :) søndag reiser jeg nordover fordi jeg skal ha muntlig eksamen på mandag :/ burde vel brukt all tid fram til da på å lest men :p
 
Har dere planer for helga da?

Jeg skal trene lørdag formiddah tenkte jeg.. Søndag skal vi på grilltur sammen med mamma og pappa i skogen,det blir veldig koselig :)
Det høres veldig kjekt ut!!

Ingen planer her, prøver bare å komme meg gjennom dag for dag.
Blir ett lite bursdagsselskap for ene bonussønnen min på lørdag. Ellers må jeg studere en del på kveldstid. Som alenemor har jeg jo kveldene :/
 
Hvordan har det gått for dere denne uken?

Formen var visst best til morgen i dag, nå er den rævva igjen :-( To gafler så blir jeg kvalm av maten :-( vurderer sterkt å dra ned og kjøpe røyk (siden jeg allikevel må ned for å kjøpe våtmopp straks)
Nei må ikke sprekke nå da. Dette klarer du ;-)
 
Hvordan har det gått for dere denne uken?

Formen var visst best til morgen i dag, nå er den rævva igjen :-( To gafler så blir jeg kvalm av maten :-( vurderer sterkt å dra ned og kjøpe røyk (siden jeg allikevel må ned for å kjøpe våtmopp straks)

Har gått som vanlig mye trening og sunkost så håper vkta gidder i rikke seg.

Håper du blir bra snart.
 
Æsj, vekta har gått litt opp igjen, -05kg siden fredag nå :( jeg som håpet å komme under 70 kilo denne uka! Tror ikke jeg klarer det nå :(
 
Kan forandre seg til i morra det da :) Krysser fingrene for deg! Og husk; ned er ned! :)
Ja håper jeg har gått ned mer til imorgen :) har et lite håp om at jeg skal orke å trene både idag, imorgen og lørdag, så da er det kanskje håp for grei nedgang neste uke iallefall :) har tenkt å trene minst en gang neste uke før veiing også så :) men vet jo ikke om det blir så jeg orker å trene tre dager på rad nå da, men krysser fingra for de! :)
 
Har ikke fått trena noe denne uka jeg :( Men tenkte ta en tur i morra ettermiddag,for da er det ikke så kjempe nøye at minste må legge seg 18.45 liksom :)

Så blir det trening lørdag og skogtur søndag :)
 
Det har blitt minimalt med trening på meg denne uken.
Jeg er ennå veldig kvalm og trives uten tvil i en horisontal stilling! Så vidt jeg klarte å komme meg på skolen i dag, så må heller komme tilbake neste uke.

Føles litt galt å skal få sunnhetspoeng når jeg har fått i meg under 500 kcal to dager på rad... :/
 
Usj panna :( Håper det gir seg snart! Jeg synes det er verre å gå og være kvalm enn det å kaste opp jeg.. Usj..
 
God bedring Panna :)

Var inne på ukesutfordringstråden og oppdaterte nå, og klarte ikke å unngå å legge merke til hvor mye poeng du hadde på aktivitet Hege og Chris, så flink du har vært!

Lykke til med veiing imorgen alle sammen! Håper vi kan klare å vinne denne uka :)
 
Sliter med å få oppdatert innlegget mitt.. Prøver om jeg får skrevet noe her.. Minus 0.8 kg og 0.84% på meg.. Prøver å oppdatere innlegg igjen i kveld.
 
Takk ja fikk tilsammen 7265 poeng, men det hjelper lite da vekta står stille. Skal guskjelov til legen den 5 så får hun sjekke ordentlig og gjøre noe, dette er jo IKKE normalt.
 
Det høres veldig kjekt ut!!

Ingen planer her, prøver bare å komme meg gjennom dag for dag.
Blir ett lite bursdagsselskap for ene bonussønnen min på lørdag. Ellers må jeg studere en del på kveldstid. Som alenemor har jeg jo kveldene :/
Bursdagsselskap høres jo koslig ut da :) får håpe du er i bedre form til da :)
 
Jeg fikk karret meg litt noen aktivitetspoeng. Vasket i 2 timer i dag om ikke annet. Men vekta... ja den vil jeg egentlig kaste ut av vinduet, uten å åpne det først :p

Nå er det helg igjen, og denne helgen skal det ikke noe annen utskeielse enn kake i morgen. Men den er ganske lavkalori, todelt gelekake hvor den ene delen har krem i seg. Men stykkene blir ganske små, så en treningsøkt så er den borte igjen! Skal prøve å trene igjen i kveld, er ennå litt kvalm men skal klare å holde det i sjakk :)

Lurer på hvordan lagene gjør det denne uken. Nok en gang så trekker jeg oss opp :((
 
Back
Topp