Skravletråd for Fiolett :)

Flinke dere er :) jeg gruer meg til veiing imorgen, redd for at jeg fremdeles ikke har gått ned mer, eller at jeg har gått opp :p

Oj, skal si dere skravler :P

Gruer meg til veiing i morgen. Snikveide meg i dag og det såg ikke bra ut gitt :(
I tillegg har det blitt utseiing i dag, så det hjalp nok ikke akkurat på. Svigermor feiret nemlig bursdagen sin, så vi var ute å spiste på kinarestaurant + det ble stekt banan og is til dessert :oops:

Camilla82: Huff, får helt vondt av gutten din :( Snakk med læreren, så håper jeg virkelig det ordner seg! Klem til deg!
Har selv opplevd å bli mobbet dessverre, og som MaiSeptAugSkatt gjorde så flyttet jeg bort når jeg var ferdig med ungdomsskolen.

Hildus: Ja, det er ikke noe god følelse:( Dere er så flinke til å trene! Imponert:) Jeg har lyst til å komme i gang med 30 days shred. Nå har jeg vært å trent ble nesten en time, litt på mølla, litt mageøvelser, rockering og stepping. Nå har jeg dusjet og spist:) Skal kose meg med en kokosyoughurt etterpå;) Er spent på vekta i morgen!

Meget bra innsats Camilla82!! Fortsett sånn :-D

Nå har jeg nettopp tatt workout 1 og 2 på jillian sin Body revolution, 421 kcal ble forbrent. Så nå kan jeg spise kveldsmat og :D
Fikk totalt 340 poeng på ukeutfordringen.

Det ble en time på mølla:D
30min jogging og 30min gåing med 4% stigning:)

Flinke dere er :) jeg gruer meg til veiing imorgen, redd for at jeg fremdeles ikke har gått ned mer, eller at jeg har gått opp :p

tvitvi!
går sikkert veldig fint:) uansett så er det hvertfall ikke du som må ut om vi skulle være så uheldige å tape, hehe:p

Kjempebra Hege og Chris!! vi ligger jo godt an nå vil jeg tro:D

Hildus:
Jeg og veide idag..var nesten +2kg her..:wtf
Har gått veeldig masse på do idag så hååper jeg slipper en såå stor oppgang:oops:

Så kjekt med bursdagsfeiring da:) Det er jo typisk at det måtte være på en torsdag, som er dagen før veiedag..Men skal krysse fingrene for at veiinga vil gå greit likevel:)
Så er det jo viktig å kose seg litt innimellom:) bursdager er jo ikke såå ofte uansett:)

Meget bra innsats Camilla82!! Fortsett sånn :-D

Nå har jeg nettopp tatt workout 1 og 2 på jillian sin Body revolution, 421 kcal ble forbrent. Så nå kan jeg spise kveldsmat og :D
Fikk totalt 340 poeng på ukeutfordringen.

Du er jo helt rå! kjempebra jobba!!

Camilla: Så utrolig bra gjort at du kom deg på trening!!! Stooooor applaus:D

Back
Topp