Skravletråd for Fiolett :)

cucakes er godt:) og det er lov å kose seg når det er helg:))
kos deg med jillian trening:D

her ble det 1 time på mølla(gåing med stigning)... så tok jeg 30 ds tidligere idag:)
Skal ha nedgang denne uka:)

her ble det 1 time på mølla(gåing med stigning)... så tok jeg 30 ds tidligere idag:)
Skal ha nedgang denne uka:)
Du får nok en kjempegod nedgang denne uken!!
Jeg tok workout 1 og cardio 1 denne gang. Ligger godt foran skjema.

Lurer på å ta en tur på mølla selv...

Det er mye frem og tilbake med meg nå, men om jeg skal fortsette med pulver denne uka så blir det ingen trening tror jeg.. Har ikke ork til det da rett og slett.. Idag har jeg hatt pulverfri så da hadde jeg litt ekstra energi;)
Litt usikker hvordan jeg skal gjøre det egentlig:) får gubben hjem igjen noen dager denne uka så det er kanskje greit å ta litt treningspause nå:) vi har fått veldig lite tid sammen de siste månedene så når han flrst er hjemme så vil jeg jo være med han mest mulig:) vekta har jo uansett bare gått opp når jeg har trent masse :p

Det er mye frem og tilbake med meg nå, men om jeg skal fortsette med pulver denne uka så blir det ingen trening tror jeg.. Har ikke ork til det da rett og slett.. Idag har jeg hatt pulverfri så da hadde jeg litt ekstra energi;)
Litt usikker hvordan jeg skal gjøre det egentlig:) får gubben hjem igjen noen dager denne uka så det er kanskje greit å ta litt treningspause nå:) vi har fått veldig lite tid sammen de siste månedene så når han flrst er hjemme så vil jeg jo være med han mest mulig:) vekta har jo uansett bare gått opp når jeg har trent masse :p

Nei, det kan jeg tro. Ikke så mye energi i det pulveret som i maten.
Men, når gubben kommer hjem får du i hvertfall litt kosepoeng da ;) Det gjør jeg også fra onsdag. Da tar vi igjen for den 1,5 uken uten noe kos ;)

Jenteuka er på vei virker det som, så tviler litt på det blir så mye poeng der..
Men uansett så skal vi ikke være avhengig å vinne den konken for å unngå å komme på siste plass.. Vi bør jo klare å å komme på første plass uansett :) tenker jeg da..
Blir ei spennende uke:)

jeg kan forresten ikke regne ut de poenga fredag likevel.. Blir borte hele dagen.. Fikk tlf tidligere ikveld:/ håper noen andre kan!:)

Jenteuka er på vei virker det som, så tviler litt på det blir så mye poeng der..
Men uansett så skal vi ikke være avhengig å vinne den konken for å unngå å komme på siste plass.. Vi bør jo klare å å komme på første plass uansett :) tenker jeg da..
Blir ei spennende uke:)
Nei??? Fordømte TR!!! Kan du ikke gjøre noe med det?
Vi er nok ikke avhenig av å vinne konkurransen, men er jo gøy å vinne uansett ;)

Blir ei veldig bra uke tror jeg!! Kanskje jeg kan klare å snike meg noen poeng i lunsjen i morgen <3

Ja det er jo veldig kjedelig men Kan jo ikke gjøre noe med det da, hehe:p

De siste ukene nå har jeg pressa megselv veldig hardt med treninga. Kjenner jeg er veldig sliten i kroppen så tror jeg er nødt å roe endel ned..
Det er og veldig kjedelig at vekta heller ikke har gått ned når jeg har jobba så hardt for det.
Her er et bilde av pulsklokka og resultat etter uka som har vært. Det er jo helt rart vekta ikke har gått ned når jeg har trent så mange timer, hehe.. Menmen tar det med et smil;) holder meg hvertfall iform om ikke annet:) nesten 10 timer på ei uke må være ny rekord :p

ImageUploadedByBV Forum1358745404.108843.jpg

såå stille det var her idag da...pleier jo være masse skravling her..hehe...
er alle på jobb eller på trening?
hva gjør dere?
:-)

I dag har jeg vært ute hele dagen. Først på vaskejobben min, deretter hadde jeg lunsj med kjæresten min <3
Kjøpte mat, et rundstykke og en steinbitkarbonade. Det var snadder.

