Skravletråd for Fiolett :)

Mammahjertet: Du har sikkert gått ned til fredag siden du spiser så lite, håper du får et fint tall på vekta iaf. Går du på pulver eller noe siden grensa ellers skal ligge på ca 1200 kcal uten trening?

xwp: hmmm den rasen har jeg ikke hørt om, må Google den å se:) Mammahjertet: Det går helt sikkert fint! Du har jo spist lite:) Jeg har ikke fått trent, men vært flink i matveien, snikveid meg denne uka, så hvis ikke jeg samler vann eller noe skjer, så blir det en nedgang på meg denne uka :) Sovna på sofaen i ti - elleve tiden jeg, nå har jeg kommet meg over i senga. Natta :)

Nei går ikke på pulver, har bare vært travel og hatt dårlig matlyst :( men har fått i meg noen allevobarer når jeg har hatt lite matlyst da i det minste :) også har jeg prøvd å spist gode næringsrike middager. Har sovet så dårlig mens jeg har vært her og det ender med at jeg får dårlig matlyst :( blir nok mer mat når jeg kommer hjem :)

Mammahjertet: Får håpe du får igjen matlysten når du kommer hjem ;)

Ny dag ;) Sitter på jobben, skal reise litt før 14 i dag, minsten skal på 4,5 års kontroll i dag- med lege.

Lå våken leeenge i går, tenkte jobb og bikkje, he he.

Tok med meg ett par egg på jobben som jeg kan ha på knekkebrødet, mmm det var godt!
Matlysten min har også vært så som så denne uka, men jeg tar det ofte igjen under middagen, er veldig glad i varmmat :)

Jeg er også veldig glad i varmmat så spiser godt med middag :)

Lykke til på kontroll med ungen da:) og kos deg på jobb!
Jeg sitter på skolen og er stuptrøtt! Gruer meg til å starte hjemreisen, det blir en lang dag.

Mammahjertet: Har du lang reisevei hjem ?

Takk, det går sikkert supert på kontrollen regner jeg med :) Tiden går så sakte nå, gleder meg sånn til å hente valpen :)

Snart lunsj :)

Mammahjertet: Har du lang reisevei hjem ?

Takk, det går sikkert supert på kontrollen regner jeg med :) Tiden går så sakte nå, gleder meg sånn til å hente valpen :)

Snart lunsj :)

Ja jeg er oppe i nordland, bor i møre og romsdal. To flybytter med ventetid mellom, første flyet går 13.30 og jeg lander på rett flyplass 20.45, derfra har jeg 1,5 times kjøring før jeg er hjemme. Håper jeg får sove litt på flyet :)

Skjønner at du gleder deg til å hente valpen ja!:)

Ja jeg er oppe i nordland, bor i møre og romsdal. To flybytter med ventetid mellom, første flyet går 13.30 og jeg lander på rett flyplass 20.45, derfra har jeg 1,5 times kjøring før jeg er hjemme. Håper jeg får sove litt på flyet :)

Skjønner at du gleder deg til å hente valpen ja!:)
Oi, ja det var litt reisevei og tid da! Uff, god tur hjem :) Må kjøre pent da ;)

Er dere klar for veiedag i morgen da jenter?

Det er ikke jeg :p Håper jeg har gått ned litt hvertfall, men jeg er redd jeg har gått opp denne uka også :(

Her har jeg hatt jobb, trening, vedbæring og guttungen. så stille fra meg, men tenker på dere alle. Håper det gikk greit med kjøringa Mammahjertet. Gleder meg masse til bilde av valpen i morgen Camilla :-) mannen ble helt syk da han så på bilder av hunderasen <3

Er dere klar for veiedag i morgen da jenter?

Det er ikke jeg :p Håper jeg har gått ned litt hvertfall, men jeg er redd jeg har gått opp denne uka også :(

Uff er ikke venn med kroppen om dagen, så gruer meg. Men har da hvertfall trent og fått 460 poeng denne uka.

Du har vært kjempeflink Hege og Chris :) håper på nedgang på oss alle denne uka!:)
Kjøringen gikk fint, sambo kjørte for han hadde levert en bil der :)

Mammahjertet: Godt du kom trygt hjem :) Har tenkt på deg ;) Er litt hysterisk og tullete på slike ting:) I morgen kommer bilde av bebisen:) Stakkar 4 åringen min begynte å gråte litt i sta- han ville nemlig ha en jentehund han... Raring:) Valpen vi skal ha er visst en rakker og biter ganske mye, men det kan jo forandre seg når han kommer bort fra mammaen og søsknene :)

Back
Topp