Skravletråd for Fiolett :)

Dere gjør i kveld da?

Idag har jeg gjort unna ukas fjerde treningsøkt,vært i sverige en kjapp tur,vaska klær (gubben mest,men jeg og) og støvsuga :)

Masse lykke til med ny uke folkens :)

Har dere lagt noen planer? Jeg har siste roede-kurs i morra,så jeg meldte meg på et nytt igår!
Jeg skal trene tirsdag eller onsdag,torsdag og en dag i helga!

Har dere lagt noen planer? Jeg har siste roede-kurs i morra,så jeg meldte meg på et nytt igår!
Takk for det, og lykke til du også :)
Jeg har planer om å trene minst to ganger innen fredag innen fredag i allefall :)

håper på å komme meg under 70 kilo til fredag, det blir en milepæl i slankinga mi! Har ikke vært så lett på mange år... Tror jeg var ca 68 for 6 år siden når jeg ble sammen med sambo :p men selv om jeg snart er nede i den vekta så føles magen mye slappere, og det er den nok også, har jo trossalt født et barn :p men håper å få strammet den opp en del før sommeren :)

Beklager til dere alle sammen for at jeg har vært stille den siste tiden, men har vært på hyttetur siden torsdag. Kom hjem idag og dro rett på treningssenteret, ble 3km på 18,5 min, hele 1 min bedring siden tirsdag! Jeg er kjempefornøyd!! :)
Trente litt styrke også, og med oppvarminga og alt ble det forbrent litt i overkant av 600 kalorier, fornøyd med det :) har blitt litt sjokolade og slik i helgen, men har likevel holdt meg innenfor kcalgrensa mi :) gikk litt over igår da, men skal sørge for at snittet den uka blir bra :)

Denne uka håper jeg vi vinner!! :) lykke til til alle sammen :)

Har endelig fått beveget meg skikkelig idag :) fjelltur i strålende sol i 3 timer :) deilig :)
Andre som har hatt nydelig vær idag?

Uka blir som vanlig med trening hver dag, men vet ikke hvordan det skal gå nå som beinet er være enn noen gang.

Dere gjør i kveld da?

Idag har jeg gjort unna ukas fjerde treningsøkt,vært i sverige en kjapp tur,vaska klær (gubben mest,men jeg og) og støvsuga :)
Vi har vært på barnasbåt og det har jaggu blitt an aktiv tur. Mye gåing opp og ned trapper( tok aldri heisen ) også gikk vi i land i dag og gikk i 1,5time.
Så i kveld har jeg bare slappet av.

Beklager til dere alle sammen for at jeg har vært stille den siste tiden, men har vært på hyttetur siden torsdag. Kom hjem idag og dro rett på treningssenteret, ble 3km på 18,5 min, hele 1 min bedring siden tirsdag! Jeg er kjempefornøyd!! :)
Trente litt styrke også, og med oppvarminga og alt ble det forbrent litt i overkant av 600 kalorier, fornøyd med det :) har blitt litt sjokolade og slik i helgen, men har likevel holdt meg innenfor kcalgrensa mi :) gikk litt over igår da, men skal sørge for at snittet den uka blir bra :)

Denne uka håper jeg vi vinner!! :) lykke til til alle sammen :)

Har vært stille på meg også. Først var jeg på hyttetur fra tirsdag til torsdag også på dankebåten fra lørdag til i dag.
Men har vært veldig aktiv så nå håper og tror jeg at vekta må snu :-)

Har vært stille på meg også. Først var jeg på hyttetur fra tirsdag til torsdag også på dankebåten fra lørdag til i dag.
Men har vært veldig aktiv så nå håper og tror jeg at vekta må snu :-)
Regner med du har kost deg da :) ja da er det jo stor sjangs for at vekta går rett vei denne uka :) skal krysse fingrene jeg! :)

Dag to hjemme med sykt barn :-( Hun er slapp og kaster opp stakkar!
Prøver å få i henne mat, men vil ikke ha noe. Gjett hvem som spiser? :-/

Åååååh så kjedelig panna :( god bedring!

Hatt siste dag på roedekurs idag,dvs jeg skal jo gå ett til da.. Men klarte ikke nå målet mitt med 8.9 ned disse 8 ukene :( Men har hvertfall gått ned 4.5 kg..

Åååååh så kjedelig panna :( god bedring!

Hatt siste dag på roedekurs idag,dvs jeg skal jo gå ett til da.. Men klarte ikke nå målet mitt med 8.9 ned disse 8 ukene :( Men har hvertfall gått ned 4.5 kg..
4,5 kg på 8 uker er jo veldig bra! Over 0,5 i uken som er temmelig optimalt i følge ekspertene ;)

Har spist masse i dag, så ny trene masse masse!!!

Er alle sammen med på ukesutfordringen denne gang? Skal lage min der inne i kveld når mini sovet.

4,5 kg på 8 uker er jo veldig bra! Over 0,5 i uken som er temmelig optimalt i følge ekspertene ;)

Har spist masse i dag, så ny trene masse masse!!!

Er alle sammen med på ukesutfordringen denne gang? Skal lage min der inne i kveld når mini sovet.

Ja de sier jo så ;) Jeg er med på utfordringen! Får dessverre ikke sanket mange trimpoeng denne uka da jeg jobber hver dag og gubben jobber kvelden..

Uff masse god bedring til vesla di :-) He he lett å stappe i munnen når enn går hjemme ja.
Så altfor lett :-( Hun sover nå, håper inderlig at det er slutt på oppkast nå og at hun vil ta til seg litt mat i morgen!

Er ikke motivert til å trene når magen føles så full av usunn mat, men skal nå sette i gang fordeom! Tvi tvi

Back
Topp