Mammahjertet
Elsker forumet
Du har vært superflink!Takk ja fikk tilsammen 7265 poeng, men det hjelper lite da vekta står stille. Skal guskjelov til legen den 5 så får hun sjekke ordentlig og gjøre noe, dette er jo IKKE normalt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du har vært superflink!Takk ja fikk tilsammen 7265 poeng, men det hjelper lite da vekta står stille. Skal guskjelov til legen den 5 så får hun sjekke ordentlig og gjøre noe, dette er jo IKKE normalt.
Så flink du erJeg fikk karret meg litt noen aktivitetspoeng. Vasket i 2 timer i dag om ikke annet. Men vekta... ja den vil jeg egentlig kaste ut av vinduet, uten å åpne det først
Nå er det helg igjen, og denne helgen skal det ikke noe annen utskeielse enn kake i morgen. Men den er ganske lavkalori, todelt gelekake hvor den ene delen har krem i seg. Men stykkene blir ganske små, så en treningsøkt så er den borte igjen! Skal prøve å trene igjen i kveld, er ennå litt kvalm men skal klare å holde det i sjakk
Lurer på hvordan lagene gjør det denne uken. Nok en gang så trekker jeg oss opp(
Da fikk jeg til litt trening idag dable bare 45 min,men det er 45 min mer enn ingenting
dødstrøtt etter en slitsom dag på jobb,nesten så jeg vurderer å legge meg.. Hehe
Beklager så masse!!Når kommer resultatene æ.... Synes det drøyer nå![]()
Ikke veldig viktig for min delmen flertallet får bestemme
![]()
Så bra, du er kjempeflink!Da har jeg fått unna en treningsøkt idag også![]()
Aner ikke, dårlig nedgang denne uka, dårlig resultat på eksamen, muntlig eksamen på mandag osv, alt dette kan vel ha litt betydningHuff dakjipt å miste motivasjonen! Noen spes grunn?