Skravletråd for Fiolett :)

Blitt av deg da???
Hva har skjedd med innlegget ditt på utfordringen??

Jeg tror egentlig jeg gir meg her jeg..:/
Har virkelig prøvd i flere uker nå..men vekta vil ikke samarbeide...og vekta går opp hver uke , til tross for masse trening og sunt kosthold (har til og med sjekka kalorier iløpet av dagene, og jeg gjør alt etter boka)
Men nå begynner det her og slite litt på meg:( Den følelsen av å ikke lykkes...ikke få det til...når jeg vil det så utrolig! og jobber så hardt for det og ..det sliter veldig på:(
Har vært så utrolig motivert også...er veldig lei:(

Itillegg er jeg så utrolig oppblåst i magen om dagen..jeg ser gravid ut...det er ikke tull...sambo ser det og...skikkelig rart...drikker masse vann, spiser normalt (kutta ut pulveret jeg gikk på noen få dager)siden jeg trodde det var pga det...men det hjalp heller ikke)
Gikk på vekta idag, og 4kg opp på 3 dager...skjønner ikkeno:/
Jeg har trent mindre enn jeg pleier denne uka...men har tatt 25minutter med jillian hver dag, så har jeg gått masse turer med hunden..hatt treningsfri idag..

Har skrevet inn i ukesutfordringa nå...men tror ikke vi vil vinne denne gangen:p
Men fikk hvertfall bidratt med 508 poeng der... :)

MSAS:Håper alt er bra med deg:) Nå skal jeg legge meg, er egentlig litt sulten, men finner ikke noe godt å spise! Argh;) Natta jenter:)

Camilla:
Alt er jo bra med meg egentlig...er bare det vektgreiene som sliter litt på nå:/
Jeg elsker jo å trene! og vil jo trene selv om vekta ikke er snill...men det er jo litt surt at jeg går opp ivekt så fort jeg begynte å trene:( Det gikk jo såå lett før jul...
Veit ikke helt enda om jeg skal ta en liten pause eller om jeg skal fortsette...Litt demotiverende er det jo når vekta går opp flere kg på få dager...selv om det bare er vann så er det jo likevel opp ivekt...hehe:p

Camilla:
Alt er jo bra med meg egentlig...er bare det vektgreiene som sliter litt på nå:/
Jeg elsker jo å trene! og vil jo trene selv om vekta ikke er snill...men det er jo litt surt at jeg går opp ivekt så fort jeg begynte å trene:( Det gikk jo såå lett før jul...
Veit ikke helt enda om jeg skal ta en liten pause eller om jeg skal fortsette...Litt demotiverende er det jo når vekta går opp flere kg på få dager...selv om det bare er vann så er det jo likevel opp ivekt...hehe:p

Jeg skjønner deg MSAS :( Men jeg håper virkelig du velger å bli :) Plutselig kan det løsne. Jeg har savna deg her denne uka! Jeg heier på deg:)

Uff, så synd at du ikke går ned MSAS, men ikke bry deg om vekta, fokuser heller på cm :) åsså er det veldig synd om du forlater oss syns jeg, bli her eller til du går ut!:) du må i det minste bli her å skravle selv om du fir deg, er jo så hyggelig å skravle med deg :)

Så bra at vi vant utfordringen, dere har vært kjempeflinke!:)

Hvordan gikk det med veiinga? :)
Jeg har ikke veid meg enda.

Har gått ned 400 gram, 0,6 %.
Bør vel være fornøyd, har ikke trent siden mandag.
Neste uke er det på an igjen!! :-D

Jeg tror egentlig jeg gir meg her jeg..:/

Har skrevet inn i ukesutfordringa nå...men tror ikke vi vil vinne denne gangen:p

Men fikk hvertfall bidratt med 508 poeng der... :)

Då må ikke gi deg. Du er jo motivert og kjempeflink, så prøv å ikke stresse og drit litt i vekta ;-) Har elv gått opp denne uka, kroppen min vil heller ikke sammarbeide pga mye trening men de sier det løsner til slutt, så da velger jeg å tro på det, he he.

2,4kg og 3,15% :D :D bare synd det ikke kommer til å fortsette slik når jeg begynner å spise mer, er livredd for å gå opp igjen denne uka!

