Skravletråd for Fiolett :)

Hvis klokka viser rett forbrenning er jeg fornøyd :D vi får håpe vi får bort magen til slutt MSAS :) åsså skal jeg krysse fingrene for at du har gått ned litt til fredag :)

Ja jeg håper hoppetauet bidrar til å fjerne magen!:)

ja du må jo være kjempefornøyd!! :D
Og magen skal vi få vekk tilslutt!!

Er spent på ukesutfordringa! håper vi vinner!!

Panna: Flink du er som klarte å motstå det, kan du ikke gi vekk det til noen? Livsfarlig å ha i hus ;)

Mammahjertet: Hørtes ut som en god middag, ble omtrent det samme her for familien :) Luksus med eget solarium da, husker at mora mi hadde det grunnet eksem, funket fint til det!

MSAS: Ja, hvis du begynner pulvre kan jeg like godt ta en uke til :D Skal ha et måltid hver dag nå men det er faktisk verre enn å bare spise shake/barer. Jeg blir iaf mer sulten da.

ja, gjør det, hehe:) så kan vi støtte hverandre litt...har jo gått på pulver før...og de første 2-3 dagene er alltid like vanskelige å komme gjennom...men klarer jeg de første dagene der uten sprekk så tror jeg det skal gå veldig bra...
Men tror det blir litt mindre trening her neste uke..hehe:p Jeg har jo stått skikkelig på nå de siste 2 ukene...uten noe resultat...så nå skal jeg roe litt ned for å se om det hjelper litt=) kroppen trenger jo litt hvile og så=)

hehe, ja :D
Er klar for dag 1 hvertfall..tok jo ei startvekt idag før jeg starter på det her...å fy og fy så lei meg jeg ble:(
Men nå altså!! nåå må det bare gå nedover...tviler litt på om jeg skal klare å få et fint tall imorgen,..:/ Er jo litt vant til at vekta ikke samarbeider nå...men fy søren så frustrerende det er når jeg virkelig står på med trening og sunt kosthold...også går det skeis hver uke...Jeg er jo såå motivert...og det har jeg også vært siden 1.januar;)
Men hva skal jeg gjøre da? jeg må jo bare fortsette...kan jo ikke gi opp og dytte i meg sjokolade og slikt istedet(selv om det egentlig er litt fristende..hehe)

Ryker jeg imorgen så er det jo ikke noe å gjøre med det..må jo bare fortsette og håpe at jeg vil få en etterlengta nedgang...
Om noen her har tips så kom med de!!
Jeg føler selv jeg har gjort alt riktig...jeg har spist lite men ofte, så får nok i meg 1400kcal om dagen..trener bra,
Spiser lite men ofte..Har bytta ut lettmelk med skumma melk...brød med knekkebrød(blitt noen få brødskiver og ), drikker 3 liter vann hver dag...har kutta ut lettbrus i ukedagene...Prøvde til og med på godtestopp, men ikke det heller hjalp( ikke spist noe godis denne uka altså...men spiste 25-30gram stratos forrige lørdag).. til mellommåltider har jeg spist enten 1 knekkebrød, 1 frukt eller 1 lettyoghurt.. spiser ikke majones,smør,dressing,rømme osv i det hele tatt...,
Har vi hatt pasta har jeg valgt fullkornpasta...spiser fisk minst 2 ganger i uka,

MSAS: Håper vekta løsner snart;) Du er jo kjempeflink!

I dag skal jeg trene igjen.
Fortsatt litt rar i magen etter i går. Noen som tar noe fibertilskudd her ? Tips til hvordan jeg kan få det ned. Prøvde å blande med ett glass vann i går, det var ikke sukkse. I dag har jeg blandet det i frokosten som var youghurt og korn, men det ble sånn ekkel konsistens, også er det en del sukker i det tror jeg:( Håper ikke jeg går opp i vekt pga det nå da.
Har hjemmekontor i dag, vil være sikker på at jeg ikke flyr på do halve dagen, så da er det greit å sitte hjemme!

Har dessverre ingen tips MSAS :( men håper du ikke ryker ut!

Her har jeg gått opp 100 gram siden søndag og skjønner ikke hvorfor :( spiser max 1500kcals, trener og drikker ikke annet vann. Begynte jo me 30ds på lørdag, og etter det har vekta liksom stagnert, er jo ikke gøy å trene når det er slik :p

Skikkelig kjipt og demotiverende når man gjør alt riktig, men resultatene uteblir!

Jeg tror at det for oss som nettopp har begynt å trene, så må vi vente litt før vi ser resultatet på vekta. Kroppen går gjennom en omstilling og trenger tid. Plutselig løsner det skal dere se. Her viste vekta i dag 0,3 kg mindre enn forrige fredag (tilbake på startvekten med andre ord). Har heller ikke vært på do siden mandag!!! Føler meg temmelig oppblåst ja !

