Skravletråd for Fiolett :)

Ohlala, merkes at det er nesten en uke siden forrige trening.

Workout nr3 på bodyrevolution, ligger helt etter planen! :)

Hvordan går det med dere?

Uff, fikk plutselig besøk av søstra mi fra tors til idag, og vi har spist "sånn passe" ok. Tenker jeg går opp i vekt denne uken men gir jærnet fra idag og håper vekta er snill. De hadde seff. med seg masse god mat fra Sverige så det ligger igjen en del her, og roper på meg ;)

Uff, jeg ligger ikke etter planen :( ble 30ds igår, men tviler på at de blir noe idag da jeg nesten ikke har sovet inatt. Hvis energien kommer iløpet av dagen kanskje det blir en snartur på treningssenteret for å løpe litt etter snuppa har lagt seg, men tviler litt på at det skjer :p har ikke så mye treningslust denne uka dessverre :(

Høres travelt ut for de fleste ja. Så flink du var med fiske middag msas, her fikk jeg i meg 5 grønnsaker i går pga jeg spiste wook :-) Du så jeg svarte på pm?

Nå har jeg nettopp kommet fra treningsenteret, sjefen min er utdannet i alt innen homopati, kinesisk medisin o.s.v så nå har jeg hatt 2.5time med behandling på beinet mitt, skal få enda mere behandling i morgen. Så da må det jo bli bre tilslutt. Kl 18 har jeg styrketime, så blir spennede å se om det går greit.

He he ikke lett å holde seg når søstern tar meg godmat nei ;-)

Uff tar på med lite søvn, ikke lett å få trent da.

Ohlala, merkes at det er nesten en uke siden forrige trening.

Workout nr3 på bodyrevolution, ligger helt etter planen! :)

Hvordan går det med dere?

Så flink du er. Jo mat og trening går bra her, men kroppen sliter pga senebetennelsen så holder virkelig på vannet i kroppen.

ImageUploadedByBV Forum1359480064.967508.jpg
Dagens middag :) spiste nesten ikke av risen da, ble mett :p
Noen som vet om næringsinnholdet i ris oppgis per 100gram kokt ris eller om det er ukokt ris?:p

Ja jeg tror også det er ukokt :) satser på det ;)

Det ble en tur på mølla idag gitt :) akkurat kommet hjem nå. Ble litt forbedring fra sist gang så jeg vil tro at 39ds har hatt litt effekt på kondisen, eller så var jeg bare tilfeldigvis i bedre form denne gangen :p sist klarte jeg akkurat 2 km på 14 min, og da var jeg helt ferdig! Idag klarte jeg å korte inn litt på tiden og sprang vel 2 km på rundt 13 minutt, fortsatte til 14 min og var jeg så sliten at jeg gikk i 3 min på 6km/t før jeg sprang 4 min. Endte med å klare 3 km på 21 min og er fornøyd med det :) springer sånn hallveis intervaller og bytter på å springe på 6, 8, 10 og 12 km i timen :)

Hva har dere gjort idag da?:)

Jeg er 400gram opp siden fredag og skjønner ikke hvorfor :( har ligget på et gjennomsnitt på ca 1000 kcals per dag siden da :/

ImageUploadedByBV Forum1359537041.138899.jpg Se hva jeg har kjøpt meg:D
Nå satser jeg på masse løping fremover:D

Panna:
Så flink du er som fortsetter med jillian-opplegget!=)
Her har jeg hatt noen dager treningsfri nå..Det har egentlig gjort veldig godt for kroppen:)
Men er kjempeklar for å komme igang igjen nå:)

Jaa...håper den løpesensoren vil motivere litt ekstra!=) Så håper jeg den viser nøyaktige tall...for den lille saken var ikke akkurat billig:p

Mammahjertet:
Så flink du var på mølla da!! Det er jo kjempegod fremgang på deg!!
Er ikke det gøy?:D
Man kommer fort iform om man først kommer igang med trening!:)

Opp 400gram er sikkert bare væske! borte imorgen!!:)
Men om du spiser bare 1000kcal om dagen og itillegg trener så får du i deg alt for lite, og kroppen går nok i sparebluss...og da kan det jo stoppe helt opp:/
Håper vekta går ned hvertfall:) skal krysse fingrene!:)

Hege og Chris:
Hva er det egentlig som har skjedd med beinet ditt? Leit at du sliter slik med det:/
Det er jo imponerende at du likevel fortsetter treninga!! Men du må ikke slite deg ut nå da:)
Får håpe at behandling vil hjelpe fort som bare det!=)

Ja det er gøy med framgang :) blir nok treningsfri både idag og imorgen da.

Håper du har rett i at det er bare væske og at det forsvinner!:)

1000kcals er ikke det jeg spiser, det er det jeg spiser minus det jeg trener ;) leste foresten en artikkel isted hvor det sto at kroppen ikke går i sparebluss om man spiser for lite: http://fitnessbloggen.no/5-myter-ned-i-vekt/
Vet ikke om det stemmer da :p jeg tror uansett det er en fordel å prøve å ikke spise aalt for lite, selv om jeg er dårlig på det selv :/

Jeg er litt imponert over meg selv.
Har tatt cardio 1 og workour 3 med jillian i kveld, og derettet tok jeg 23 min ren løping på mølla! Temmelig svett nå ja! Forbrant rett over 700 kcal i kveld :D Meget fornøyd ja :D

Hvordan ligger dere an på utfordringen?

Back
Topp