Mammahjertet
Elsker forumet
Ned 1 kilo siden fredag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ned 1 kilo siden fredag!
Helt enig.Kjempebra! Du er superflink altså!
Ned 1 kilo siden fredag!
Jippi!! Endelig!Endelig gikk vekta rett vei. Ned 1,2 kg. Woho
Det var trist å høre! Operasjonen går nok bra skal du se!Hei alle sammen Det er med tungt hjerte og klump i magen at jeg skriver dette Jeg må dessverre trekke meg, jeg har begynt på medisiner som gjør at jeg går opp i vekt og jeg skal opereres 4 mars. Har hatt det tungt i en mnd nå da jeg gruer meg veldig til operasjonen. Vil ønske dere masse lykke til Jeg heier på dere. Jeg kommer nok tilbake neste krig
Hei alle sammen Det er med tungt hjerte og klump i magen at jeg skriver dette Jeg må dessverre trekke meg, jeg har begynt på medisiner som gjør at jeg går opp i vekt og jeg skal opereres 4 mars. Har hatt det tungt i en mnd nå da jeg gruer meg veldig til operasjonen. Vil ønske dere masse lykke til Jeg heier på dere. Jeg kommer nok tilbake neste krig
Hei alle sammen Det er med tungt hjerte og klump i magen at jeg skriver dette Jeg må dessverre trekke meg, jeg har begynt på medisiner som gjør at jeg går opp i vekt og jeg skal opereres 4 mars. Har hatt det tungt i en mnd nå da jeg gruer meg veldig til operasjonen. Vil ønske dere masse lykke til Jeg heier på dere. Jeg kommer nok tilbake neste krig
Utrolig bra PannaTotalt denne uka : 3794 poeng
Må si meg fornøyd med det! Klart å presse inn en time i dag, selv om motivasjonen ikke er der!!
4 dag uten røyk... jeg vil ha.... :/
Så kjedelig Masse lykke til med operasjon!!
Er dere 8 stk på laget? Gikk ut i fra det som står i veietråden? Er bare når jeg skal regne ut gjennomsnittet på ukesutfordringen
Nei bare 7 vi nå.
Dere er rå, synes det er så tøft at alle dere er med på dette ;-)Ok, men vi vant uansett da.. Dere ender på litt over 1700 poeng i gjennomsnitt da