Skravletråd for Fiolett :)

Nei, nå er det natta:) Lang dag i morgen. Trene, handle bursdagsgaver, levere minsten i bursdag, reise på mc donalds med eldste, hente minsten, så Disney on ice. Natta:)

Håper du får en fin dag Camilla:D kose deg masse:)

Jeg endte opp med treningsfri i går, og som jeg trodde, vekta viste nå ytterligere 300 g ned fra i går :)

Kjempebra:)
Her har jeg vært flink jente å ikke veid meg idag.. Er så redd for å få vekta heelt i hodet.. Så nå skal ikke jeg på vekta før fredag! Håper på stor nedgang:))

Går jo de grammene rett opp igjen etter treningen i kveld, men treningsfri dagen før veiing er ikke så dumt ;)

Du vil nok få en kjempenedgang skal du se :)

Hmmm, på torsdag veide jeg nøyaktig 76 kg, på fredag 76,4 og i dag veide jeg plutselig 76,8. Dvs har jeg gått opp 800 gram siden torsdag. Kjedelige greier :confused: Æsj altså!

Heisann folkens. Så gøy å se at vi ble nummer 2. Vi var på Disney on ice i går så fikk ikke vært inne her, det var virkelig kjempegøy, vi kjøpte billetter i julegave til broren min, kona og niesa mi, så vi 6 var sammen i går også spiste vi ute etter det. Så eh vekta var 1kg mere i dag enn i går. Og i dag skal jeg feire bursdagen min og svigerinna mi har laget oreokake til meg, så jeg må virkelig ha full skjerpings fra i morgen gitt.
Nei nå må jeg få rydda her og lagd marsipankaka også blir det å lage til maten, blir ganske mange her i dag. Kommer innom igjen i kved jeg. Ha en topp lørdag alle sammen :-)

Jeg er 1,6 kg lettere idag enn igår :o hvordan er det mulig?? Jeg drakk mindre igår enn jeg har gjort tidligere i uka, men spiste ca like mye som jeg har gjort.. Hvorfor er jeg så mye lettere idag? Hadde det vært igår så hadde vi sikkert vunnet.. Men håper jo at jeg fortsetter å gå ned slik at jeg kanskje klarer 2kg ned denne uka..

Uff idag sliter jeg altså, huff hvordan skal denne dagen gå, har lyst på alt!! Takk Gud jeg ikke har godteri i hus!!

Grønnsaker er ikkke snop, haha:) er glad i grønnsaker men kun til middagen:p

Nei det er ikke snop :p men det kan hjelpe på søtsuget å få fylt opp magen litt :)

Veldig bra at je har gått ned ja:) men skjønner ikke hvordan det går ann:p også er jeg superredd for at jeg kommer til å gå opp en del av det igjen til fredag :(

Synes ikke grønnsaker hjelper på søtsug;) selv om det er det beste så liker jeg ikke maule grønnsaker;) frukt er mye bedre da:) men jeg har hvertfall klart meg så langt idag. Ingen utskeielser.. Trent jillian også.. Men har gått endel Pepsi Max da:D håper resten av kvelden vil gå fint:)

Vekta er jo aldri lik fra dag til dag.. Du har sikkert bare hatt masse vann i kroppen:) du vil få en fin nedgang neste fredag du da:D håper jeg og vil få en veldig etterlengta nedgang :)

Ja siden jeg har så stor nedgang allerede håper jeg jo på rundt 2kg nedgang, men tror nok jeg kommer til å gå opp igjen slik at jeg ender med total nedgang på 0,5kg eller noe :/

Så flink du er som ikke har skeiet ut og som har trent! Jeg har ikke trent idag og er redd for at de ikke blir iløpet av kvelden heller :(

tror du klarer 2kg jeg:)
veldig gode sjangser til å klare det hvertfall:D
0.5 er jo uansett bra da! jeg blir glad for alt over 300 gram ned faktisk..går jo så tregt her...ikke gått ned et gram siden slankekrigen starta...så kommer til å trekke meg om det går skeis nok engang...men skal være streng denne uka, trene og gjøre så godt jeg kan..:)

Hatt økt nr 2 med jillian nå:D (30ds idag tidlig og Six week, Six pack nå)
Holder meg fortsatt til dietten;) dette måå jo bare gi resultater!!:)

Idag gikk det helt galt, har spist fet mat og godteri dessverre. Nå er jeg irritert og begynner på ny track allerede ikveld, er bare å glemme det som skjedde og se frem imot fredag :) Skal til å trene i en time på sykkelen nå, den bråker litt men storegutt ville sove over hos slektinger så jeg er alene med minstemann og han sover som en stein :)

Back
Topp