Skravletråd for Fiolett :)

jeg har vært på vekta, og målt meg...
Resultat siden sist jeg målte meg(1 mnd siden) er opp 2.5kg, men ingen endring i cm heldigvis..Veldig rart egentlig...for 2.5kg er jo litt! Ble hvertfall veldig glad at jeg ikke har gått opp i cm!!
Nå tror jeg det vil løsne litt fremover:) Satser på det:)

400gram ned her. Da har jeg regna utfordringa. Gikk dårlig med oss siden bare 3 av oss var med.

Det virker kanskje rart at jeg er fornøyd, det er jo ikke bra å gå opp ivekt!
Januarmåned gikk ikke helt som jeg hadde tenkt dessverre.. Jobba hardt for å få ting til men dessverre ville ikke vekta samarbeide.. Kan ikke henge med geipen over det. Det er jo ikke noe å gjøre med utenom å fortsette å prøve:)
Jeg har gått opp 2,5kg, så var også forberedt på mange cm opp.. Så jeg er veldig fornøyd med å ikke gått noe opp i cm:)
Idag er det 1.februar, og jeg er klar for en ny start:) har en god følelse så får bare krysse fingrene:)
Har fått meg en gåtur med hunden. Det gjorde utrolig godt:) fikk også testa ut løpesensoren. Virker som den er ganske nøyaktig:) 5.7km på en time ble det hvertfall:) gikk mye i oppoverbakke også:)

ImageUploadedByBV Forum1359722904.702114.jpg

ImageUploadedByBV Forum1359722922.654755.jpg

ImageUploadedByBV Forum1359723002.810546.jpg

Synes ikke det er noe rart at du er fornøyd MSAS :) det er jo ikke vekten som bestemmer hvordan du ser ut, mye bedre å gå etter cm :)
Så flink du er til å komme deg ut å trene!

Jeg er så utrolig giddesløs for tiden, orker ingenting og sitter bare inne :( har eksamen i tillegg da, så må prioritere den foran trening.. Har mistet litt motivasjon av å gå opp 400 gram også :( har jo hatt et stort kaloriunderskudd, altfor stort, så skal begynne å spise mer nå. Kan likevel ikke forstå at man skal gå opp i vekt av å ha for stort underskudd :(

Hei jenter! Jeg har hatt en forferdelig uke, ikke så mye matmessig men lillemann får tenner og holder meg våken mye på nettene, storemann trosser og jeg er omtrent alene med ungene denne uken. Har prøvd å gjøre det beste av situasjonen men fikk nå straffen fra forrige helg med besøk og spisefest :/ Kjipt, men jeg har vart flink etter det så regner med at tallet snur igjen til neste veing.

Kjedelig om noen i laget vårt går ut, men ser at det er flere enn jeg som fått dårlige resultater så håper vi klarer oss!

Nei, så nå at vi tapte, beklager det jeg skrev i forrige inlegg! Håper du fortsatt vil henge her Hildus, kjedelig å miste enda en :/

Etter nesten ei uke med treningsfri er jeg endelig igang igjen:)
Gikk en time tur tidligere idag , og nå har jeg akkurat løpt på tredemølla:)
ImageUploadedByBV Forum1359749864.568224.jpg

Mammahjertet:
Nei, det er sant:) men vil jo ha vekta ned og...men vil prøve å fokusere mest på trening og cm fremover...heller tenke at jeg holder meg hvertfall iform uansett hva vekta viser=)
Men det at jeg skal begynne å veie hver 14. dag tror jeg blir vanskelig altså...hehe...måtte jo på vekta idag og...og den viste 500gram mindre idag enn igår...så nå håper jeg at det begynner å løsne litt=)
Hadde både lasagne og vannbakkels igår, så hadde ikke trdd vekta skulle gå ned:p

Håper formen din blir bedre fremover nå.. Det er jo ikke rart at du ikke orker så mye når du har eksamen å tenke på itillegg.. De er jo faktisk noe man må prioritere foran det meste.. Det blir sikkert lettere for deg når eksamen er ferdig:)
Kanskje det beste for deg nå er å ta det litt med ro med trening, fokusere på eksamen...og passe på kostholdet..
Selv om det er en fordel så må man ikke trene for å gå ned ivekt.
jeg har tro på deg!:-)

Det er forresten mange som lurer segselv med å spise for lite...Det er faktisk veldig viktig å spise nok også for å holde forbrenninga igang...Jeg må skjerpe meg litt der jeg og...

