Mammahjertet
Elsker forumet
Camilla82: heldig du er som skal få deg valp, det er jo så koos!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mammahjertet: Har du lang reisevei hjem ?
Takk, det går sikkert supert på kontrollen regner jeg med Tiden går så sakte nå, gleder meg sånn til å hente valpen
Snart lunsj
Oi, ja det var litt reisevei og tid da! Uff, god tur hjem Må kjøre pent daJa jeg er oppe i nordland, bor i møre og romsdal. To flybytter med ventetid mellom, første flyet går 13.30 og jeg lander på rett flyplass 20.45, derfra har jeg 1,5 times kjøring før jeg er hjemme. Håper jeg får sove litt på flyet
Skjønner at du gleder deg til å hente valpen ja!
Måtte google jeg også, virkelig nydelig hundJa, legg inn valpebilde please Staffer er egentlig ikke min type hund, men de er gøyale altså Jeg har en kleinspitz.
Er dere klar for veiedag i morgen da jenter?
Det er ikke jeg Håper jeg har gått ned litt hvertfall, men jeg er redd jeg har gått opp denne uka også
Blitt av deg da???såå stille det var her idag da...pleier jo være masse skravling her..hehe...
er alle på jobb eller på trening?
hva gjør dere?
Takk, det har virkelig også du vært med kalloriene Så braDu har vært kjempeflink Hege og Chris håper på nedgang på oss alle denne uka!
Kjøringen gikk fint, sambo kjørte for han hadde levert en bil der