Skravletråd for Fiolett :)

Sitter å grubler i min egen verden.. Eldstemann kom hjem i går, vi snakket litt med han, han sier han blir mobbet av 2 stykker i iklassen, han er en veldig følsom gutt. Tenkte å ta opp dette med læreren hans, det er vel riktig vei å gå ? Kommer til å kreve at foreldrene til guttene må få beskjed om dette og ta seg en prat med ungene sine. Han ene bor rett over veien her.
Blir så lei meg, det er jo vær foreldres skrekk, nå skjer det meg:(
Læreren er rette veien å gå ja. Det skal være mye fokus på mobbing i skolen.
Læreren vet litt mere hva som er neste steg. Foreldrene til mobberne vil få beskjed.

Starte på middagen jeg vel, hva skal dere ha i dag ?

Her skal jeg lage hjemmelagde fiskepinner med hjemmelaga potetstrips, gulrot og agurk stenger og aioli til :)

Mammahjertet: det skal vi ha i morgen, hjemmelaget :) Gleder meg masse!

I dag skal vi ha lettpanerad torsk og pasta :)

åå..fiskegrateng<3 det er såå godt!! og spesielt med gulrot til!!
Her ble det pannekaker til ungene idag( jeg var flink jente og motsto)
Tok en shake da vi var gått fra bordet...Så hittil har første dag på pulver gått fint:) Drukket masse vann og ellers ikke spist noe annet enn shake:)
Skal ha en noka bar til kvelds:) gleder meg til smaken av sjokolade igjen, hehe:D

Camilla82: Den maten hørtes kjempegod ut, nesten så jeg sikler litt i tastaturet her ;) Det var kjedeligt at sønnen din har blitt utsatt for mobbing, jeg tror absolutt dere gjør det riktig, og håper virkelig at foreldrene til de andre barnen skjønner allvoret i situasjonen. Bedre å ta tak i det i tide for det eskalerer, flott at sønnen fortalte det selv!

Panna: Hørtes fint ut med maraton ja, akkurat som på tv :) Btw, sørlandschips bør man ikke ha hjemme, av noen anledning føles de så sunne og lette i forhold til vanlige potetgull, ganske farlige! Så kan man få seg kjæreste på kjøpet, samboen tok med de på første date og vi er sammen 13 år senere ;)

MSAS: Ser ut som du har kontroll, kjempebra :D Sulten enda? Ang. viktminskningen hadde Panna og Mammahjertet mye lurt i svarene, håper du finner ut av det!

Jeg tror ikke det er sjans at du ryker denne uken, heldigtvis var det vel noen som ble gravid så det spørs om noen ryker alls da? Selv om du ikke går ned i vekt mister du deler av vannet som sikkert vil hjelpe deg til imorgen. Har selv lyst å spise litt idag men tørr ikke grunnet siste dagen før ;)

Har idag vart flink og ikke rørt kakene og godteriet på barseltreffet (de luktet ahhhh). Tørr ikke spise noe idag utenom shaker da jeg ikke gått ned så mye og vil ha et kilos nedgang hver uke.

Har trillet en del men tviler på at jeg tar en last minute workout, har ikke energi nok. Sa tom nei til å bli med på ikea siden det var spising inkludert, angrer meg litt nå men er altfor glad i ikeamaten :) Bedre tykk og sosial enn tynn og asosial?

Du er kjempeflink MSAS:) reagere barna på at du ikke spiser middag eller? Hvordan forklare du det for dem i såfall? :)

Kjempebra at du klarte å motstå fristelsene XVP :)

Her blir det straks middag :)

Du er kjempeflink MSAS:) reagere barna på at du ikke spiser middag eller? Hvordan forklare du det for dem i såfall? :)

Kjempebra at du klarte å motstå fristelsene XVP :)

Her blir det straks middag :)

De sa ingenting..de tenkte nok ikke noe over det..jeg satt med de, og vi kosa oss rundt middagsbordet:)
Jeg måtte uansett hjelpe 2åringen litt med å ta syltetøy på pannekakene +kutte de opp litt så det ikke skulle bli alt for mye søl:p
Men kommer nok til å spise vanlig(men sunn) middag, og ta shake til de andre måltidene:)

MSAS: Ser ut som du har kontroll, kjempebra :D Sulten enda? Ang. viktminskningen hadde Panna og Mammahjertet mye lurt i svarene, håper du finner ut av det!