Ønsker deg en fin dag:-)

Jeg klarte ikke vente med trening til mandag...igår ble det 27min på redemølla(løping), og 1 time gåtur..'

idag starta jeg dagen med 32minutter løping på mølla..klarte 6km! veldig fornøyd!! Det ble 340kcal...
Raskeste 1km tok jeg på 5min og 40sek. =)
Pressa megselv litt mer enn jeg pleier, med høyere hastighet enn jeg pleier og...
Så den løpesensoren jeg kjøpte var et godt kjøp.. blir kjempemotivert!=)

Bra det ikke er bare meg som er avhengig av vekta :p veide meg også idag, og 400 gram ned siden igår! Så np er jeg iallefall 100gram lettere enn forrige fredag :)
Igår spiste jeg litt mer enn jeg har gjort den siste tiden, endte opp med 1400 kcals konsumert, skal prøve å holde meg på 1400-1500 kvals konsumert hver dag denne uka. Men hadde jo ikke forventet å gå ned 400 gram når jeg spiste mer enn jeg har gjort den siste tiden :p
Tror det blir treningsfri denne uka ja, trenger å ha fokus på eksamen, og i tillegg holder snuppa på å får tenner så det er lite søvn. Hun har plutselig begynnt å stå opp rundt 6, i tillegg til at hun nekter å legge seg i senga si om kvelden så vi må legge henne i vogna også flytte henne. Inatt våkna hun hun klokka 2 og nekta å sove mer så da fikk hun ligge i senga vår, sovna til slutt da heldigvis :)

Du er jo kjempeflink til å trene MSAS :) og 6 km på 32 min er jo superbra!! Skulle ønske jeg kunne holdt ut så lenge på mølla :p forhåpentligvis blir det etterhvert :)

Jeg er og akkurat 100 gram lettere idag enn forrige fredag..haha:p
Men er glad det går den veien, og vekta ikke fortsetter å gå opp!!
Jeg gjorde og som deg igår, spiste mer enn jeg pleier...hehe...tror det ble ca 1600kcal faktisk:p
Kjekt vekta går ned når det ikke er helt forventa ja:)
Tror det vil bli bra for oss begge nå fremover.. Merker at jeg hadde veldig godt av nesten ei uke treningsfri...og det vil nok være godt for deg og=) Så kommer du sterkere tilbake med trening når du er klar for det:-)

Ja vi får satse på at vekta fortsetter nedover for oss begge :) jeg har jo trent veldig lite den uka som har vært nå, så får dårlig samvittighet for å ta enda en uke med lite trening. Men må fokusere på eksamen.

Nå har jeg akkurat levert snuppa hos tanta si, hun skal på sin første overnatting :) mulig vi må hente henne igjen hvis hun sliter mye med tenner inatt også da, men satser på at de går bra :) vi bor bare 1 km unna så er ikke langt hvis det er noe :) skal jobbe litt med eksamen nå før det blir kjærestetid og lasagne :)

Nei, så leit du røyk ut:( men du blir vel her og skravler uansett?

Mammahjertet:
Det blir litt slik av og til..man kan ikke fokusere 100% hele tiden..Litt småpauser har alle godt av innimellom tror jeg:)
Du får bare gjøre så godt du kan, og fokusere mest på kosthold,,så kommer du sterkere tilbake med treninga:)

Hvordan gikk det med jenta di på overnatting? gammel er hun forresten?
Viktig å ha litt kjærestetid og..håper dere hadde en kjemefin kveld sammen:-)

Back
Topp