Skravletråd for Fiolett :)

oioi, her har det plutselig blitt stille ja! dumt assa:p
Går utfra alle er opptatte for de er på trening:D

Her går det forresten greit=) Har fått gubben hjem for ei uke nå så blir litt mindre pc-tid og trening da;)
Men har da trent litt hvertfall...men ganske mye mindre enn jeg pleier...skal prøve å ha to treningsfrie dager i uka ( pga vekta som ikke akkurat raser ned..)
Men vekta har gått ned nesten 1kg siden fredag så det er jeg kjempefornøyd med! Bare det fortsetter slik!!=)

Hei! Vi har hatt besøk av foreldrene mine et par dager. De reiste hjemover igjen i dag.
Spent på veiing i morgen. Håper det har gått litt bedre denne uken enn forrige!

Lykke til alle sammen! :)

Jeg har også gått opp! Fordømte sykdom, bronkitt og bihulebetennelse!! Heldigvis på bedringensvei. Tar opp treningen når det ikke gjør vondt å puste lenger... forhåpentligvis innen søndag.

Selv om jeg ikke er med lenger så må jeg jo skryte litt når vekta først har gått ned;) - 1.3kg denne uka:) jippi:D

Jeg har også gått opp. Æsj :( Men har heldigvis ikke gått opp like mye som forrige uke.

Uka som kommer er det full skjerpings på meg altså! Må bare ta meg selv i nakken. Nå vil jeg ikke mere opp :(

MaiSeptAugSkatt: 1,3 kg ned er jo kjempebra! Flinking :D

Beklager at jeg har vært så stille denne uka, men har egentlg hatt nok med tannfrembrudd og eksamen. Er ferdig med eksamen nå og håper at tennene også bryter helt gjennom snart!:)

Så synd at dere gar gått opp :( men blir vel ingen som går ut denne uka siden unemi har trekt seg? :)

Kjempebra at du har gått ned så mye MSAS :) det må jo være kjempedeilig nå som du har slitt så lenge!:)

Jeg har gått ned 1 kg denne uka og er fornøyd med det :) håper det fortsetter slik at jeg snart er nede i 70kg! Syns bare det er synd at jeg ikke ser noe forskjell på kroppen :(

Ja her har jeg gått kraftig opp 0.8kg :-( Men har nå funnet ut at pillene jeg fikk pga senebetennelsen har svekket både lever og nyrene mine, så kroppen klarer ikke å rense og da blir enn full av vann. Egentlig godt å få svar på hvorfor jeg gikk opp 2,5kg i slutten av desember og ikke klarer å bli kvitt dem igjen. Så nå har jeg begynt på behandling for det også så håper det vil ordne seg og jeg kan bidra her også. Men ser jo at vi er det tapende laget og da ryker vel kanskje jeg.

Æsj, jeg glemte å legge inn på ukesutfordringa :( hadde helt glemt av hele utfordringen til jeg så resultattråden nå :( sorry jenter!

Satt å regnet litt nå, og hvis jeg fortsetter å gå ned i samme tempo som jeg har gjort hittil(0,88kg i uka) er jeg nede i bmi som normalvektig innen 7 uker :) håper på å klare det! :) må ned i 67,2 kg for å få den bmi'n så jeg setter det som mitt delmål nr 2 :) første delmål er 70 kg :)

Veldig bra mammaghjertet!!! Dette klarer du!!

Jeg vurderer å trekke meg helt fra slankekrigen, altfor mange dramaqueens. Alltid noe klaging!!!

Back
Topp