Skravletråd for Fiolett :)

MSAS: det skal gå ann å skeie ut litt av og til :) og vi får satse på at du ikke går opp i vekt av det ;)

Jeg gikk på vekta idag, og har gått opp 700gram siden fredag :( redd for at det kan bli vanskelig med nedgang denne uka :(

uffda...men du har immunitet, har du ikke?
700 gram er jo ikke såå ille heller til at det har vært helg...det er nok brte igjen lenge før fredag:)

Hege og Chris:

Vekta skal få seg nytt batteri ja..kjedelig når den tuller slik..

Blir ikke noe wildcard på meg..synes egentlig ikke det er noe vits når jeg først er ute...Og fra startvekta og til målvekta i slankekrigen er det bare 6kg...og om jeg skulle ha klart det så ville jeg likevel ikke vært i nærheten av å vinne..hehe:p

Men ble jo med for motivasjnen sin del..Og da er det jo veldig bra jeg får lov å fortsette å skravle med dere:)

Synes det er veldig kjekt jeg endelig kom på samme lag som deg Hege:)

Det skjønner jeg, er nok umulig for oss å vinne mot rosa eller rødtlag, men godt å ha en gjeng som hjelper på motivasjon og enn kan skravle med :-)
Takk, synes også det var kjekt å endelig komme på samme lag :-)

Har ikke orket trening verken idag eller igår :( men idag ble det en god trilletur på 40 min, tenkte at jeg måtte bevege meg litt :) blir nok muligens en gåtur på jobb i ettermiddag også :)
Ifølge pulsklokka hadde jeg gjennomsnittspuls på 154 og forbrente 418 kalorier på 42 min :) syns det høres mye ut jeg men :s hvis jeg virkelig forbrenner så mye på 40minutters gåtur må jeg jo begynne å gå oftere!

Jeg gikk foresten ganske raskt, jogget bittelitt innimellom, og det var kraftig motvind mye av tiden :)
Syns likevel det høres mye ut med 400kcals, når jeg får shapeup til å regne ut fra 45min rask ganger sier den 246, og slike utregninger bruker jo ofte å være overdrevet, gjør de ikke?

NÅ er jeg hvertfall motivert til å få vekk de siste kiloene!
Vi planlegger nemlig bryllup!! tror det blir i høstferien.. weee!!! Heldigvis litt tid på meg...men så går det jo frytelig tregt med meg og vekta da...så trenger nok tiden.:p
Ble såå gira nå...vil jo se kjempebra ut i brudekjole, hihi:D

Å herregud så kosli MSAS :) gratulerer!:) har han fridd nå eller?:)

Misunner deg virkelig! Jeg vil også gifte meg men sambo føler seg ikke voksen nok til å stå foran presten :p

Du rekker nok fint å bli kvitt noen kilo til høstferien :) du kommer til å bli kjempefin i brudekjole <3

han gikk ned på kne og fridde 12.12.12:D
Gleder meg skikkelig!! vært sammen i snart 10år, så er vel på tide å få gifta seg og:)
Gøy å planlegge:) Ikke helt bestemt oss enda om vi skal ha tradisjonellt bryllup i norge, eller gifte oss i utlandet:p

Vi må lage utfordring. Skal vi lage den i 3 deler?
At vi tar med 5 om dagen som gir 5 poeng pr stk?
Vann med 25 poeng?
Så treningspoeng?

Ble bestilt pizza på jobb gitt :( sikkert maaange kalorier i en slik pizza :( denne uka kommer til å gå rett vest, bra jeg er immun :p

Synes det var et godt forslag Hege og Chris :)
Men da må dere vinne og:D
Fiolett er flinke på utfordringene, så det klarer dere fint:))

Mammahjertet : imorgen er du i full gang igjen!!! You can do it!!:)

Ja imorgen blir det 30ds igjen :) det blir bra :) også skal jeg spise sunt!! Regnet 850kcals på pizzan idag keg, håper det holder for da kan jeg fremdeles spise kveldsmat :p jeg skal jobbe ettermiddg imorgen, så middagen imorgen blir nok karbonadekjøttdeig som er igjen fra tacoen :)

Jeg er her!;) men det har gått i ett hele dagen. Ikke hatt tid å trene enda heller:/
Jeg er jo såå smart å la meg 02 inatt.. Opp igjen kl 06.. Stelle tre unger+ megselv, frokost til oss alle før det var barnehage og jobb på oss..
så var det hjem, og middagen var ikke klar før 17.30..(fiskemiddag);)
Veldig lyst å få til ei treningsøkt ikveld, men kjenner jeg er ufattelig sliten nå, men får se:) er jo halvveis i 30 day shred, så vil jo fullføre det:)
Tredemølla får vente til imorgen.. Men da har jeg store planer om 10km;)

Back
Topp