Jeg tror ikke det er sjans at du ryker denne uken, heldigtvis var det vel noen som ble gravid så det spørs om noen ryker alls da? Selv om du ikke går ned i vekt mister du deler av vannet som sikkert vil hjelpe deg til imorgen. Har selv lyst å spise litt idag men tørr ikke grunnet siste dagen før ;)

Tja, er kanskje litt sulten nå, men det går mye bedre enn jeg hadde forventa:D Har vært flink å drikke masse vann:) Hjelper nok på det:) Men nå gjenstår det å se hvordan resten av kvelden vil gå...Håper jeg er sterk nok til å fullføre første dagen som planlagt:) uten sprekk!;)
Holder faktisk på å bak brød nå da...til ungene...men hjemmebakt brød er jo såå godt...Meen skal skal skal motstå!;)
Har ei uåpna pepsi max-flaske i kjøleskapet,, så om det blir vanskelig ikveld så tror jeg faktisk jeg åpner den flaska( drikker egentlig pepsi max kun i helgene)

Ååå..så det er ei som har trekkt seg..ja, da er det vel ingen som ryker da vel? Blir vel mest riktig at kun en går ut eller?
Håper på det, for her blir det nok et dårlig tall på vekta imorgen...selv om jeg har vært flink idag, så var vekta idagtidlig ganske mye høyere enn sist fredag...så tviler sterkt på om jeg klarer en nedgang på 2kg på bare en dag, hehe!

Har idag vart flink og ikke rørt kakene og godteriet på barseltreffet (de luktet ahhhh). Tørr ikke spise noe idag utenom shaker da jeg ikke gått ned så mye og vil ha et kilos nedgang hver uke.

Har trillet en del men tviler på at jeg tar en last minute workout, har ikke energi nok. Sa tom nei til å bli med på ikea siden det var spising inkludert, angrer meg litt nå men er altfor glad i ikeamaten :) Bedre tykk og sosial enn tynn og asosial?

Så utrolig bra gjort!!! virkelig!! you go girl:D

Det er jo på en måte litt leit at du sier nei til ikeatur pga maten der...men jeg er litt slik selv...
Tror det er viktig at man ikke glemmer å leve .:) det er jo lov å kose seg selv om man slanker seg...men jeg kjenner igjen den tankegangen der :p

Blir pause fra jillian idag, satser på at det går bra siden jeg tok to omganger igår :) ble 15 min med joppetau isteden idag :) ble svett av det og :p 171kcals ifølge pulsklokka :)

Jeg har fått sambo til å følge med på kcal inntaket sitt også:p viste han shapeup appen og nå har han lastet den ned og synes det er interessant selv :) så vi prøver begge å holde oss innenfor grensene våre :) vet ikke hvor lenge han gidder da men :p

Panna: Hørtes fint ut med maraton ja, akkurat som på tv :) Btw, sørlandschips bør man ikke ha hjemme, av noen anledning føles de så sunne og lette i forhold til vanlige potetgull, ganske farlige! Så kan man få seg kjæreste på kjøpet, samboen tok med de på første date og vi er sammen 13 år senere ;)
Hehe, sørlandschips gjør susen på flere områder ja ;) 13 år sammen er imponerende!!!
Kjæresten synes den var god han og. Heldigvis var det bare litt igjen i posen, og det smakte jo himmelsk!!! *sikle*

Ellers er det slik her at dersom det ikke er åpnet, så klarer jeg å holde meg. Derfor det går bra med all kokesjokoladen og det andre som er her. Det er ikke åpnet :) Sparer det til baking.

Skal lage sjokoladecupcakes i helgen og ta med opp til kjærsten og hans barn. Jeg har fått for vane å bake noe hver helg vi er der oppe. Han har de begge hver annen helg, og de er flinke til å spise så blir ikke noe på meg. Må nok smake en på søndag, men det får bare være. Jeg kan ikke være fanatisk og si at jeg ikke får røre noe som helst, da vil jeg til slutt gå på en sinnsyk sprekk.

Tror jeg skal prøøve meg på ei bittelita treningsøkt jeg nå:)

Back
Topp