Skravletråd for Fiolett :)

Takk ja fikk tilsammen 7265 poeng, men det hjelper lite da vekta står stille. Skal guskjelov til legen den 5 så får hun sjekke ordentlig og gjøre noe, dette er jo IKKE normalt.
Du har vært superflink! :) synd det ikke vises på vekta :/ har du prøvd å måle deg med målbånd? Håper legen finner ut av det :)
 
Jeg fikk karret meg litt noen aktivitetspoeng. Vasket i 2 timer i dag om ikke annet. Men vekta... ja den vil jeg egentlig kaste ut av vinduet, uten å åpne det først :p

Nå er det helg igjen, og denne helgen skal det ikke noe annen utskeielse enn kake i morgen. Men den er ganske lavkalori, todelt gelekake hvor den ene delen har krem i seg. Men stykkene blir ganske små, så en treningsøkt så er den borte igjen! Skal prøve å trene igjen i kveld, er ennå litt kvalm men skal klare å holde det i sjakk :)

Lurer på hvordan lagene gjør det denne uken. Nok en gang så trekker jeg oss opp :((
Så flink du er :) vasking er jo aktivitet det :)

Du er ikke alene om å være misfornøyd med vekta denne uka! Jeg gikk ned 300 gram, men på onsdagskveld var jeg ned 700 gram, så hadde forventet mer enn det siden det til og med var på ettermiddag... Menmen, håper på minst 600 gram nedgang neste uke, slik at jeg kommer meg under 70kg!

Jeg er også spent på hvordan resultatet blir denne uken :)
 
Jeg har vært å trent nå nylig, ble 3 km på mølla på 18min 40 sek, hadde tenkt å trene mer, men måtte avslutte siden snuppa var plassert på jobben til pappan og begynte å forstyrre :p men det er jo bedre enn ingenting da :) håper å klare 3 km på 18 min etterhvert, men hittil er jeg fornøyd med alt under 19 min :)
 
Da fikk jeg til litt trening idag da :) ble bare 45 min,men det er 45 min mer enn ingenting :) dødstrøtt etter en slitsom dag på jobb,nesten så jeg vurderer å legge meg.. Hehe
 
Da fikk jeg til litt trening idag da :) ble bare 45 min,men det er 45 min mer enn ingenting :) dødstrøtt etter en slitsom dag på jobb,nesten så jeg vurderer å legge meg.. Hehe

45 min er jo bra det :) hehe, er vel litt i tidligste laget å legge seg nå kanskje ;) selv håper jeg på å komme meg i seng rundt 23 ikveld :)
 
Ja er kanskje litt tidlig ;) Hehe.. kommer meg vel ikke i seng før 23 jeg heller ;) Hehe..

Se litt Idol vel ;)
 
Ååh, jeg hakke sett idol verken denne uka eller forrige, har det på opptak så har noen episoder å ta igjen :)
Blir en tur i solariumet nå :)

Skjønner ikke jeg altså, siden oktober har jeg gått ned 9 kilo, men syns magen står like mye ut fremdeles :(
 
Gått ned endel rundt magen selv og føler ikke magen har blitt no mindre.. Men minka litt på sidene da ;)
 
Har Fiolett lag lyst å lage utfordringen til neste uke? Vi har lagd den så og si hver uke, og tenkte kanskje dere hadde noe nytt å tilføre?
 
Back
Topp