M
MaiSeptAugSkatt
Guest
cucakes er godt og det er lov å kose seg når det er helg)
kos deg med jillian trening
kos deg med jillian trening
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får nok en kjempegod nedgang denne uken!!her ble det 1 time på mølla(gåing med stigning)... så tok jeg 30 ds tidligere idag
Skal ha nedgang denne uka
Det er mye frem og tilbake med meg nå, men om jeg skal fortsette med pulver denne uka så blir det ingen trening tror jeg.. Har ikke ork til det da rett og slett.. Idag har jeg hatt pulverfri så da hadde jeg litt ekstra energi
Litt usikker hvordan jeg skal gjøre det egentlig får gubben hjem igjen noen dager denne uka så det er kanskje greit å ta litt treningspause nå vi har fått veldig lite tid sammen de siste månedene så når han flrst er hjemme så vil jeg jo være med han mest mulig vekta har jo uansett bare gått opp når jeg har trent masse
Nei??? Fordømte TR!!! Kan du ikke gjøre noe med det?Jenteuka er på vei virker det som, så tviler litt på det blir så mye poeng der..
Men uansett så skal vi ikke være avhengig å vinne den konken for å unngå å komme på siste plass.. Vi bør jo klare å å komme på første plass uansett tenker jeg da..
Blir ei spennende uke
Jeg har vært opptatt med skole og sånn idag, derfor jeg har vært fraværende gleder meg til å skravle mer når jeg kommer hjem igjensåå stille det var her idag da...pleier jo være masse skravling her..hehe...
er alle på jobb eller på trening?
hva gjør dere?
Zumba og sirkeltreningVeldig bra Hege og Chris!!! Hva har du trent?