Skravletråd for Fiolett :)

Camilla82: Ting går bare skeis av og til, hadde samme følelse etter lørdagens spisefest. Man mår mye bedre uten det sukkeret altså. Er det allergiutreding dere gjør på barna btw?

Koselig med Peppes, ceasarn der er to die for! Jeg pleier å regne 180 kcal per 100gr av den, vet ikke om det er helt riktig, vet du? Du har sikkert en fin nedgang på fredag hvis det var minus idag :)

Idag har jeg hatt en fin dag til nå, med kafebesøk (spiste grov baguette med kylling og aoli, regnte ca 500kcal) og trilling i 2h i tung snø og akkurat tempo nok til å bli svett men samtidlig kunne snakke. Jeg regner det som trening siden det var mye bakker og jeg er sliten nå ;)

Imorgen babysvømmer vi og tors blir det barselklubb, da er det min tur å lage noe. Jeg har lyst på å lage noe sunt men godt, vi er vel fem damer og varme supper er ikke helt lurt siden de fleste har sine små i fanget. Må nok bli salat, egengjord ceaser kanskje :)

Camilla82: Ting går bare skeis av og til, hadde samme følelse etter lørdagens spisefest. Man mår mye bedre uten det sukkeret altså. Er det allergiutreding dere gjør på barna btw?

Koselig med Peppes, ceasarn der er to die for! Jeg pleier å regne 180 kcal per 100gr av den, vet ikke om det er helt riktig, vet du? Du har sikkert en fin nedgang på fredag hvis det var minus idag :)
Ja, de sier at sukker er som heroin- den avhengighetsfølelsen den skaper og suget! Minsten har hatt eggeallergi- eggehvitte, men det var da han var 2 år, så nå fikk vi klarsignal på at han kan begynne å spise varmebehandlede ting som inneholder egg:) Eldste fikk påvist astma??? Altså vi har ikke merket noe særlig til det men! Skal prøve medisiner i 6 uker. Han har ikke noe høye verdier på allergier, noen småverdier her og der bare. Det ble ikke Peppes på meg i dag. Nå har jeg vært å handlet for en uke:) Skal be mamma hit på middag på søndag, skal lage gulasj med biffstrimler og ris!

Idag har jeg hatt en fin dag til nå, med kafebesøk (spiste grov baguette med kylling og aoli, regnte ca 500kcal) og trilling i 2h i tung snø og akkurat tempo nok til å bli svett men samtidlig kunne snakke. Jeg regner det som trening siden det var mye bakker og jeg er sliten nå ;)

Imorgen babysvømmer vi og tors blir det barselklubb, da er det min tur å lage noe. Jeg har lyst på å lage noe sunt men godt, vi er vel fem damer og varme supper er ikke helt lurt siden de fleste har sine små i fanget. Må nok bli salat, egengjord ceaser kanskje :)
Ja, Cesar salat er godt:) Flink du er som har trilla i 2 timer! Høres ut som du har en fin uke foran deg:) Bytte? Skal i ett møte på jobben i morgen som jeg absolutt ikke har lyst til.. Overlever vel!

Lite skravling på meg denne uka gitt :( men har fått trent både idag og igår, og er flink til å drikke vann :) er helt utrolig spent på vekta på fredag!! Får nesten vondt i magen av å tenke på det, jeg er jo avhengig av å veie meg hver dag, så er vanselig for meg nå som jeg ikke har vekt :p

Camilla82: Så greit da, er jo egg i mye det... Eldstemann her har også astma, og vi merker det for å si det sånn, men kun når han er syk som det merkes. Mye rar pusting og hoste. Gulasj er jo så godt, det tar bare sånn tid å lage :)

Mammahjertet: Flink du er som både trener og drikker som en helt :D Jeg begynner også grue meg for fredag, men det er ganske motiverende for min del da. Jeg har last day workouk/spising i flere dager før av redsel for vekta ;)

Da tok jeg meg ekstra trening i dag, egentig har jeg "fri" på tirsdagene men dro på jobben og fikk meg en hard time pilates, gud bedre å flink sjefen min er tydligvis aldri trent pilates før jeg, virkelig jalla det andre praktiserer som pilates gitt.

Hege og Chris: Så bra gjort :)

Jeg kan ikke skryte på meg noe trening. Jeg er virkelig sliten denne uka :( Vet ikke hvorfor heller. Kjøpte meg tran med fruktsmak i går, så skal begynne å ta det ihvertfall.

Er skikkelig sliten selv jeg, er vel noe med å skal spise sunt også blir det noen utskjeinger, så blir kroppen litt sånn skeivt belasta kanskje?

Er skikkelig sliten selv jeg, er vel noe med å skal spise sunt også blir det noen utskjeinger, så blir kroppen litt sånn skeivt belasta kanskje?

Ja, det kan nok hende! Skal nok bidra på vektnedgang denne uken, men ikke noe på aktivitetssiden.
Valpesikrer huset, vi får valp på fredag :)

Maten er inntatt, har ikke spist så mye før i dag: 2 knekkebrød med tomatost og mager salami, en blodappelsin og en klementin. Middagen ble tomatsuppe med makaroni, egg og hvitløksbrød.

Camilla82: Smakte tranen med fruktsmak godt? Gratulerer med valp, det er jo kjempegøy! Blir mye løping ut og inn ihertfall, så du får nok dekket en del av trimmen din allikavel ;)

Camilla82: Smakte tranen med fruktsmak godt? Gratulerer med valp, det er jo kjempegøy! Blir mye løping ut og inn ihertfall, så du får nok dekket en del av trimmen din allikavel ;)
Ja, der minnet du meg på noe:) Skal gå å prøve den nå jeg:) Ja, det blir nok en del ut å inn, ikke minst passe på lille rampen:)

Ja, legg inn valpebilde please :D Staffer er egentlig ikke min type hund, men de er gøyale altså :D Jeg har en kleinspitz.

Blitt dårlig med trening på meg denne uka dessverre :( trente ikke på søndag, såvidt på mandag, igår trente jeg 30ds men ikke idag :( blir ikke trening imårra heller :( er livredd for å få lite/ingen nedgang denne uka, og vet at jeg isåfall kommer til å bli kjempe skuffa siden jeg hadde gått ned så mye allerede på lørdag..
Har spist lite da, og håper det vises på vekta! De 7 siste dagene har jeg hatt gjennomsnittlig litt under 900 kcals konsumert, og jeg syns det bør vises på vekta!!

Back
Topp