Mammahjertet
Elsker forumet
Ned 1 kilo siden fredag! 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ned 1 kilo siden fredag!![]()
Helt enig.Kjempebra!Du er superflink altså!
![]()
Jippi!! Endelig!Endelig gikk vekta rett vei. Ned 1,2 kg. Woho![]()
Det var trist å høre! Operasjonen går nok bra skal du se!Hei alle sammenDet er med tungt hjerte og klump i magen at jeg skriver dette
Jeg må dessverre trekke meg, jeg har begynt på medisiner som gjør at jeg går opp i vekt og jeg skal opereres 4 mars. Har hatt det tungt i en mnd nå da jeg gruer meg veldig til operasjonen. Vil ønske dere masse lykke til
Jeg heier på dere. Jeg kommer nok tilbake neste krig
![]()
Hei alle sammenDet er med tungt hjerte og klump i magen at jeg skriver dette
Jeg må dessverre trekke meg, jeg har begynt på medisiner som gjør at jeg går opp i vekt og jeg skal opereres 4 mars. Har hatt det tungt i en mnd nå da jeg gruer meg veldig til operasjonen. Vil ønske dere masse lykke til
![]()
Hei alle sammenDet er med tungt hjerte og klump i magen at jeg skriver dette
![]()
Utrolig bra PannaTotalt denne uka : 3794 poeng
Må si meg fornøyd med det! Klart å presse inn en time i dag, selv om motivasjonen ikke er der!!
4 dag uten røyk... jeg vil ha.... :/
Så kjedeligMasse lykke til med operasjon!!
Er dere 8 stk på laget? Gikk ut i fra det som står i veietråden? Er bare når jeg skal regne ut gjennomsnittet på ukesutfordringen![]()
Nei bare 7 vi nå.
Dere er rå, synes det er så tøft at alle dere er med på dette ;-)Ok, men vi vant uansett da.. Dere ender på litt over 1700 poeng i gjennomsnitt da![]()