Skravletråd for Fiolett :)

Hege og Chris:
det er ikke verst vi klarte 2.plassen siden to av oss hadde oppgang( jeg er såklart en av de...igjen!grrr)
Blir spennende neste fredag å se om det blir nedgang på oss alle og vi vinner;)
Så utrolig koselig med disney on ice...Kan tenke meg det var stas for dere alle:)
Innimellom blir det litt ekstra utskeielser i helgene...sånn er det bare...man kan jo ikke slutte å leve heller...Håper hvertfall du koser deg med god samvittighet=)

Hmmm, på torsdag veide jeg nøyaktig 76 kg, på fredag 76,4 og i dag veide jeg plutselig 76,8. Dvs har jeg gått opp 800 gram siden torsdag. Kjedelige greier :confused: Æsj altså!

Det er vel en grunn til man ikke skal veie seg hver dag...vekta svinger nok veldig fra dag til dag...Du har ikke gått opp fett!(med mindre du har levd på sukker og chips da..hehe)
Gi det noen dager nå, så er jeg sikker på at vekta vil gå ned igjen:)

Idag gikk det helt galt, har spist fet mat og godteri dessverre. Nå er jeg irritert og begynner på ny track allerede ikveld, er bare å glemme det som skjedde og se frem imot fredag :) Skal til å trene i en time på sykkelen nå, den bråker litt men storegutt ville sove over hos slektinger så jeg er alene med minstemann og han sover som en stein :)

Ny dag imorgen snuppa:D
De fleste av oss sprekker nok en eller annen gang...men så lenge det ikke skjer hver dag så har du ingenting å bekymre deg for:) Flink er du uansett:):):)
Du har riktig innstilling hvertfall:) kjempebra!=)

Det blir nok en nedgang på deg denne uken MSAS :) håper det!:)

Jeg synes vi er flinke alle sammen jeg, selv om vi sprekker en gang i blant, vi gjør jo vårt beste, og sakte men sikkert så når vi forhåpentligvis målene våre :) hvis vekta mi viser det samme eller mindre på fredag som den cæviste idag blir jeg strålende fornøyd! Har ikke vært på den vekten på mange år forutenom en liten svipptur i svangerskapet.

Jeg fikk gjennomført en liten treningsøkt idag også :) 30ds, manglet ca 4min for å bli ferdig fordi sambo kom hjem og forstyrret meg, men jeg er likevel fornøyd :)

Mammahjertet: Så bra! Håper det holder seg til fredag :) Jeg har trent 1 time i dag, det var supertungt, tror kroppen blir glad for treningsfri i morgen :) Showet var bra :) Men jeg spiste popcorn i dag... På mc donalds spiste jeg en wrap.

Nå har jeg skikkelig dårlig samvittighet :( har spist masse sjokoladekake og drukket et glass sjokomelk til kvelds. Er fremdeles under kcalgrensa mi, men er redd dette vil påvirke vekta mi svært negativt :(

Men jenter, hva skal vi ha som ukesutfordring og hvem vil ta ansvaret for den?

Synes egentlig det kan være det samme hver uke jeg, altså trening og vann:) har ingen forslag..

Jeg synes også utfordringen med trening og vann er bra, den gir virkelig motivasjon :) ellers så var jo det med 5 om dagen et bra forslag :)

Jeg vil ikke ha ansvaret for utfordringen siden jeg skal på skolesamling denne uka. Men håper noen andre vil ta på seg ansvaret :)

Vi kan godt ta det samme som forrige uke, men 5 om dagen er jo også bra:) Nå skal jeg køye! Skal bli godt! Mannen har sitti siden av meg å knaska nøtter og potetgull! På showet kjøpte han sukkerspinn til gutta... Det er noe av det beste jeg vet, jeg smakte en lite ditt når jeg kom hjem! Skal legge det ned i skuffen når jeg legger meg, så jeg ikke ser det ! I morgen skal jeg sove lenge, gutta ville opp til besteforeldra sine i morgen tidlig:) Da skal jeg bare slappe av, kunsten blir å gjøre det uten å dytte usunne ting i munnen da! Jeg er skikkelig fysen nå, så det beste er å legge seg, sove av seg suget! Natta:)

om det kun er å regne gjennom trening og vannpoeng så kan jeg sikkert ordne det..:)
Skal ingenting fredag uansett så:)

Hva skal dere idag da jenter ? Hvordan har helga gått matmessig? Har dere trent noe?

Husk at at treningsutfordringa gjelder fra idag da:D
Jeg hadde tenkt å ha treningsfri idag, men det blir nok ikke det likevel...og pepsi maxen blir bytta ut med vann:D

Jeg er på reisefot i hele dag, skal prøve å få trent når jeg kommer fram ikveld :)

Ble ca 1,5 pizzastykke fra pizzahut på flyplassen :( men jeg skal prøve å holde meg i skinnet resten av dagen så jeg havner på et godt underskudd. Har virkelig lyst til å klare 2kg nedgang denne uka. Kommer til å bli skikkelig skuffa på fredag tror jeg :(

Denne helga har vært elendig matmessig, kake igår og pizza idag:( skader det mye med kake, pizza osv så lenge man holder seg under kcalgrensa?

1.5 pizzastykke er jo ingenting:) det går nok veldig fint:)
Jeg har tro å at du klarer -2kg til fredag.. :) det er enda mange dager til fredag, så vi har god sjangs til å få fine tall på vekta til da:) Jeg har selv veeldig lyst å veie meg imorgen...er spent etter helga her!! Men skal prøve å la være:)
Skader ikke med kake,pizza osv så lenge du holder deg innafor kalorigrensa:) men kalriene bør jo komme fra litt sunnere mat..hehe..men de aller fleste unner seg jo noe godt når det er helg..og det er faktisk viktig å kose seg litt og:)

Da er jeg igang å level 2 med 30 day shred:) Veldig godt å være ferdig å level 1:D
Ikveld vurderer jeg å bare gå på tredemølla..ifølge pulsklokka må jeg trene mer i sone 1( = ikke så høy puls)...har trent så og si bare i sone 3 den siste uka...:p
Plan for uka er masse gåturer med hunden, 30 day shred hver dag og løpe på mølla en dag=)

Hehe, satser på at kake og pizza ikke ødelegger for meg :p har ikke gått over grensa mi på lenge. De to siste ukene har snittet på kcals konsumert ligget på 1200 per dag, grensa mi er på 1500 så jeg er fornøyd :) håper bare det vises på vekta denne uka!

Så flink du er MSAS! Å gå er jo trening det og, og det er sikkert ikke lurt å kjøre kroppen altfor hardt, derfor kan det sikkert være lurt å ha et par økter innimellom hvor du bare går :)

Jeg har til vane å veie meg hver dag, men den uka får jeg ikke veid meg før fredag siden jeg er bortreist, lurer på hvordan det skal gå :p

I dag har jeg definitiv gått over grensen. Lagde cupcakes til gutta mine, også ble det litt potetgull til fotballkampen :-p
Men skal sette i gang med treningen om hvert øyeblikk, ligger foran skjemaet til Jillian, ender opp med å ta 1,5 uke trening på en uke. Fortsetter jeg i dette tempoet så blir jeg ferdig med hele opplegget på 2 mnd i stedet for 3 som er planen. MEN, fra onsdag av er loverboyen her så blir mere kosetrening enn trening da :p Må få gjort en del trening før onsdag!

Blir veldig spennende på neste veiling, har en følelse av at det løsner på dette laget til da og vi vinner da :D

Back
Topp