Hadde på pulsklokken på jobben, to timer vasking ble ca 450 kcal forbrent. Usikker på om jeg kan kalle det for trening eller ei... Glemte å slå den av etter vaskingen, men set var to timer.
ImageUploadedByBV Forum1358773407.789313.jpg

Har hatt 2 timer med trening så derfor er jeg stille :-)

Ble ikke noe trening på meg igår :( men hvis jeg får pcn min til å fungere nå snart blir det nok en økt med jillian iløpet av kvelden :) har vært på en liten shoppingrunde idag da, så fikk begvegd meg litt :) lå heldigvis mye i kcalunderskudd igår, hvis jeg har regnet rett på pizzan fra pizza hut. Noen som vet ca hvor mye kcals det er i et pizzastykke fra pizzahut? Var med bacon, pepperoni, ost og rødløk tror jeg..
Skal prøve å få et godt underskudd hver dag slik at jeg går ned mye til fredag. Jeg både gruer og gleder meg til å veie meg, får litt panikk når jeg ikke har mulighet til å veie meg før fredag :/

Grovt regnet er ett pizzastykket som man kjøper ute ca 250 kcal...

Så bra :) var ca det jeg gikk etter :)
Nå er jeg akkurat ferdig med en liten treningsøkt, den ble ikke optimal siden pc'n min ikke vil samarbeide, men jeg fikk iallefall sånn hallveis fullført 30ds :) er jo bedre enn ingenting selv om jeg kjenner på kroppen at det ikke ble noe fullverdig treningsøkt.

Jeg har hatt fullt opp med rydding hjemme, matinkjøp og mengder av klæsvask, helga alene med ungene og prøver å få tilbake motivasjonen nå. Er dessverre fortsatt rød uke og jeg er så sulten!

Idag måtte jeg spise middag, og kjenner pulvertinga begynner bli slitsom dessverre. Klarer ikke å ligge på mindre enn 1400 kcal, så jeg må begynne trene... Synes synd om meg selv idag haha, flott å se at dere er på hugget med både mat og mye trening :D

De pulsklokkene var fine ! :)

Her gikk det skikkelig skeis på søndag :( Spiste masse popkorn og litt sjokolade, men ikke no kake i bursdagen.
Så dagen i går var jeg helt kjørt, deppa og sint på meg selv og alle! He he, det sukkeret har ikke en bra virkning på meg altså!

Nå er jeg over det værste. Ble ikke noe trening i går, var slapp og sliten etter lang dag med jobb og to gutter som var til utredning på barnelegesenteret. Minsten måtte ta blodprøve, pappan ble med inn, jeg satt på andre siden av veggen og gråt noen tårer :( Men det gikk bra med han- helt til han var ferdig og fikk se mamman sin, da gråt han.
Han kan begynne å spise egg igjen, så han kom med noen tårer da jeg fortalte han det, søte 4 åringen min :)

Blir ikke trening i dag heller. Reiser rett fra jobb til Peppes, tantebarnet mitt blir 10 år i dag, så søstern lurte på om jeg kunne være med dit, det er barnebursdag, greit å være 2 voksne, etter det skal karpylene shoppe på senteret! He he :)
Skal bestille cæsar salat! Nam :)

Etter det tenkte jeg å ukeshandle, så da er den kvelden gått.
Prøve å trene på Onsdag :)

Måtte veie meg i går tidlig, da veide jeg mer enn på fredag :( Veide meg i dag tidlig, da veide jeg mindre enn fredag, så nedgang blir det på meg denne uka også håper jeg.
Nå skal jeg ikke veie meg før på fredag!

Back
Topp