Panna
Glad i forumet
HeheGikk på vekta.. Og det er bra jeg ikke er med i slankekrigen for å si det slik
Sååå ille kan det da ikke være, det tror jeg ikke noe på
Wich me luck, nå skal jeg i gang med workout 5!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HeheGikk på vekta.. Og det er bra jeg ikke er med i slankekrigen for å si det slik
Jeg tror rett og slett av du bygger muskler, det er derfor du går opp i vekt. Jeg nekter å tro at volumet ditt går noe voldsomt opp. Du trener jo som en gudinne jo!!jo det var det, vil ikke si vekta, men er høyere enn den har vært på 1år! men ler egentlig av det jeg.. er jo litt spesielt at vekta kan gå såå myye opp på få dager når man er flink!
usikker om jeg skal ta pause en stund eller sette skikkelig igang....ikke veldig motivert egentlig litt lei av å jobbe så hardt for å få resultater og takken er mange kg opp
gir helt opp jeg altså, greit at jeg har mensen men faen jeg har gjort alt rett å gått opp enda 0.5kg
Da er vi 2. Blir lei meg av å ødlegge slik for laget :-(Skjønner ikke hva som skjer jeg. Går bare opp og opp og opp. Håper egentlig at jeg ryker i dag, for dette er jo bare dumt