Skravletråd for Fiolett :)

Hege og Chris:
Hva er det egentlig som har skjedd med beinet ditt? Leit at du sliter slik med det:/
Det er jo imponerende at du likevel fortsetter treninga!! Men du må ikke slite deg ut nå da:)
Får håpe at behandling vil hjelpe fort som bare det!=)
Har gått med en senebetennelse siden november som bare blir værre og værre. Så nå har jeg fått akupunktur, hompatmedisiner, ultralyd, laser og mere jeg ikke husker 2 dager på rad, så nå må det jo bare bedre seg håper jeg. Er helt jævelig vondt å tråkke på foten.

Jeg er litt imponert over meg selv.
Har tatt cardio 1 og workour 3 med jillian i kveld, og derettet tok jeg 23 min ren løping på mølla! Temmelig svett nå ja! Forbrant rett over 700 kcal i kveld :D Meget fornøyd ja :D

Hvordan ligger dere an på utfordringen?
Det var jaggu bra jobba :-)

Joa går tålig greit, men tok treningsfri i dag pga beinet, så bare gikk 15min forr å få litt poeng.

Hege og chris:
uffamei...har du slitt med det så lenge...høres jo ikke noe godt ut.:/
Nå må det bare bli bedre! bra du får behandling:)

Har du fått testet den nå eller? :D

Nei, har ikke fått testa den enda:/ Tror jeg har bestemt meg for å ha ei treningsfri uke nå...Så håper jeg å komme sterkt tilbake mandag..:)

Har vært ei travel uke, både med litt jobb, gubben som er bortreist...
...holdt på mye med huset...og ungene er jo ganske krevende for tiden og, hehe...
Idag skal jeg på jobb noen timer, så får jeg besøk av søstern:)

Men er positiv! Endelig har mensen kommet! Det jubler jeg for, hehe!! nesten 2 uker forsinka var den nemlig! så nå håper jeg at magen har vært kjempeoppblåst pga det og vekta vil raaase ned igjen!
har hvertfall vært fliiink med kostholdet!!=)

Kjenner jeg er skikkelig frustrert her, vet at kroppen holder på vann pga betennelsen men trodde at ved super strengt kosthold ville den være litt på min side, men i dag var vekta som sist uke, håper på et mirakel det neste døgnet ja.

uff...så kjedelig...:/ ikke noe kjekt når vekta er slik...men du har hvertfall ikke gått opp!
kjenner meg jo veldig igjen i deg da...for jeg har det jo akkurat slik her...vekta som står helt stille elller går opp...selv om jeg er streng med kosthold...og trener..Veldig veldig kjedelig:(
Er nok derfor jeg har tatt helt treningsfri denne uka...Håper neste uke blir ei bra uke!
Så krysser jeg fingrer for du vil få nedgang imorgen:)

Jeg sliter også med vekta :( fremdeles 400gram opp siden fredag. Har ikke trent så mye den uka her men har hatt bra kcalunderskudd. Håper å miste noen gram fram til imorgen!

Visste dere at en slikkepinne (uten sjokolade) er 60 kcal :(

Er ledig spent på vekta i morgen, i dag blir det kun lett trening. Er akkurat ferdig med suppemiddagen. Litt usikker på om jeg har klart å skrive inn alt i dagboka, men skal ikke være over 1400 kcal før treningen. Må huske å spise litt mere frukt og ;)

gikk på vekta nå...klarte ikke la være... den viser det samme som idag tidlig...ikke verst til at mensen kom idag det vel?
Men likevel opp siden forrige fredag..drittvekt!! Glad jeg gikk ut sist fredag..haha:D
Fortsatt ikke trent noe denne uka...Begynner å bli ganske så klar for ei skikkelig svetteøkt igjen, haha!!
Føler meg så dvask når jeg ikke får trent!! GLEDER MEG TIL MANDAG!!
Kostholdet har gått veldig fint hele uka! Ingen utskeielser, ikke engang idag når jeg hadde besøk:-)

Lykke til med veiing i morgen! :)

Jeg har utrolig nok ikke snikveid meg denne uka, så jeg aner ikke hvordan jeg ligger an. Men har en følelse av at jeg har gått opp..

Samme her Hildus :(

Jeg at sprakk i kveld og hadde noen nedfryste pizzastykker hjelper ikke på. Føler meg utrolig oppblåst og fæl :(((

gikk på vekta nå...klarte ikke la være... den viser det samme som idag tidlig...ikke verst til at mensen kom idag det vel?
Men likevel opp siden forrige fredag..drittvekt!! Glad jeg gikk ut sist fredag..haha:D
Fortsatt ikke trent noe denne uka...Begynner å bli ganske så klar for ei skikkelig svetteøkt igjen, haha!!
Føler meg så dvask når jeg ikke får trent!! GLEDER MEG TIL MANDAG!!
Kostholdet har gått veldig fint hele uka! Ingen utskeielser, ikke engang idag når jeg hadde besøk:)
Har du byttet batteriene?

Merkelig den vekta di asså, blir ikke klok på den :( Det løsner nok plutselig skal du se.
Og ja, en svetteøkt er skikkelig godt! :D Jeg prøvde noe nytt i går, Fres. Brusepulver som man har i vann. Masse koffein og kun 2 kcal i den. Sikkert derfor jeg klarte så utrolig masse i går! Anbefaler den. På tilbud hos fres.no nå, men frakten er litt høy så jeg kjøpte fra en helsekostforretning nede i byen her. Vita og sunkost har den, samt xxl og gmax blant annet. Står nede på siden hvem som forhandler det produktet. Smakte godt gjorde det og. Må nko handle inn noen av de innen kampanjetilbudet dems går ut ja :D

Bytta batteri ja.. Ingen forskjell utenom mere opp.. Så det vektstyret nå begynner jeg bli lei av. Vurderer å prøve å veie meg hver 14. Dag.. Heller fokusere på kostholdet, trening og cm..
Til helvete med vekta, hehe!

Hva er det brusepulveret er bra for forresten? Er det pga koffein? Det får jeg hvertfall i meg mer enn nok av, hehe..kaffe<3 :p

300 gram opp her :( skjønner ikke hvorfor :( lurer på om jeg spiser fpr lite, så eg skal begynne å spise mer denne uka.

Back
Topp