Skravletråd for Fiolett :)

Hei alle sammen:) Det er med tungt hjerte og klump i magen at jeg skriver dette:( Jeg må dessverre trekke meg, jeg har begynt på medisiner som gjør at jeg går opp i vekt og jeg skal opereres 4 mars. Har hatt det tungt i en mnd nå da jeg gruer meg veldig til operasjonen. Vil ønske dere masse lykke til:) Jeg heier på dere. Jeg kommer nok tilbake neste krig:)

Camilla82: Det var kjedelig å høre, skjønner at du sliter nå! Lykke til med operasjon snart, og håper vi ser deg i neste krig :)

Ellers jenter så beklager jeg veldig at jeg ikke vart nærværende siste tiden, har ikke hatt internett men det ble iorden idag så nå er jeg kjempefornøyd! Vekta går kjempetreigt nedover med gjennomsnitt på 0,1 kg per uke men det er ihvertfall riktig vei nå.

Siste tiden har jeg trillet mye og både føler og ser at jeg fått muskler, og det har gjort meg skikkelig motivert igjen selv om vekta står stille. Neste steg blir pulseklokke og instramming av mat i helgene, en måned kvar til jobb så nå må jeg øke tempoen :)

Hei alle sammen:) Det er med tungt hjerte og klump i magen at jeg skriver dette:( Jeg må dessverre trekke meg, jeg har begynt på medisiner som gjør at jeg går opp i vekt og jeg skal opereres 4 mars. Har hatt det tungt i en mnd nå da jeg gruer meg veldig til operasjonen. Vil ønske dere masse lykke til:) Jeg heier på dere. Jeg kommer nok tilbake neste krig:)
Det var trist å høre! Operasjonen går nok bra skal du se!

Det blir vel muligens en ny runde med slankekrigen rett før sommeren som du kanskje kan være med?

Uendret vekt... tror musklene mine holde på mye vann, for jeg er stiv og støl og har vært usedvanlig flink med både mat og treningen! Neste uke sier jeg bare!! :D

Leit å høre! :( Lykke til med operasjon! :)

Så kjedelig :( Masse lykke til med operasjon!!

Totalt denne uka : 3794 poeng

Må si meg fornøyd med det! Klart å presse inn en time i dag, selv om motivasjonen ikke er der!!
4 dag uten røyk... jeg vil ha.... :/

Totalt denne uka : 3794 poeng

Må si meg fornøyd med det! Klart å presse inn en time i dag, selv om motivasjonen ikke er der!!
4 dag uten røyk... jeg vil ha.... :/
Utrolig bra Panna :-)

Her ble det 3608 poeng men 0.5kg opp, nå er jeg så drittlei denne kroppen, aldri opplevd å bare gå opp med sunt kosthold og mye trening :-(

Er dere 8 stk på laget? Gikk ut i fra det som står i veietråden? Er bare når jeg skal regne ut gjennomsnittet på ukesutfordringen :dance008

Back
Topp