Skravletråd for Fiolett :)

Kjempebra at du vil være her å skravle med oss :)

Huff, det må jo være noe galt med vekta di! Synd at du skulle gå ut pga det :( men vi kan jo slanke oss sammen likevel :) kanskje hjelper det på vektnedgang din å slippe stresset med veiinga på fredagene ja :) vi får håpe de :) uansett er du kjempeflink til å trene å spise bra, fortsetter du slik får du nok etterhvert den kroppen du vil ha selv om vekta ikke samarbeider :)

Ja jeg håper jo på at det vil gå lettere nå...Men er helt avhengig av å få fortsette skravlinga her med dere for å holde motivasjonen oppe , hehe:D
:cool05

.

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1359158408.049186.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1359158408.049186.jpg
    56,3 KB · Visninger: 27
Og daa var vekta gått litt til ned! det juubler jeg for!!
Det som var +4kg er nå +0.2kg!!
:)

Det der var da ingen mage MSAS :) du skulle sett min :p

Kjempebra at du har gått ned enda mer :) bare synd det skjer nå etter veiedagen :/

Men du ser, og skjønner at jeg vil ha vekk den fettklumpen? hehe
Vil jo folk skal forstå at selv om vekta er lav og bmi normal så trenger jeg å stramme opp jeg og:)
jeg er jo ikke overvektig...men den magen der altså...ødelegger hele selvtilliten:/ Så håper å få skikk på den nå...:)
Har aldri turt å vise meg offentlig i bikini...og jeg er 29år... har så inderlig lyst å kunne gjøre det i år!=)

Ja skjønner at du vil stramme den opp :)
Jeg har alltid turt å gå i bikini, men aldri vært fornøyd, håper det blir bedre i år :)

Så godt at det løsnet MSAS:) Her har det vært en natt med 2 turer ut;) Han tisset i buret sitt, men slik blir det jo bare i begynnelsen. Jeg har sovet på sofaen i natt siden av buret hans. Dette er slitsomt altså... He he, men vi trener masse på å bli husreine, han har bæsja og tissa ute flere ganger, men han er så fornærma for å måtte ut i kulda at han vil ikke ha godbiten før vi kommer inn igjen! Hi hi. Sambo tok over i dagtidlig, så jeg gikk å la meg ved 7 tiden og fikk sov 1 time. Føles som jeg har baby igjen, joggedress, udusja og deilig:) Man får jo gjort litt når man er oppe så tidlig da:) Sambo er å kjører gutta til svigers, de skal være der til i morgen. Jeg har besøk av tantebarnet mitt:) Mat sliter jeg litt med under stressperioder som dette. Har spist en yoghurt og en klementin i dag. Må skjerpe meg. I kveld er det taco på oss! Nam :)

Er nok vekta di som trenger nytt batteri, synd at du gikk ut pga det.... Men ja du er jo en del av oss, så hold deg her og vil du bli med i selve slankekrigen kan du skrive deg inn i wildcard ;-) Men er uansett her du skal skravle altså, tji hi :-)

Camilla:
Såå kos med valp da:) Vi hadde det ifjor på denne tiden:) Den har akkurat blitt 1år nå=)
Veldig mye glede i dyr...mye jobb istarten er det jo, men det går seg til:)
Du vil ikke vise oss bilde? hva heter den?

Håper du har kost deg med taco:) Vi hadde det igår...og når jeg ikke har smakt det på noen måneder så var det ekstra godt. namnam:D

Å der var det et bilde ja!
Hellandussen sååå skjønn :love7
Virkelig en søt liten valp dere har fått dere:)

Takk MSAS og mammahjertet :) Ja da vet du hvordan det er MSAS;) Vi bare tar han ut så fort vi ser tegn til at han må på do, og etter mat, soving og lek :)

Hege og Chris:
Vekta skal få seg nytt batteri ja..kjedelig når den tuller slik..
Blir ikke noe wildcard på meg..synes egentlig ikke det er noe vits når jeg først er ute...Og fra startvekta og til målvekta i slankekrigen er det bare 6kg...og om jeg skulle ha klart det så ville jeg likevel ikke vært i nærheten av å vinne..hehe:p
Men ble jo med for motivasjnen sin del..Og da er det jo veldig bra jeg får lov å fortsette å skravle med dere:)
Synes det er veldig kjekt jeg endelig kom på samme lag som deg Hege:)

ikveld har jeg gjort noe jeg ikke pleier å gjøre, nemlig skeia ut, hehe!
Hjemmelaga pizza og kanelboller.
Det var godt det!;)
Fyker vel rett opp ivekt nå..men klarte hvertfall å begrense meg litt..:p
Har fått til ei lita treningsøkt også, og klar for trening igjen imorgen:)
Det må jo bare gå veien denne gangen:)

MSAS : mmmm det hørtes godt ut!! Jeg har kosa meg i dag jeg også :) Sambo er sjåfør i dag, kommer vel hjem snart. Valpen har fått sitt siste måltid for dagen, vært ute med han, nå sover han godt i buret sitt. Burde vel sovet jeg også :) Savner senga mi allerede:)

Back
Topp