Skravletråd for Fiolett :)

Funker sikkert bra :) men synes at også de som har pulsklokke bør bruke kalkulatoren for å regne poeng, for slike kalkulatorer viser ofte mer enn pulsklokke ;)

Blir ikke noe treningssenter, skal ut å gå tur istedet :) har tatt på meg pulsklokka og den viser en puls på 55 når jeg sitter og slapper av i sofaen, er ikke det veldig lavt? Jeg har jo elendig kondis :p synes det er rart hvis jeg har så lav hvilepuls :p
55 er meget bra det! Du har kanskje bedre kondis enn hva du selv tror?

Da jeg trente på det meste hadde jeg hvilepuls på 48! Bare jeg hadde klart å kutte røyken igjen... Kom viljestyrke og treng deg inn, her skal du motstand finne :p

Gikk på vekta i dag :( Vurderer å melde meg ut av hele krigen. Opp 1 kg siden fredag :( Møkk!

55 er meget bra det! Du har kanskje bedre kondis enn hva du selv tror?

Da jeg trente på det meste hadde jeg hvilepuls på 48! Bare jeg hadde klart å kutte røyken igjen... Kom viljestyrke og treng deg inn, her skal du motstand finne :p
Jeg har jo ikke god kondis :p blir nok andpusten av å jogge i 3 min:p men, satser på at klokka stemmer likevel :)
Ja du må klare å slutte å røyke, du trenger jo ikke den ;)

Jeg har jo ikke god kondis :p blir nok andpusten av å jogge i 3 min:p men, satser på at klokka stemmer likevel :)
Ja du må klare å slutte å røyke, du trenger jo ikke den ;)
Å bli andpusten trenger vel ikke å være tegn på dårlig kondis, hvor lenge holder du ut når du jogger?

Hmmm, nei du har rett i det! Må skjerpe meg mega! Røyker 'bare' en ti-pakning om dagen da... I morgen, sa prøver jeg på nytt!!
Skal over på neste nivå på Jillian sin body revolution i dag, spent på hvordan det går :-P

Å bli andpusten trenger vel ikke å være tegn på dårlig kondis, hvor lenge holder du ut når du jogger?

Hmmm, nei du har rett i det! Må skjerpe meg mega! Røyker 'bare' en ti-pakning om dagen da... I morgen, sa prøver jeg på nytt!!
Skal over på neste nivå på Jillian sin body revolution i dag, spent på hvordan det går :-P

Jeg klarer 3 km på 21min, varierende tempo underveis :p men klarer nok max 3 min med et tempo på 10km/t...
Høres bra ut, du klarer nok å slutte til slutt!:) så flink du er, jeg har ikke trent 30ds på lenge :p eller, har ikke trent på lenge :p gåturer bare :p

Her er det travle dager for tiden..har plutselig gått fra å være hjemeværende til å ha jobb...hehe...
Er bare vikar da..men fått mange vakter fremover nå..:p
Blitt lite trening desverre...blir bare korte økter:( trente 30ds søndag+tredemølle, gikk lang tur med hunden mandag...ikke trent noe etter det..tviler på jeg har ork ikveld...ikke lenge siden vi kom hjem...itillegg holder vi jo på med oppussing ...så det er litt kaos i heimen:p
Denne uka er gubben på jobb og(jobber borte annenhver uke)
Men jeg skal komme sterkere tilbake=) håper på trening imorgen! kostholdet er bra...vekta aner jeg ikke...hadde jo en fin nedgang forrige uke....så går nesten utfra å få oppgang nå...hehe:p klarer ikke ha noe som helst forhåpninger til å gå ned lenger:/ men flink har jeg uansett vært så:p

Her er det travle dager for tiden..har plutselig gått fra å være hjemeværende til å ha jobb...hehe...
Er bare vikar da..men fått mange vakter fremover nå..:p
Blitt lite trening desverre...blir bare korte økter:( trente 30ds søndag+tredemølle, gikk lang tur med hunden mandag...ikke trent noe etter det..tviler på jeg har ork ikveld...ikke lenge siden vi kom hjem...itillegg holder vi jo på med oppussing ...så det er litt kaos i heimen:p
Denne uka er gubben på jobb og(jobber borte annenhver uke)
Men jeg skal komme sterkere tilbake=) håper på trening imorgen! kostholdet er bra...vekta aner jeg ikke...hadde jo en fin nedgang forrige uke....så går nesten utfra å få oppgang nå...hehe:p klarer ikke ha noe som helst forhåpninger til å gå ned lenger:/ men flink har jeg uansett vært så:p
Litt trening er jo bedre enn ingen trening :) det kan jo hende du går ned denne uka også, men er jo greit å ikke få for høye forventninger og heller bare ta det som en positiv overaskelse da :)
Jeg skal straks begynne å lage middag, blir hjemmelagd burger idag, håper det ikke blir for mye kalorier :p også håper jeg det blir godt, for jeg har aldri lagd hjemmelagde burgere før :p

mmm...nå fikk jeg lyst på burger:p
Her hadde vi fiskekaker idag..funka det og da:p

jobber i bhg så er jo ganske aktiv når jeg er å jobb:D
Men er nok litt for sliten til å sette igang med noe trening ikveld...men imorgen har jeg en plan!

mmm...nå fikk jeg lyst på burger:p
Her hadde vi fiskekaker idag..funka det og da:p

jobber i bhg så er jo ganske aktiv når jeg er å jobb:D
Men er nok litt for sliten til å sette igang med noe trening ikveld...men imorgen har jeg en plan!
Ja håper det blir godt med burger :) ender opp på ca 500 kalorier på det måltidet tror jeg.
Hjelper jo masse på at du har en såppass aktiv jobb da :) da går det bok helt fint at du trener litt mindre :)

Er kjempesulten selv i kveld.
Tatt meg litt lakris, det er jo lakserende og ;)

Har mest lyst til å sove nå... Må nok ta meg kraftig i nakken skal det bli trening i kveld!

Jeg er stappmett, og burgern ble kjempegod :) nå er det sofasliting til jeg skal finne senga :)
Det høres meget godt ut!!

Jeg er litt stolt. Var kjempefysen på noe godt i går, men spiste kun litt lakris!
Og er i dag 1 kg ned fra fredag :-D

Tok også treningsfri, temmelig støl i bisepsene, lårene og rumpa ;-)

Gikk på vekta.. Og det er bra jeg ikke er med i slankekrigen for å si det slik;)

Back
Topp