Skravletråd for Fiolett :)

Hei og takk for at jeg fikk komme til dere :)

Håper det hjelper på motivasjonen min for denne krigen,med et lag som er aktive og motiverte :)

Heisann og velkommen.
koselig å være på lag med deg igjen :-)
Nå skal vi finne motivasjonen og komme oss ned i vekt igjen ;-)

Velkommen Happygirl84, håper du blir her lenge, skravler mye, og bidrar til bra vektnedgang for laget! :)

Jeg reiser på hytta torsdagskveld denne uka, så må vel melde inn torsdagens vekt..

Jepp det får du gjøre da :-)
Ja satser på at jeg har gått ned en del til da :p har ikke kommet igang med trening enda etter jeg hadde eksamen, så har ikke trent på leenge :( har ikke ork til noe trening, dørstokkmila er lang :( håper å komme meg en tur på trening imorgen eller onsdag da..

Ja satser på at jeg har gått ned en del til da :p har ikke kommet igang med trening enda etter jeg hadde eksamen, så har ikke trent på leenge :( har ikke ork til noe trening, dørstokkmila er lang :( håper å komme meg en tur på trening imorgen eller onsdag da..
Uff ja når enn må ha opphold så er det ikke lett å komme i gang igjen. Men bit tenna sammen og kom deg på trening, du kommer til å bli så fornøyd etterpå :-)

Jeg sov i hele går, så i dag tar jeg to trengingsøkter!! Den første er overstått! *svett*
Kondisen min er elendig! Men har klart å ikke røyke siden søndag (utenom 2 stk i går). Så om (les: NÅR) je ghar vært røykfri en stund så blir det rask forbedring! Klarte bare 22 min i dag på mølla!
Ukesutfordringen motiverer meg masse!

Er alle sammen med på ukesutfordringen? Anbefaler alle å være med, om så kun om dere drikker 2 liter vann eller mere om dagen, hvert ett poeng teller! Forrige uke var det ukesutfordrignen som avgjorde hvem som vant ;)

I'm in :) Motiverer litt mer nå når jeg er på et lag hvor flere er med :)

Her har jeg akkurat spist middag og skal straks dra avgårde på spenst for en time kondisjontrening :) Digger elipse-maskina :)

Jeg er med på utfordringen :)

Har tydligvis ikke skadet og hatt litt treningsfri, var på treningssenteret nå, og sprang 3km på ca 19,5 min :D var uheldig å kom borti stoppknappen etter litt over en km og da nullet den seg ut :( men jeg brukte iallefall ikke mer enn 19,5 min på 3 km, sist brukte jeg jo 21 min, så det er jo forbedring :) sprang sånn hallveis intervaller og sprang nesten bare på 8 og 12 km/t. Veldig fornøyd!
Trente styrke etterpå, og etter en time på senteret har jeg forbrent 600 kalorier :)

Nå skal jeg sove før jeg skal på nattevakt :) håper jeg orker en tur på trening før jeg drar hjem å legger meg imorgen tidlig også :)

Utrolig bra mammahjertet!!!
Jeg løp nesten 3 km nå på 21 min.
Før i dag løp jeg i 22 min, vet ikke hvor langt. Også nå i kveld har jeg hatt 65 min med jillian før jeg tok 21 min til på mølla! Nesten to timer trening og over 1000 kcal forbrent i dag!

I dag har jeg min aller første helt røykfrie dagen på lenge. Hadde to i går, så nesten klart to hele dager. Det er kjempemotiverende å kjenne hvor mye den røyken gjør på formen! Denne gangen klarer jeg det! :D JIPPI!

Tenkte på det, panna, så begynte i går på ukesutfordringen :) trener ikke, men sunnhetspoengene skal eg klare, og en liter vann iallefall ;)

Wow, du står virkelig på Panna, kjempebra!! :) og knallbra at du kutter røyken, du er kjempeflink, du SKAL klare det nå :)

Håper vi får et bedre resultat denne uka, og ikke havner sist igjen! :)

Fikk ikke til å sove noe før nattvakta, selv om jeg lå i senga i over 4 timer :p blir nok en tung vakt, og kan bli vanskelig og komme seg på trening imorgen tidlig. Men håper jeg har bittelitt energi igjen til litt trening!

Ble en time på senteret idag også :) 600kalorier forbrent! :) ikke like god form idag tror jeg, ble 2km på ca 14 min, hadde egentlig tenkt å avslutte da, men etter å ha gått litt bestemte jeg meg for å fullføre 3 km, ble vel ca 22-23 min på 3 km. Hadde 2% stigning idag da, vet ikke hvor stor betydning det har :) håper å klare 3 km på 19 min neste gang :)

Hva er planene deres idag da? :) og hva skal dere ha til middag? Her blir det kyllingbiter med tacokrydder og salat i pita, aldri smakt det før så håper det blir godt :)

Nå skal jeg sove litt :) får besøk av en venninne i ettermiddag tror jeg :)

Ha en flott dag jenter!! :)

Ble en time på senteret idag også :) 600kalorier forbrent! :) ikke like god form idag tror jeg, ble 2km på ca 14 min, hadde egentlig tenkt å avslutte da, men etter å ha gått litt bestemte jeg meg for å fullføre 3 km, ble vel ca 22-23 min på 3 km. Hadde 2% stigning idag da, vet ikke hvor stor betydning det har :) håper å klare 3 km på 19 min neste gang :)

Hva er planene deres idag da? :) og hva skal dere ha til middag? Her blir det kyllingbiter med tacokrydder og salat i pita, aldri smakt det før så håper det blir godt :)

Nå skal jeg sove litt :) får besøk av en venninne i ettermiddag tror jeg :)

Ha en flott dag jenter!! :)
Veldig bra at du klarte en time på sentret etter jobb i natt!! Nydelig med 600 kcal forbrent!! Tror vi skal ligge godt an på ukesutfordringen.
Stigningen har litt å si, er jo tyngre dess mer stigning det er! Du klarer nok 3 km på 19 min skal du si!!

Hihi, vi skal nesten ha det samme til middag i dag. Har bare ikke bestemt meg for krydder. Kyllingfilet tatt opp, og har altfor masse pita i fryseren :D

Bra mammahjertet :)

Lurer på om jeg skal snike meg avgårde en time kveld også jeg! Mannen jobber kvelden annhver uke og om jeg da jobber stort sett hver dag så får jeg ikke dratt på spenst den uka.. Så tenker at jeg heller bør satse stort når han jobber dagen og jeg kan dra på kvelden..

Vi skal ha kylling idag vi også ;)

La inn talla mine i veietråden jeg :)

Håper det huskes på at den ligger i bunn da,når det er innlevering!

Sunnhetspoengene røk idag, kan ikke si nei til et stykke kake på bursdagen til en kollega ;)

Back
Topp