Skravletråd for Fiolett :)

nei det her er jo ikke kjekt...synes faktisk jeg fortjener en fiin nedgang..for jeg har stått på!!;)

Godt du har mulighet til å ha hjemmekontor :) Hva jobber du som?

Jeg har ingen tips, men kanskje noen andre har:) Er formen bra nok til å trene idag da?
Du har ikke snikveid denne uka du? blir jo så spent på hvordan det har gått med hele laget..:Dbare en dag til veiing. hjelp!:p

Jeg jobber som regnskapssekretær ;)

Jeg blør ikke noe mer, magen fungerer ok, jeg må bare få trent i dag, ellers så rabler det for meg.. he he. Blir i dårlig humør når jeg ikke får trent.

Vekt ja... uff, jeg veide meg på tirsdag kveld, ble ikke sånn superfornøyd med den vekta da. Så bestemte meg for å ikke veie meg før fredag morgen.

Ja, jeg er også veldig spent denne uka! Tror vi klarer oss fint jeg ;)

Du har muligens en del væske i musklene dine?

Det vi alle burde ha gjort, var jo å ta målinger av kroppen før trening, og etter trening. Tror vi kanskje kunne motivert oss gjennom å se at kroppen faktisk minsker selv om ikke vekta sier så....

Torsdager er en fin dag å ta treningsfri, da kommer kroppen seg og en del væske går ut ;) Samtidig ha suppe til middag :D

Vi bør ikke ryke!! Vet dere noe om hvordan vi ligger an på ukesutfordringen?
Mulig jeg har væske i musklene ja, hvorfor/hvordan får man det?:p

Jeg tok målinger i helga, men synes det er for tidlig å måle meg igjen allerede :p

Tror du det er lurt av meg å ta treningsfri idag altså? Føler jeg må trene hver dag for å være flink til å slanke meg... Har ikke tenkt å trene noe mer enn 30ds da. Blir fiskegrateng til middag idag da, med raspet gulrot til.

Jeg synes foresten alle dere virker som en super gjeng! Dere er så snille og støttende alle sammen :) jeg synes det hadde vært kjempekult om vi kunne hatt et lag fiolett treff en gang :D

Helt enig!! Om jeg skulle ryke så er det ikke konkurransen jeg vil savne, men det flotte laget::)
Er kjempemotiverende å skravle med dere:))
Og et treff må jo gå an å få til vel:) Hele gjengen kan ta en tur på peppes med stor pizza, dessert og hele pakka, haha:D

Jeg tror ikke du ryker :)

Men, det jeg derimot tror er at du trener for mye i forhold til hva du får i deg samtidig som du bygger muskler som vi alle vet at veier mer pr.cm2 enn hva fett gjør.
Og da du gikk ned, så er det nok en del muskler du dessverre da mistet.

Trening er jo veldig veldig gøy, spesielt når man merker framgangen :D
Husk å ta litt treningsfri inn i mellom da kjære deg <3

Om jeg mista muskler så er ikke det noe krise...for magen ble mindre! og det er det viktigeste akkurat nå..drittlei av å slite med denne magen...og da jeg gikk ned før jul minka cm faktisk en god del(selv om jeg ikke egentlig slanka meg da..hehe)

Trener ikke for mye..Er slik trening kroppen min har vært vant med...og jeg spiser nok...prøver å følge litt med på kcal...og regner sånn kjapt over...og jeg får i meg det jeg skal som regel...Er det en dag jeg ligger for mye under så tar jeg litt nøtter, yoghurt eller en banan:)

Jeg har forresten treningsfri en dag i uka:)
Men blir nok lite trening nå fremover siden jeg har begynt på pulverkur idag:) Men skal prøve å få til 4 dager i uka:)

Jeg synes foresten alle dere virker som en super gjeng! Dere er så snille og støttende alle sammen :) jeg synes det hadde vært kjempekult om vi kunne hatt et lag fiolett treff en gang :D
I september er det maraton i Oslo, det er en fin anledning å treffes. De har flere forskjellige løp, også kan vi ta Egon etterpå ;)

Jeg jobber som regnskapssekretær ;)

Jeg blør ikke noe mer, magen fungerer ok, jeg må bare få trent i dag, ellers så rabler det for meg.. he he. Blir i dårlig humør når jeg ikke får trent.

Vekt ja... uff, jeg veide meg på tirsdag kveld, ble ikke sånn superfornøyd med den vekta da. Så bestemte meg for å ikke veie meg før fredag morgen.

