Skravletråd for Fiolett :)

Er det egentlig bestemt at du skal ryke ut da? Forstod det slik at det ikke var sikkert siden ingen røyk ut sist noen trakk seg. Håper iallefall at du får bli :)

leste i resultat uke 4-tråden nå...
Synes jo det er litt merkelig at ingen røyk da ei trakk seg...før så gikk folk ut uansett om noen trakk seg. synes det skulle vært slik nå og..MEN siden det nå har vært slik at ingen gikk ut da ei trakk seg så skal det fortsette slik denne runden...Blir jo veldig urettferdig synes jeg..det er min mening selv om jeg ikke har noe jeg skulle sagt da,,hehe:p
Synes og det er litt dårlig ingen gir noe svar.flertallet må vel bestemme dette .. Hildus har sikkert lurt på siden fredag om hun gikk ut eller ikke...på tide hun får et svar synes jeg...

Er det egentlig bestemt at du skal ryke ut da? Forstod det slik at det ikke var sikkert siden ingen røyk ut sist noen trakk seg. Håper iallefall at du får bli :)

Jeg aner ingenting jeg. Hadde vært greit å få vite hva som skjer.
Syns det er litt rart at ingen røyk ut sist noen trakk seg, og så skal den regelen plutselig endres på nå.
Men uansett hva som blir bestemt, så hadde det vært greit å vite om jeg fortsatt er med eller ikke :)

Dere kunne jo alltid kommet med meningene deres i resultattråden, dere ser jo at jeg etterlyser meninger rundt det.

Den forrige som trakk seg var jo pga graviditet, det synes jeg er en meget god grunn til å trekke seg ;-)

Lissuz grunn for å trekke seg er jo.... ja ;-)

Som sagt så har det alltid gått noen ut tidligere når noen har trukket seg...

om du sikter til meg så har jeg ingenting jeg skulle sagt siden jeg er ute...
hadde skrevet i tråden om jeg fortsatt var med i slankekrigen...

Mammahjertet:
Det blir litt slik av og til..man kan ikke fokusere 100% hele tiden..Litt småpauser har alle godt av innimellom tror jeg:)
Du får bare gjøre så godt du kan, og fokusere mest på kosthold,,så kommer du sterkere tilbake med treninga:)

Hvordan gikk det med jenta di på overnatting? gammel er hun forresten?
Viktig å ha litt kjærestetid og..håper dere hadde en kjemefin kveld sammen:-)

Ja jeg skal ha fokus på kostholdet, skal spise sunt, men mer enn jeg har gjort den siste tiden :) veide meg når jeg sto opp nå og har gått ned 0,5kg siden fredag, håper det fortsetter!:)

Det gikk fint på overnatting, hun er 10 måneder:) hun var våken en times tid i 1 tiden i natt, men hun lå bare å kikket :) sto opp hall 8, ca en time tidligere enn hun bruker å stå opp, men håper det er pga tennene, hun har jo stått opp tidlig de siste dagene så. Hun har ikke kommet hjem enda da, skal hente henne i 4 tiden :) veldig godt å få litt kjærestetid og ligge å sløve i senga til klokka er over 12 :D

Bra at Hildus blir! :)

Heisann. Har vært på hyttetur med venninner og feiret bursdagen min og bestisen min. På vekta i dag var det 1.7kg opp, hjelpes meg. Men regner med at hard trening og sunt kosthold skal funke ;-)

Mammahjertet: Så deilig med litt barnefri da :)

Hege og Chris: Hørtes koselig ut med hyttetur og bursdagsfeiring :)

--------------------
Vært på faten i hele dag vi. Vært å sett på bror min som spilte fotballkamp.
Etterpå kjørte vi innom til svigers. Der fikk vi kjøttkaker :)

Nå skal ungene få kveldsmat, så er det leggetid. Kjenner det skal bli godt med kveld nå :P

Jeg har siden fredag spist mer enn jeg har gjort den siste tiden. Har til og med unnet meg sjokolade i helgen, og igår ble det esso-burger til middag. Har holdt meg på ca 1500kcals og har nå gått ned nesten 1 kilo siden fredag så virker som det fungere å spise mer :) håper nedgangen fortsetter og at det blir et bra resultat på fredag!

Idag skal jeg slappe av og muligens jobbe litt med eksamen, før jeg skal på jobb klokka 3 :) tror ikke det blir noe trening idag. Og lite trening resten av uka også. Neste uke skal jeg begynne på level 2 av 30 ds tenkte jeg :)

Hvilke planer har dere for dagen og uka da?:)

Der ser du:) Nå ble jeg glad på dine vegne=) Godt når vekta går riktig vei!!=)

Her er vekta stabil etter helga...fornøyd med det=)

ellers ingen planer for dagen..skal straks gå å hente 3 barn i bhg...etter det blir det middag og lek før det plutselig er kveld=)
Håper å få trent ikveld=)

Ja jeg er veldig fornøyd med at vekta går nedover :) men er redd for at det bare er tilfeldig og at vekta skal gå opp igjen siden jeg spiser mer!

Kos deg med barna og trening idag MSAS :)

Dagens økt ble akkurat 500kcal forbrent:) fy så sliiten jeg er nå:D
ImageUploadedByBV Forum1360005792.229939.jpg

Tusen takk! holdt å å gi meg på 6km...var kjempesliten..Men glad jeg pressa megselv litt ekstra:D
hvordan går det med deg og treninga? og kosthold ?

Så som så. Har ikke fått trent i helga pga sykdom. Klarte kun workout 3 i dag, men ligger etter planen. Er tett i nøtta og hoster som en gal.
Maten, bob bob. Er delvis flink, det kommer seg mer og mer. Men den sjokoladen er en utfordring ;)
Og røyken kom plutselig tilbake :-((( den ødelegger mye av progressjonen :-((((

Help!!!!

Så stille det har blitt her da. her trener jeg, spiser også sunt men ble litt sjoko i helga og i går.

Veldig stille :-(
Jeg er syk, lever på sjokolade, Pepsi Max, piller og Fres.
Utrolig hva man kan klare når man må

Hvordan går det med dere damene?

Uff masse god bedring Panna, håper du blir fort bra.
Joa her går dagene med til trening og behandling, så tar jo ekstra lang tid å bli bra når jeg må ha treningen, men skitt samma, hadde en artig zumbatime i dag :-)

Back
Topp