M
MaiSeptAugSkatt
Guest
Skjønner deg godt.. Leit det har blitt slik det var jo såå gøy før
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Merkelig den vekta asså. Jeg krysser fingra for at det ikke er opp 2 kg i morgen alleredeSå bra Panna! merkelig nok har vekta gått ned her også, 1kg siden fredag! Og det er selv om jeg spiste sjokolade på fredag og et lite kakestykke igår, har ikke trent heller blir nok en del kake idag, har bakt oreokake, ca 5700 kcals i hele kaka... håpe det ikke fører til at jeg går opp i vekt igjen
Det er nok av steder på nettet som vil gi en god indikator på det. Skal vet finne fram til den tid
Alle disse hjemmeaktivitene de har med denne gang et uaktuelle for min del. Ikke tar det min til jobb/skole, ingen trapper her, ingen hage og ikke snø. Men men, skal trene masse denne uka
Og bussen, haha. Det er to stopper fra meg til skolen/praksisstedet
Bor veldig sentralt
Dersom vi klarer å vinne denne ukes utfordring, så kunne jeg tenkt meg å gi poeng for antall kalorier forbrent, ikke minutter trent
Jeg skal finne fram en kalkulator i løpet av dagen De som har pulsklokken kan nok bruke den da den er mer nøyaktigSniker fra Rødt lag, men måtte bare si at jeg stjeler ideen din om vi vinner denne uka Likte veldig godt ideen din
Men hvor er det enkelt å regne ut antall kcal forbrent? Alle må jo bruke lik kalkulator, tenker jeg!!!