Ja, jeg er også veldig spent denne uka! Tror vi klarer oss fint jeg ;)

Bra at magen har kommet seg litt, og du ikke blør..Blir nok bedre for hver dag nå:)
Hehe, bra du klarer å ha motivasjon til trening. Ikke verst altså!!=)
Rabler litt for meg og om jeg går lenge uten å få trent..merker det sååå på humøret og energi og alt:)

Lurt å kun holde seg til en veiedag i uka! her veide jeg idag...måtte jo ha ny startvekt siden jeg begynte på diett idag...hehe...Skal veie imorgen såklart...men såå skal jeg slutte helt med snikveiing:D

Om jeg mista muskler så er ikke det noe krise...for magen ble mindre! og det er det viktigeste akkurat nå..drittlei av å slite med denne magen...og da jeg gikk ned før jul minka cm faktisk en god del(selv om jeg ikke egentlig slanka meg da..hehe)

Trener ikke for mye..Er slik trening kroppen min har vært vant med...og jeg spiser nok...prøver å følge litt med på kcal...og regner sånn kjapt over...og jeg får i meg det jeg skal som regel...Er det en dag jeg ligger for mye under så tar jeg litt nøtter, yoghurt eller en banan:)

Jeg har forresten treningsfri en dag i uka:)
Men blir nok lite trening nå fremover siden jeg har begynt på pulverkur idag:) Men skal prøve å få til 4 dager i uka:)

Kroppen din trenger motsatt psykologi :p Frustrerende kan jeg tro!!!

Håper pulverkuren kan gjøre det for deg! Og du ryker ikke i morgen. Jeg skal gjøre mitt for at laget skal gå ned. I dag blir det lett mat ;)

Lurer på om jeg blir tvunget til å ha treningsfri i dag, klarer jo så vidt å gå... MEN jeg vil så gjerne trene idag!

Sier det igjen, urettferdig jeg ikke går ned....legger ved en liten oversikt over treninga..og vekt..
1.januar var vekta 62.3kg...det var startvekta mi...
men måtte veie meg på nytt 4.januar siden slankekrigen begynnte da...Dette var før jeg begynte å trene...
vekta 4.januar var 61.3kg...Dagen etter begynte jeg med trening igjen...og stått på veldig etter det!
11.januar var vekta 61.6kg....og idag 63.3kg!
FRUSTRERENDE!!

5.januar: Tredemølle, jogging: 30min
6.januar: Tredemølle, jogging: 54min
7.januar: Level 1. 30 day shred: 24min
8.januar: Level 1. 30 day shred: 24min + Tredemølle, jogging: 30min
9.januar: Level 1. 30 day shred: 24min
10.januar: Level 1. 30 day shred: 24min + Tredemølle, jogging: 60min
11.Januar: Level 1. 30 day shred: 24min + Tredemølle, løping: 24min
12.Januar: fri
13.Januar: Level 1. 30 day shred: 24min
14.Januar: Tredemølle, intervall: 60min + Level 1. 30 day shred: 24min + div. styrke: 20min
15.Januar: Tredemølle, intervall: 80min + Level 1. 30 day shred: 24min + Rockering: 20min
16.Januar: Tredemølle, løping: 50min + Level 1. 30 day shred: 24min + gåtur:30min

Sier det igjen, urettferdig jeg ikke går ned....legger ved en liten oversikt over treninga..og vekt..
1.januar var vekta 62.3kg...det var startvekta mi...
men måtte veie meg på nytt 4.januar siden slankekrigen begynnte da...Dette var før jeg begynte å trene...
vekta 4.januar var 61.3kg...Dagen etter begynte jeg med trening igjen...og stått på veldig etter det!
11.januar var vekta 61.6kg....og idag 63.3kg!
FRUSTRERENDE!!

5.januar: Tredemølle, jogging: 30min
6.januar: Tredemølle, jogging: 54min
7.januar: Level 1. 30 day shred: 24min
8.januar: Level 1. 30 day shred: 24min + Tredemølle, jogging: 30min
9.januar: Level 1. 30 day shred: 24min
10.januar: Level 1. 30 day shred: 24min + Tredemølle, jogging: 60min
11.Januar: Level 1. 30 day shred: 24min + Tredemølle, løping: 24min
12.Januar: fri
13.Januar: Level 1. 30 day shred: 24min
14.Januar: Tredemølle, intervall: 60min + Level 1. 30 day shred: 24min + div. styrke: 20min
15.Januar: Tredemølle, intervall: 80min + Level 1. 30 day shred: 24min + Rockering: 20min
16.Januar: Tredemølle, løping: 50min + Level 1. 30 day shred: 24min + gåtur:30min
Neidu, jeg vet ikke.

Det virker jo som kroppen din gjør motstand....
Har du noen tanker om hva du kan/vil/bør endre?