Så flinke dere har vært!! Her har jeg ikke turt veie meg enda:(
Oppgang blir det uansett.. Var +4kg igår , håper ikke det er såå ille idag for da ødelegger jeg for hele laget:( det vil jeg ikke.. Da er det bedre jeg trekker meg så har dere faktisk veldig gode sjangser å vinne denne uka! Og det fortjener dere!!!:)

Då må ikke gi deg. Du er jo motivert og kjempeflink, så prøv å ikke stresse og drit litt i vekta ;-) Har elv gått opp denne uka, kroppen min vil heller ikke sammarbeide pga mye trening men de sier det løsner til slutt, så da velger jeg å tro på det, he he.

Kommer ikke til å gi meg med trening..er alt for glad i å trene til det..har jo akkurat bestillt meg vektstang og skiver til 2500,- også...hehe:D
Men den er jo ikke noe kjekt at vekta er slik...jeg skal jo ha mensen...men pleier da ikke å gå opp FIRE kg pga den dritten...hehe:p
Denne uka har jeg jo tatt det mye roligere...har jo trent litt...men mest med gåturer da...ikke veid meg hver dag...stressa mye mindre..men passa på hva jeg har putta i munnen;) har ligget på 1400kcal om dagen..
Hadde til og med helt treningsfri igår...i håp om at det skulle hjelpe på vekta...
Men føler meg fortsatt noe veldig oppblåst, så det lover ikke bra:(
Vil helst trekke meg...for laget sin del.. dere fortjener sååå å vinne! men om jeg skull ha en oppgang på 4kg havner vi garantert sist...:/
Men om jeg trekker meg så må jo mine tall fra ukesutfordringa vekk også.. ikke at det har noe å si egentlig...hehe:p

Ja vi får jo satse på at det løsner tilslutt for oss begge:) synes du er kjempeflink Hege og Chris!=)

MSAS: Ikke gi deg a :) Det løsner, vi er ett lag og støtter hverandre uansett!

Jeg er fornøyd med nedgang, ikke trent og hadde jo utskeielse på søndag. Men har gått ned 1,1 kg :)

Mammahjertet: Fy søren! 2,4 kg! Så bra :)

Så flinke dere har vært!! Her har jeg ikke turt veie meg enda:(
Oppgang blir det uansett.. Var +4kg igår , håper ikke det er såå ille idag for da ødelegger jeg for hele laget:( det vil jeg ikke.. Da er det bedre jeg trekker meg så har dere faktisk veldig gode sjangser å vinne denne uka! Og det fortjener dere!!!:)

Sikker på at vekta de ikke er gal da? 4kg er jo ikke mulig med mensen og muskler fule av vann en gang.

Håper vekta er feil!! kanskje jeg burde bytte batterier...den er jo ikke så veldig gammel...betalte nesten 1000kr for den også(fitnessvekt)...så den bør jo være ganske nøyaktig!
Men den er jo ganske godt brukt de få månedene jeg har hatt den, hehe..Var jo en periode jeg veide meg 2-3 ganger hver eneste dag, hehe! Slutta med det nå da...:p
4kg kan IKKE være mulig på TO dager!

Men HIPP HURRA for oss som vant utfordringa IGJEN! Vi er flinke!!

Håper vekta er feil!! kanskje jeg burde bytte batterier...den er jo ikke så veldig gammel...betalte nesten 1000kr for den også(fitnessvekt)...så den bør jo være ganske nøyaktig!
Men den er jo ganske godt brukt de få månedene jeg har hatt den, hehe..Var jo en periode jeg veide meg 2-3 ganger hver eneste dag, hehe! Slutta med det nå da...:p
4kg kan IKKE være mulig på TO dager!
4kg på to dager er jo meget usannsynlig. Det er ikke bare at du har masse vann i kroppen, mensen er på vei, mye i tarmene eller noe slikt?

Jeg har ikke gått noe ned i løpet av uka, var jo ned 400 gram på mandag allerede. Ser fram til å begynne å trene igjen på mandag! Da er det på uke 3 til body revolution, håper bare disse treningsfridagene bærer for mye preg.

MEN, hva skal ukesutfordringen bli for kommende uke?
Jeg har ikke mulighet til å ta meg av regnskapet av den da jeg skal ut i praksis på skole :)

Prøv å skift batteri i vekta du før du veier deg på nytt du MSAS :) har du foresten veid deg idag? Forhåpentligvis har du gått ned litt igjen :)

Back
Topp