Skravletråd for Fiolett :)

Jeg har mensen men håper at vekta har gått litt ned alikevel. Har jo trent en del denne uka selv om jeg liksom ikke skal belaste beinet.

På lørdag skal jeg og gubben feire bursdagene våres jeg har 21 og han 31, så da blir det taco og kaker, håper det ikke setter seg alt for godt fast :oops:

Dere har jo samlet kjempemange poeng i ukeskonkurransen, imponerende! (og msas, wow med 500++ poeng!) Håper vi tar hjem seieren denne gangen! :talk017

Dere har jo samlet kjempemange poeng i ukeskonkurransen, imponerende! (og msas, wow med 500++ poeng!) Håper vi tar hjem seieren denne gangen! :talk017

Har dere noen tanker om hva som kan være neste ukesutfordring om vi skulle vinne denne?

Har dere noen tanker om hva som kan være neste ukesutfordring om vi skulle vinne denne?

Kanskje fem om dagen, blir nok feil for oss med pulver og de på lchf men jeg synes det er viktig med varierende mat og mye grønt :) Eller noen form for personlig pepping, feks å si noe fint om seg selv hver dag. Haha, hørtes litt hippie ut men men.

Kanskje fem om dagen, blir nok feil for oss med pulver og de på lchf men jeg synes det er viktig med varierende mat og mye grønt :) Eller noen form for personlig pepping, feks å si noe fint om seg selv hver dag. Haha, hørtes litt hippie ut men men.

Enn skal jo spise grønnsaker på lchf, så synes det var et godt alternativ jeg :-)

Her har det vært skravling ja ser jeg :p jeg har stått hele kvelden etter tuppa la seg å lagd kjøttkaker! Ble nesten 80 kjøttkaker med ca 120kcal per kjøttkake som er på ca 80gram :) er jo ikke akkurat sunn middag, men godt å ha hjemmelagde kjøttkaker i frysern :)

Nå er jeg endelig kommet meg i seng og skal snart legge meg til å såve :) god natt alle sammen :) lykke til med veiinga imorgen!! :)

Gått opp 0,2 kg siden søndag :( men heldigvis ned 0,3 siden fredag. Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg har gått opp siden søndag :(

Idag er jeg i dårlig form, småforkjølet, håper det ikke utvikler seg! Jeg har bare lyst å ligge på sofaen å spise godteri i hele dag... Null motivert for 30ds etterpå :(

Mammahjertet: Uff, håper formen stiger!
Så flink du er som har lagd så mange kjøttkaker! Mmmm, det er kjemegodt! Kan ha masse grønnsaker til ;)

I dag er jeg tilbake på jobb igjen. Skal bli godt med helg! Det er alltid godt. Vi skal på Disney on Ice på lørdag :) Gleder meg, men gruer meg pga alt det gode ungene får servert, popcorn, is, sukkerspinn osv. Vurderer å ta med meg en nutrilett bar.

På søndag er det bursdag for tantebarnet mitt :) Nok en ny utfordring.. he he.

Etter dette er det ikke noe bursdager før i mars heldigvis! Tar meg nok ett kakestykke i bursdagen, jeg må lære meg å beherske meg, rett å slett. Kan ikke være helt avhold for da går jeg på en smell en dag.

Planer for helgen da jenter ?

Ja det blir kjemoegodt med kjøttkake-middag :)

Høres ut som du har en fin helg i vente Camilla82 :)

Jeg har ikke noen spesielle planer for helgen, imorgen blir det vel sløving hjemme og hele søndagen går med til reising siden jeg skal på skolesamling.

Fikk heldigvis karret meg opp av sofaen og gjennomført 30ds idag også :) er stolt over meg selv som har hatt en liten treningsøkt hver dag i over en uke nå:) det har aldri skjedd før! Bare synd at jeg likevel har begynt å gå opp igjen i vekt :(

5 om dagen er en god ide!

Jeg synes også vi skal videreføre vanndrikkingen, eller hva sier dere?
Hva med skrittelling?
Gi 5 komplimenter i løpet av en dag kan også være, spesielt for de av oss som vil fremheve andre ;)

Mammahjertet: Uff, håper formen stiger!
Så flink du er som har lagd så mange kjøttkaker! Mmmm, det er kjemegodt! Kan ha masse grønnsaker til ;)

I dag er jeg tilbake på jobb igjen. Skal bli godt med helg! Det er alltid godt. Vi skal på Disney on Ice på lørdag :) Gleder meg, men gruer meg pga alt det gode ungene får servert, popcorn, is, sukkerspinn osv. Vurderer å ta med meg en nutrilett bar.

På søndag er det bursdag for tantebarnet mitt :) Nok en ny utfordring.. he he.

Etter dette er det ikke noe bursdager før i mars heldigvis! Tar meg nok ett kakestykke i bursdagen, jeg må lære meg å beherske meg, rett å slett. Kan ikke være helt avhold for da går jeg på en smell en dag.

Planer for helgen da jenter ?
Du har masse spennende i møte! :)
Jeg er sikker på at du vil klare utfordringene!

Back
Topp