Skravletråd for Fiolett :)

Skjønner deg godt.. Leit det har blitt slik:( det var jo såå gøy før:)

Merkelig nok så viste vekta ned 1,5 kg i dag i forhold til fredag!!! Har ikke gjort noe for det. Dobbeltsjekket også. Merkelige greier...

Så bra Panna!:) merkelig nok har vekta gått ned her også, 1kg siden fredag! Og det er selv om jeg spiste sjokolade på fredag og et lite kakestykke igår, har ikke trent heller :p blir nok en del kake idag, har bakt oreokake, ca 5700 kcals i hele kaka... :p håpe det ikke fører til at jeg går opp i vekt igjen ;)

Så bra Panna!:) merkelig nok har vekta gått ned her også, 1kg siden fredag! Og det er selv om jeg spiste sjokolade på fredag og et lite kakestykke igår, har ikke trent heller :p blir nok en del kake idag, har bakt oreokake, ca 5700 kcals i hele kaka... :p håpe det ikke fører til at jeg går opp i vekt igjen ;)
Merkelig den vekta asså. Jeg krysser fingra for at det ikke er opp 2 kg i morgen allerede :p

Forstår meg ikke på vekta. Kanskje det er 'morsdagsvekta' som har stilt seg tilbake 10 kg i løpet av natta (ser det har gått noe om det på fb i dag og i går) *thihi*

Ja syns det er rart med denne vekta :p har vært usunn siden tirsdag og likevel gått ned 1 kg siden fredag :p høres jo helt rart ut!

Hehe! Vi får krysse for at nedgangen fortsetter for oss og t kanskje laget vårt vinner denne uka!:)

Planer idag da jenter?
Her har jeg levert unger i bhg, og skal straks ut på tur med vovven :) så blir det vel å fullføre dag 18 på 30 day shred iløpet av dagen:).

Håper det MSAS :) her har jeg lite planer idag, skulle begynt med 30 day shred igjen jeg å, men jeg er så sykt trøtt og sliten for tida :(
Mulig det blir en tur på treningssenteret i kveldinga da, får se om jeg orker ;)

Blir ikke noe treningssenter, skal ut å gå tur istedet :) har tatt på meg pulsklokka og den viser en puls på 55 når jeg sitter og slapper av i sofaen, er ikke det veldig lavt? Jeg har jo elendig kondis :p synes det er rart hvis jeg har så lav hvilepuls :p

I dag har jeg vært i praksis igjen, relativt frisk igjen nå etter nesten en ukes sykdom.
Underviste en time i matematikk og fikk høre av ei at hun ville ha meg som lærer, for endelig forstod hun det :D

Har nå kommet i gang med The Body revolution igjen, ligger etter så må stå på nå. Tatt to økter nå, og ligge bare 3 (4 med i dag) økter bak. Er tilbake på rute til fredag om jeg fortsetter i samme tempo. Men frykter at workout 5 og 6 og cardio 2 er mye tyngre enn det jeg har gjort så langt
MSAS: Stemmer det eller? Fikk du trent i dag?

Dersom vi klarer å vinne denne ukes utfordring, så kunne jeg tenkt meg å gi poeng for antall kalorier forbrent, ikke minutter trent ;)

Antall kalorier forbrent hadde vært veldig greit, men det kan nok bli vanskelig å regne ut :( er jo ikke alle som har pulsklokke:/

Det er nok av steder på nettet som vil gi en god indikator på det. Skal vet finne fram til den tid ;)

Alle disse hjemmeaktivitene de har med denne gang et uaktuelle for min del. Ikke tar det min til jobb/skole, ingen trapper her, ingen hage og ikke snø. Men men, skal trene masse denne uka :-)
Og bussen, haha. Det er to stopper fra meg til skolen/praksisstedet :-P

Bor veldig sentralt ;)

Det er nok av steder på nettet som vil gi en god indikator på det. Skal vet finne fram til den tid ;)

Alle disse hjemmeaktivitene de har med denne gang et uaktuelle for min del. Ikke tar det min til jobb/skole, ingen trapper her, ingen hage og ikke snø. Men men, skal trene masse denne uka :-)
Og bussen, haha. Det er to stopper fra meg til skolen/praksisstedet :-P

Bor veldig sentralt ;)

Ja det er jo et alternativ å bruke en utregning fra nett, men da er det viktig at alle bruker samme "kalkulator". Men jeg synes det er et kjempebra forslag, har tenkt på det selv også :)

Er det bare de hverdagsaktivitetene de har listet opp som teller? Eller teller feks handlung osv? Den med å gå i trapper er det vel ingen som klarer siden det skal være 15 min sammenhengende.. Det må isåfall være en lang trapp :p

Dersom vi klarer å vinne denne ukes utfordring, så kunne jeg tenkt meg å gi poeng for antall kalorier forbrent, ikke minutter trent ;)

Sniker fra Rødt lag, men måtte bare si at jeg stjeler ideen din om vi vinner denne uka :cool01 Likte veldig godt ideen din :gen014

Men hvor er det enkelt å regne ut antall kcal forbrent? Alle må jo bruke lik kalkulator, tenker jeg!!!

Sniker fra Rødt lag, men måtte bare si at jeg stjeler ideen din om vi vinner denne uka :cool01 Likte veldig godt ideen din :gen014

Men hvor er det enkelt å regne ut antall kcal forbrent? Alle må jo bruke lik kalkulator, tenker jeg!!!
Jeg skal finne fram en kalkulator i løpet av dagen :-) De som har pulsklokken kan nok bruke den da den er mer nøyaktig :)

Back
Topp