Skravletråd for Fiolett :)

vekta var ille, men mye bedre enn forventa...ikke+4kg lenger heldigvis;)

Syns hele diskusjonen om utfordringa var tragisk jeg, det hele var jo bare at folk hadde forskjellige oppfatninger av fristen for å legge inn poeng..

Kjempebra y du er gått ned igjen MSAS, hvis du bare holder ut så går nok vekta nedover etterhvert. Du er jo kjempeflink til å trene å spise bra! Hvor mye oppgang ble det på deg?
Tror nok ikke vi taper denne uka selv om du jar gått opp litt :) og du må ikke trekke deg!:) vær her så lenge du kan :)

Jeg er veldig spent på resultatet denne uka :)

Tydelig at det må settes klare regler på neste ukesutfordring.

Nå er det snart helg, jeg gleder meg. Skal bare rett hjem, vi spiser ostesmørbrød til middag i dag, måtte ha noe raskt noe. Tenkte å pimpe skiva opp med tomat og skinke :)

Så bærer det rett til oppdretter og hente babyen vår :) Ååå jeg er helt på tuppa nå merker jeg :)

MSAS:Du blir :) Ja!! Så bra at du har mistet litt igjen da :)

Sikker på at vekta di er normal ?

Tja..er jo glad det ikke ble 4kg opp..men er likevel alt for mye opp:(

vekta er jo litt ny..så tror jo den stemmer..men skal få bytta batteri til neste gang..:/

den vekta kan jo bare ikke stemme! jeg har spist såå sunnt hele uka...ikke en eneste utskeielse heller...blitt litt trim og...

Jeg så litt kjapt på veietrådene nå.. og kun pga MEG så klarer ikke fiolett første plass!!:( jeg blir så flau:(
Men det som er bra er jo at selv om jeg hadde stor oppgang..og hege og chris og hadde en bitteliten oppgang så klarte vi likevel å unngå sisteplassen! Og da har jeg heller ikke tatt med det ekstra kiloet vi vant på utfordringa..
Så jeg har kun dere som er såå flinke som går ned såå masse å takke for at jeg kanskje ikke ryker likevel..(regna bare kjapt gjennom og det kan godt hende jeg regna helt feil...hehe)

Men kan hende jeg regna feil altså.. Men håper ikke det.. Prosentoppfangen min var veldig høy:( 4,37% tror jeg det var:( men krysser fingrene! Om det skulle gå bra skal jeg hvertfall være veldig veldig forsiktig, og såklart trene! Klarer ikke ta pause fra det!:D håper det blir ny treningsutfordring:) det motiverer:)

Jeg regna feil ja, hehe.. Aldri skjønt meg helt på disse utregningene;) sånn kan det gå:) lykke til videre alle sammen:)

Det som irriterer meg er at jeg ikke trakk meg istedet!! Dere hadde virkelig fortjent å vinne! Det hadde dere også gjort hadde det ikke vært pga meg:/
Men stå på videre!! Kjempeglad jeg fikk være på lag med dere disse få ukene:)
Dere er alle helt en helt fantastisk fin gjeng:)
God helg:)

Uff, så trist at du gikk ut MSAS :( håper du blir her p skravler med oss likevel! Du må jo motivere oss ;)

Lykke til videre med slankingen og vektnedgangen, håper det ordner seg for deg :) du er en super dame som jeg håper på videre kontakt med :)

Så skjønne dere er<3
Jeg blir ikke borte:D
At jeg gikk ut idag tar jeg ikke tungt i det hele tatt..:)Det var helt greit. Stemninga har jo uansett vært litt dårlig disse ukene(ikke skravletråden altså) , om jeg blander meg i diskusjoner blir det bare tull:p hehe:p
Det var riktig at jeg gikk ut idag siden jeg hadde så stor oppgang...Litt kjipt, men helt greit:)
Kan jo og hende jeg stresser litt mindre fremover med at jeg slipper at jeg "måå ha et fint tall til fredag":) og kaanskje det vil hjelpe litt på?
Vil fortsette å skravle med dere om jeg får lov:D

Jeg MÅTTE jo på vekta ikveld igjen..og det etter tacomiddag og knekkebrødkvelds+ 1 appelsin...
Vekta er plutselig gått ned en kilo til...på bare noen timer..hehe! rare vekta!
Ser fremover, motivasjonen er her til tross for dum vekt:p Så nå gleder jeg meg til å ta fatt på ei ny slankeuke med masse trening:D
Hatt 2 treningsfrie dager nå, så skal bli såå godt å få trent igjen imorgen:D

Back
Topp