Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk i like måte!!!Du er jo helt rå! kjempebra jobba!!
TR kom her i dag ogJeg har mensen men håper at vekta har gått litt ned alikevel. Har jo trent en del denne uka selv om jeg liksom ikke skal belaste beinet.
Burde lagt meg! Sliter med å komme meg i seng tidlig!
Jepp Det er sååå godt når trolla er i seng! He heDa er vi to! hehe... burde jo lagt meg nå egentlig...opp mellom 06 og 07 imorgen!! men så var det den aleinetiden da som er så god
Dere har jo samlet kjempemange poeng i ukeskonkurransen, imponerende! (og msas, wow med 500++ poeng!) Håper vi tar hjem seieren denne gangen!
Har dere noen tanker om hva som kan være neste ukesutfordring om vi skulle vinne denne?
TR kom her i dag og
Håper du har vært forsiktig med beinet da. Går det greit nå?
Kanskje fem om dagen, blir nok feil for oss med pulver og de på lchf men jeg synes det er viktig med varierende mat og mye grønt Eller noen form for personlig pepping, feks å si noe fint om seg selv hver dag. Haha, hørtes litt hippie ut men men.
Tenkte mer på frukten, husker ikke hva som hva ok men det var ikke mye. Men man kunne fråtse i gode grønnsaker, smørdampet broccoli er fantastisk!Enn skal jo spise grønnsaker på lchf, så synes det var et godt alternativ jeg
Det var yoghurt med 4-kornsblanding fra axa med ekstra solsikkekjerner og linfrøMm, så godt ut! Hva er dette for noe da?
5 om dagen er en god ide!Kanskje fem om dagen, blir nok feil for oss med pulver og de på lchf men jeg synes det er viktig med varierende mat og mye grønt Eller noen form for personlig pepping, feks å si noe fint om seg selv hver dag. Haha, hørtes litt hippie ut men men.
Du har masse spennende i møte!Mammahjertet: Uff, håper formen stiger!
Så flink du er som har lagd så mange kjøttkaker! Mmmm, det er kjemegodt! Kan ha masse grønnsaker til
I dag er jeg tilbake på jobb igjen. Skal bli godt med helg! Det er alltid godt. Vi skal på Disney on Ice på lørdag Gleder meg, men gruer meg pga alt det gode ungene får servert, popcorn, is, sukkerspinn osv. Vurderer å ta med meg en nutrilett bar.
På søndag er det bursdag for tantebarnet mitt Nok en ny utfordring.. he he.
Etter dette er det ikke noe bursdager før i mars heldigvis! Tar meg nok ett kakestykke i bursdagen, jeg må lære meg å beherske meg, rett å slett. Kan ikke være helt avhold for da går jeg på en smell en dag.
Planer for helgen da jenter ?