Lunsjene denne uken har bestått av en baguette med philadelphiaost, rødløk, gulrot, salat og kalkunpålegg. Alt er sunt og lavkalori, utenom baguetten. Jeg er heldigvis tom for beguetter denne uken, så neste uke blir det bedre lunsjer (kalorimessig) for min del

Og fytti katta, i dag er jeg stiv og støl!!! Klarte så vidt å komme meg ut av senga, trappene er utrolig vonde å gå i!

Jeg tror ikke vi ryker ut denne uken :D
Forresten så er det ei som går ut av slankekrigen, hun har blitt gravid. Vet ikke helt hvordan jeg skal behandle det, men lurer på å bare gjøre det på samme måte som når noen ikke rapporterer vekta. Hva tror dere?

Panna: Flink du er som klarte å motstå det, kan du ikke gi vekk det til noen? Livsfarlig å ha i hus ;)
Jeg var ikke flink og motstod på tirsdag. Da spiste jeg restene av sørlandschipsen.

Jeg er slik at dersom noe er åpnet, så er det vanskelig å la det være. Men så snart noe er åpnet, så blir der straks litt verre. Nå er ikke tobleronen åpnet, heldigvis (for dette er en 400g pakke). Hadde to stk, men ga den ene bort til kjæresten og hans barn :)
Lakrisen er derimor åpnet, så jeg tok en håndfull. Litt usikker på hvor mye det veier, men tenker at det også kan hjelpe meg med den lakserende effekten den skal ha ;)

Skikkelig kjipt og demotiverende når man gjør alt riktig, men resultatene uteblir!

Jeg tror at det for oss som nettopp har begynt å trene, så må vi vente litt før vi ser resultatet på vekta. Kroppen går gjennom en omstilling og trenger tid. Plutselig løsner det skal dere se. Her viste vekta i dag 0,3 kg mindre enn forrige fredag (tilbake på startvekten med andre ord). Har heller ikke vært på do siden mandag!!! Føler meg temmelig oppblåst ja !

Lunsjene denne uken har bestått av en baguette med philadelphiaost, rødløk, gulrot, salat og kalkunpålegg. Alt er sunt og lavkalori, utenom baguetten. Jeg er heldigvis tom for beguetter denne uken, så neste uke blir det bedre lunsjer (kalorimessig) for min del

Og fytti katta, i dag er jeg stiv og støl!!! Klarte så vidt å komme meg ut av senga, trappene er utrolig vonde å gå i!

Forresten så er det ei som går ut av slankekrigen, hun har blitt gravid. Vet ikke helt hvordan jeg skal behandle det, men lurer på å bare gjøre det på samme måte som når noen ikke rapporterer vekta. Hva tror dere?

Veldig lite motiverende å ikke gå ned når man trener ja! Skjønner jo det at de kan ta litt tid å komme igang med vektnedgang, men syns det er rart at jeg gikk ned en kilo forrige uke uten trening, og deretter en halvkilo fram til søndag og etter det har det stått helt stille selv om jeg trener hver dag og spiser lite :( skjønner ikke hvorfor det er slik ig mister nok snart all motivasjon hvis jeg ikke begynner å gå ned litt igjen snart...

Det at du er stiv er jo et bra tegn da ;) håper virkelig ikke noen av oss ryker ut denne uka! Blir spennende å se i morgen.

Hmm, vet ikke helt hvordan du kan gjøre det med hun som er gravid jeg, men sikkert en grei måte å gjøre det på samme måte som med dem som ikke rapporterer vekt ja :)

MSAS: Håper vekta løsner snart;) Du er jo kjempeflink!

I dag skal jeg trene igjen.
Fortsatt litt rar i magen etter i går. Noen som tar noe fibertilskudd her ? Tips til hvordan jeg kan få det ned. Prøvde å blande med ett glass vann i går, det var ikke sukkse. I dag har jeg blandet det i frokosten som var youghurt og korn, men det ble sånn ekkel konsistens, også er det en del sukker i det tror jeg:( Håper ikke jeg går opp i vekt pga det nå da.
Har hjemmekontor i dag, vil være sikker på at jeg ikke flyr på do halve dagen, så da er det greit å sitte hjemme!

nei det her er jo ikke kjekt...synes faktisk jeg fortjener en fiin nedgang..for jeg har stått på!!;)

Godt du har mulighet til å ha hjemmekontor :) Hva jobber du som?

Jeg har ingen tips, men kanskje noen andre har:) Er formen bra nok til å trene idag da?
Du har ikke snikveid denne uka du? blir jo så spent på hvordan det har gått med hele laget..:Dbare en dag til veiing. hjelp!:p

Har dessverre ingen tips MSAS :( men håper du ikke ryker ut!

