Skravletråd for Fiolett :)

Så akkurat i veietråden vår..og de fleste (uten meg og hildus) har jo gått ned!
itillegg har vi jo det kg i fordel pga utfordringa...så jeg tror faktisk det vil gå bra jeg:)
xwp: for en flott nedgang du hadde!!! fliiinka!!!

Håper dere har rett!! :)
Har ikke lyst å ryke ut. Hvis jeg ikke går ut i dag, så skal jeg hvertfall skjerpe meg skikkelig neste uke :)

Tror ikke du ryker hildus...har også sniktitta:D
Men de røde har jo vært veldig flinke, nok en gang, hehe...
men neste uke klarer vi 1.plassen!!

Da er resultatet publisert :D

Hva tror dere om min konklusojn i bunnen av innlegget?

Hva skal dere ikveld da?
Tja. Tenkte å trene litt, se på nytt på nytt. Brette klær.... Ikke akkurat de store sprellene.

Vi har vært hos kjæresten i hele ettermiddag, jeg lagde fiskegrateng til gutta der opp. Han har begge sønnene sine denne helgen. De likte maten ihvertfall :D
Også er det så kjekt når han minste kommer til meg og gir meg en klem når vi skal dra. Det er vist nok bare mora og farmora som får klem av han uoppfordret :) Han og min jente leker veldig bra i lag selv om det er 5 år mellom dem.

Hva er dine planer?

De røde har drømmeren som gjør en kanonjobb :)

ja, hun er kjempeflink..men hun er jo slankeoperert også da;)
Men vi får prøve være skikkelig flinke vi og nå, så kan vi jo kanskje få en seier vi og:D

så koselig da panna:)

Her er det ingen planer...gubben kommer ikke hjem fra jobb før tirsdag...men får vel finne på noe kos med ungene...
Usikker om jeg skal trene eller ikke...elsker jo å trene...men vil ikke ha oppgang pga det....
Går på diett, og det går overraskende bra! er kjempemotivert til å fortsette på det en stund:) i helga skal jeg ikke skeie ut.. men skal spise middag med ungene (grøt imorgen tenker jeg..med sukrin-sukker...og wok på søndag), men ellers holde meg til pulver og bar:)

Kjæresten min er litt skeptisk til at det skal bli mindre av meg :p
Han kommenterte i dag at musklene min var blitt strammere den siste uken, hihi

Også har han skrevet dikt til meg om meg :love7 :
Smaken av Deg

Det sies at mine lengsler
vil slå sprekker mot din hud
og at mine engstelser
kan strykes bort av dine hender
At roten til min tvilsomhet
er din skjønnhets vakre brud
og at mine følelser blir avkledd
hver gang solen vender

Det sies at dine øyne
som brer sin varme rundt meg nå
er grunnen til at dine lepper
har en smak av honning
At det er gull i alt som glimrer
som i kronen du trer på
Når du kommer hit inntil
som en nattens dronning

Det sies at dette vi har nå
er det som er mitt endelige kall
som gjør det naturlig å våge
sende mitt hjerte i fritt fall
Nå vet jeg at nettopp du er
alt jeg har ønsket å tildrive
Du er summen av alt
som jeg elsker ved livet

ja, hun er kjempeflink..men hun er jo slankeoperert også da;)
Men vi får prøve være skikkelig flinke vi og nå, så kan vi jo kanskje få en seier vi og:D
Joa, hun er det. Får nok litt 'gratis' fra det.

Denne uken skal vi se at det blir stornedgang på oss alle og at vi vinner neste uke!! Hoho!!

Men, vi må finne ut av ukesutfordringen så fort som mulig slik at den kan settes i gang.

Hva skal vi ta? Fem om dagen, skritteller eller noe annet?
Også tar vi med det med vann :)

Så akkurat i veietråden vår..og de fleste (uten meg og hildus) har jo gått ned!
itillegg har vi jo det kg i fordel pga utfordringa...så jeg tror faktisk det vil gå bra jeg:)
xwp: for en flott nedgang du hadde!!! fliiinka!!!

Tusen takk! Jeg var ganske nære, ikke sant ;) Har som mål å vinne ihvertfall en uke før jeg ryker ut haha!

Panna: Så koselig at bonussønnene liker deg :) Og en kjempeflott dikt du fikk, er ikke alle mannfolk som klarer å skrive slik, nyførelsket?

MSAS: Ikveld er det idol, og imorgen grand prix. Er alene med ungene og må vel finne på noe med dem. Har som plan å kjøre hardt denne uken, bortsett fra lørdagen da, telle kcal og trille hver dag. Supert at du er klar for en uke til på diett, det er rart at det er så greit når man kommet over de første dagene :D Satser på at vi klarer å slå rødt lag neste uke!

Panna: Så koselig at bonussønnene liker deg :) Og en kjempeflott dikt du fikk, er ikke alle mannfolk som klarer å skrive slik, nyførelsket?
Han er en poet da, så diktskriving gjør han omtrent daglig :)
Vi ble sammen for to måneder siden ;)

• Liker
Reactions: xwp
flink du er å lage mat da Camilla:D Får invitere megselv på middag til deg engang tror jeg:D

Det er jo ikke bra i det hele tatt at jeg har gått opp! :( Men er likevel veeldig glad jeg slapp en oppgang på 1-2kg!
Satser på en fiiin nedgang neste fredag! Håper det nå fremover vil skje litt mer å vektfronten her!
Ja, kanskje det:) Gøy å lage mat, spesielt nye ting :)

Hvordan gikk det på jobb da? formen er helt fin igjen nå eller? håper det:)
Helg er alltid godt det:)
Her hadde jeg min første dag på jobb idag...hehe:p Blir ikke mye jobbing fremover, men håper å få noen vakter de dagene alle 3 er i bhg(kun de dagene jeg kan jobbe, dvs 3 dager i uka)
Heldige dere som skal på disney on ice:D Det blir nok stor stas for både store og små tenker jeg:)
Ulempen er jo alt godteriet ja..men du kan j ta med deg et sunnere alternativ, nutrilette bar er jo kjempegodt:D
I bursdager er det lov med kake:) Så et stykke må du jo unne deg;)
Her har vi ingen planer...gubben er på jobb til tirsdag...så det blir meg og ungene hjemme...imorgen skal vi ha utedag om været er bra...ta med kakao på termos og niste:) Tror det kan bli veldig kos:)
Det gikk veldig bra på jobb:) Ja må ha ett lite stykke :) Vi fikk billetter til Disney on ice i julegave:) Hadde nok ikke dratt hvis vi måtte betalt det selv! Er dyyyyrt når 4 syk skal på slikt. Hørtes koselig ut med utedag da;)

Nei, nå er det natta:) Lang dag i morgen. Trene, handle bursdagsgaver, levere minsten i bursdag, reise på mc donalds med eldste, hente minsten, så Disney on ice. Natta:)

Back
Topp