Skikkelig kjipt og demotiverende når man gjør alt riktig, men resultatene uteblir!
Jeg tror at det for oss som nettopp har begynt å trene, så må vi vente litt før vi ser resultatet på vekta. Kroppen går gjennom en omstilling og trenger tid. Plutselig løsner det skal dere se. Her viste vekta i dag 0,3 kg mindre enn forrige fredag (tilbake på startvekten med andre ord). Har heller ikke vært på do siden mandag!!! Føler meg temmelig oppblåst ja !
Lunsjene denne uken har bestått av en baguette med philadelphiaost, rødløk, gulrot, salat og kalkunpålegg. Alt er sunt og lavkalori, utenom baguetten. Jeg er heldigvis tom for beguetter denne uken, så neste uke blir det bedre lunsjer (kalorimessig) for min del
Og fytti katta, i dag er jeg stiv og støl!!! Klarte så vidt å komme meg ut av senga, trappene er utrolig vonde å gå i!
Jeg tror ikke vi ryker ut denne uken
Forresten så er det ei som går ut av slankekrigen, hun har blitt gravid. Vet ikke helt hvordan jeg skal behandle det, men lurer på å bare gjøre det på samme måte som når noen ikke rapporterer vekta. Hva tror dere?