Føler ikke det er noe jeg kan endre heller for jeg har gjort alt etter boka:/ derfor prøver jeg pulverkurer nå. Det har jeg fått gode resultater med tidligere så håper så virkelig at det vil funke nå også. Men de to første dagene blir harde å komme gjennom!! Hehe.. So far so good.. Men enda tidlig på dagen:/ heldigvis har vi ikke snop,kjeks eller lignende i hus;)

Føler ikke det er noe jeg kan endre heller for jeg har gjort alt etter boka:/ derfor prøver jeg pulverkurer nå. Det har jeg fått gode resultater med tidligere så håper så virkelig at det vil funke nå også. Men de to første dagene blir harde å komme gjennom!! Hehe.. So far so good.. Men enda tidlig på dagen:/ heldigvis har vi ikke snop,kjeks eller lignende i hus;)

Nå sniker jeg fra rødt lag, men du sier du spiser nok? 1400 kcal til All den treningen er jo ikke nok??
Du må sikkert øke til 1800 de dagene du trener og heller ha 1400 når du ikke trener...
Jeg trente som en gal og spiste rundt 1400 og vekta sto dønn stille..
Begynte med proteineshaker (da jeg ikke har matlyst til mer mat) og økte kcal da til ca rundt 1800, og jeg gikk ned 8 kg kjapt!!
Prøvde å spise mer eller??

BV App :-)

Er såååå glad for at jeg havnet på dette laget, vi er jo den fine gjengen ! <3

Nå lager jeg meg lunsj, ikke hadde vi knekkebrød og ikke brød, så steker meg ett par egg.

Mellommåltid hvis jeg blir sulten blir rett i koppen suppe;) Man tager hva man haver! he he.

Jeg skulle jo ha baguette, men fant ut at den var glemt hjemme. Så tok jeg meg en varm lunsj her. En reinsdyrkarbonade, 4 bittesmåpoteter og rotgrønnsaker med brunsaus. Lurer på om jeg kan klare å legge det inn shapeup

Nå sniker jeg fra rødt lag, men du sier du spiser nok? 1400 kcal til All den treningen er jo ikke nok??
Du må sikkert øke til 1800 de dagene du trener og heller ha 1400 når du ikke trener...
Jeg trente som en gal og spiste rundt 1400 og vekta sto dønn stille..
Begynte med proteineshaker (da jeg ikke har matlyst til mer mat) og økte kcal da til ca rundt 1800, og jeg gikk ned 8 kg kjapt!!
Prøvde å spise mer eller??

BV App :)

De 1400 er etter treninga er trukket fra, så skulle jo tro jeg får i meg nok mat :)
Men noe galt er jeg jo bare nødt til å gjøre siden vekta går opp og ikke ned:/
Får bare håpe det snaart skjer noe:)
Kan jo prøve å øke matinntaket litt til...Men det får bli etter jeg er ferdig på pulverkuren jeg begynnte på idag:)
Heldig du som gikk ned 8kg kjapt:D Og veldig flink som fikk det til:)

Sitter å grubler i min egen verden.. Eldstemann kom hjem i går, vi snakket litt med han, han sier han blir mobbet av 2 stykker i iklassen, han er en veldig følsom gutt. Tenkte å ta opp dette med læreren hans, det er vel riktig vei å gå ? Kommer til å kreve at foreldrene til guttene må få beskjed om dette og ta seg en prat med ungene sine. Han ene bor rett over veien her.
Blir så lei meg, det er jo vær foreldres skrekk, nå skjer det meg:(

Sitter å grubler i min egen verden.. Eldstemann kom hjem i går, vi snakket litt med han, han sier han blir mobbet av 2 stykker i iklassen, han er en veldig følsom gutt. Tenkte å ta opp dette med læreren hans, det er vel riktig vei å gå ? Kommer til å kreve at foreldrene til guttene må få beskjed om dette og ta seg en prat med ungene sine. Han ene bor rett over veien her.
Blir så lei meg, det er jo vær foreldres skrekk, nå skjer det meg:(
Syns absolutt det er riktig vei å gå ja :) er jo viktig at lærerne er obs på dette!:) håper det gir seg raskt og at det går bra med gutten din :)

Nei uff:( dette var leit og høre:( Det er jo det man frykter mest:(
Du må ta det opp med læreren så det blir slutt på mobbinga raskt!! Foreldrene må få beskjed ja, kjempeviktig at de er klar over det og får snakka med ungene sine om det som skjer..
Håper så virkelig at det blir slutt på dette raskt! stakkars gutten din<3
Jeg har selv blitt mobba i flere år...alle var klar over det men ingenting skjedde..Etter ungd.sk flytta jeg til andre kanten av landet og gikk på skole der et år..da ble alt mye bedre heldigvis, men er nok pga de åra der at selvtilliten min ble helt ødelagt:/

Nei uff:( dette var leit og høre:( Det er jo det man frykter mest:(
Du må ta det opp med læreren så det blir slutt på mobbinga raskt!! Foreldrene må få beskjed ja, kjempeviktig at de er klar over det og får snakka med ungene sine om det som skjer..
Håper så virkelig at det blir slutt på dette raskt! stakkars gutten din<3
Jeg har selv blitt mobba i flere år...alle var klar over det men ingenting skjedde..Etter ungd.sk flytta jeg til andre kanten av landet og gikk på skole der et år..da ble alt mye bedre heldigvis, men er nok pga de åra der at selvtilliten min ble helt ødelagt:/

Så leit å høre MSAS:( Sambo har snakka med læreren i dag når han henta han. De sitter å gjør lekser nå. Er spent på hva læreren sa.

Back
Topp