Skravletråd for Fiolett :)

jo det var det, vil ikke si vekta, men er høyere enn den har vært på 1år! men ler egentlig av det jeg.. er jo litt spesielt at vekta kan gå såå myye opp på få dager når man er flink!
usikker om jeg skal ta pause en stund eller sette skikkelig igang....ikke veldig motivert egentlig:p litt lei av å jobbe så hardt for å få resultater og takken er mange kg opp:p

Tror du bare må kaste vekta jeg MSAS, og heller bare bruke målbånd :) du er jo kjempeflink og cm minsker helt sikkert :) ikke bry deg om vekta du ;)

jo det var det, vil ikke si vekta, men er høyere enn den har vært på 1år! men ler egentlig av det jeg.. er jo litt spesielt at vekta kan gå såå myye opp på få dager når man er flink!
usikker om jeg skal ta pause en stund eller sette skikkelig igang....ikke veldig motivert egentlig:p litt lei av å jobbe så hardt for å få resultater og takken er mange kg opp:p
Jeg tror rett og slett av du bygger muskler, det er derfor du går opp i vekt. Jeg nekter å tro at volumet ditt går noe voldsomt opp. Du trener jo som en gudinne jo!!
Og jeg er enig med mammahjertet, kast vekta ;)

Fyttikatta den workouten var tung! Før den tok jeg også cardio 1. Dæven , hadde lyst til å dra til Jillian. Hu e tøff!!!

gir helt opp jeg altså, greit at jeg har mensen men faen jeg har gjort alt rett å gått opp enda 0.5kg :wtf

Skjønner ikke hva som skjer jeg. Går bare opp og opp og opp. Håper egentlig at jeg ryker i dag, for dette er jo bare dumt :(

gir helt opp jeg altså, greit at jeg har mensen men faen jeg har gjort alt rett å gått opp enda 0.5kg :wtf

føler med deg..veit AKKURAT hvordan det er...
Det er urettferdig det her...du er jo SÅ flink å trene!!! det har du jo vært flere år også....så jeg synes det er RART du ikke går ned...for det fortjener du!!!

Her har det blitt litt mindre trening etter jeg begynte å jobbe... men er jo veldig aktiv likevel..holdt på med oppussing blandt annet, går turer med hunden, går når jeg skal levere og hente unger i bhg...om jeg skal å butikken går jeg og....
Har spist sunnt og bra..ingen utskeielser...
vekta har gått opp 3kg igjen... begynte faktisk å le da jeg gikk på vekta idag...det er jo så merkelig....
Så etter jobb idag ....litt på trass men jeg dro på butikken og kjøpte sjokolade og pizza!! vekta går opp når jeg er sunn så da kan jeg vel gomle litt sjokolade og..hehe!

du har jo mensen og gyldig grunn til oppgang...tipper du går de gramma fort ned igjen=)
heier masse på deg snuppa:)

Men nå har dere ei hel uke på dere til å gå ned:)
You can do it:)

Jeg er så dum!! Spist masse godteri så nå er jeg rett opp igjen!!

Full skjerpings nå!!!!!!!!!

Er nesten i rute med Jillian igjen etter en uke med sykdom. En time om dagen med henne merkes! Jeg passer en del av i undertøyet mitt igjen ;)

MSAS: du som har vært gjennom begge deler: hva er tyngst av :30ds og body revolution?

Hei og takk for at jeg fikk komme til dere :)

Håper det hjelper på motivasjonen min for denne krigen,med et lag som er aktive og motiverte :)

Ukesutfordringen er bra motivasjon for min del! Sanke sammen så mange poeng som mulig :-)

Hva gjør du av aktivitet happygirl?
Jeg driver med Jillian sin body revolution og tredemølle.

Jeg har dessverre mistet motivasjonen pga dårlig aktivitet i rosa lag,men vi får satse på den kommer tilbake :)

Jeg trener på spenst minst to dager i uka,i tillegg bruker jeg rockering hjemme :)

Back
Topp