Her har jeg gått opp 100 gram siden søndag og skjønner ikke hvorfor :( spiser max 1500kcals, trener og drikker ikke annet vann. Begynte jo me 30ds på lørdag, og etter det har vekta liksom stagnert, er jo ikke gøy å trene når det er slik :p

Har en ganske sterk følelse på at jeg ryker:( Vil jo ikke det:/ Men samtidig så er det helt greit og siden jeg faktisk ikke har bidratt noe med nedgang:/

I nov+des trente jeg ingenting...men vekta gikk ned hver uke..Så begynte jeg å trene like etter slankekrigen begynte, og da stoppa det helt opp! til og med så gikk vekta opp..det virker jo HELT feil! alle sier jo, og man leser jo overalt at for å gå ned ivekt må man spise mindre og trene.. har gjort alt etter boka...så da er det litt ekstra kjipt å ikke få resultater...
Spesielt siden jeg faktisk er veldig glad i å trene også...vil jo ikke slutte med det heller..hehe:p

Krysser fingrene for at nedgangen vil komme til deg også, helst til imorgen;)
Flink er du uansett!!:D

Har en ganske sterk følelse på at jeg ryker:( Vil jo ikke det:/ Men samtidig så er det helt greit og siden jeg faktisk ikke har bidratt noe med nedgang:/

I nov+des trente jeg ingenting...men vekta gikk ned hver uke..Så begynte jeg å trene like etter slankekrigen begynte, og da stoppa det helt opp! til og med så gikk vekta opp..det virker jo HELT feil! alle sier jo, og man leser jo overalt at for å gå ned ivekt må man spise mindre og trene.. har gjort alt etter boka...så da er det litt ekstra kjipt å ikke få resultater...
Spesielt siden jeg faktisk er veldig glad i å trene også...vil jo ikke slutte med det heller..hehe:p

Jeg tror ikke du ryker :)

Men, det jeg derimot tror er at du trener for mye i forhold til hva du får i deg samtidig som du bygger muskler som vi alle vet at veier mer pr.cm2 enn hva fett gjør.
Og da du gikk ned, så er det nok en del muskler du dessverre da mistet.

Trening er jo veldig veldig gøy, spesielt når man merker framgangen :D
Husk å ta litt treningsfri inn i mellom da kjære deg <3

Vi får krysse fingrene for at vi går ned litt begge to :) og at resten av laget går ned så mye at laget vårt ikke taper denne uka:)

Veldig lite motiverende å ikke gå ned når man trener ja! Skjønner jo det at de kan ta litt tid å komme igang med vektnedgang, men syns det er rart at jeg gikk ned en kilo forrige uke uten trening, og deretter en halvkilo fram til søndag og etter det har det stått helt stille selv om jeg trener hver dag og spiser lite :( skjønner ikke hvorfor det er slik ig mister nok snart all motivasjon hvis jeg ikke begynner å gå ned litt igjen snart...

Det at du er stiv er jo et bra tegn da ;) håper virkelig ikke noen av oss ryker ut denne uka! Blir spennende å se i morgen.

Hmm, vet ikke helt hvordan du kan gjøre det med hun som er gravid jeg, men sikkert en grei måte å gjøre det på samme måte som med dem som ikke rapporterer vekt ja :)
Du har muligens en del væske i musklene dine?

Det vi alle burde ha gjort, var jo å ta målinger av kroppen før trening, og etter trening. Tror vi kanskje kunne motivert oss gjennom å se at kroppen faktisk minsker selv om ikke vekta sier så....

Torsdager er en fin dag å ta treningsfri, da kommer kroppen seg og en del væske går ut ;) Samtidig ha suppe til middag :D

Vi bør ikke ryke!! Vet dere noe om hvordan vi ligger an på ukesutfordringen?

Jeg synes foresten alle dere virker som en super gjeng! Dere er så snille og støttende alle sammen :) jeg synes det hadde vært kjempekult om vi kunne hatt et lag fiolett treff en gang :D

Veit ikke helt jeg...nå har jeg trent regelmessig de siste 2åra(med unntak om et par småpauser innimellom)..Så kroppen min er vant med trening..Var på samme måte ifjor..Trente, spiste sunt og var veldig flink...Men vekta stod bom fast..:(
Så begynner å miste troen på at det vil løsne her...Ender vel med jeg blir en evig jojo-slanker så lenge jeg lever...Men skal slutte å klage...det hjelper jo ikke akkurat...

Så bra vekta er tilbake igjen til der den var. det er jo kjempebra! så får vi satse på noen gode slankeuker fremover nå, så vil du nok nå målet ditt:D

Back
Topp