Skravletråd for Fiolett :)

Takk :) Ferdig og tilbake på jobb. Blir operasjon på meg, men vet ikke når enda. Så fant de en polypp på tarmen, han tok prøve av den, men så googlet jeg litt, de skal fjernes finner jeg ut av da, de kan utvikle seg til kreft, derfor bør de fjernes... Håper han fjernet den! Vet ikke om jeg skal ringe sykehuset å høre, uff crazy kjerring er jeg !
Det var ubehagelig, men ikke noe vondt, blåste luft inn i tarmen....spesiell opplevelse kan man si!

Sjefen mente jeg burde vært hjemme i dag, men føler det går grei, sitter jo alene på mitt kontor så.

Har spist to knekkebrød, men har vondt i magen min, drakk ett glass eplejuice da jeg kom på jobb- fy!

Knekkebrød med banan tenkte jeg å ha til lunsj. Middag blir rester fra i går.
Så skal jeg trene, regner med jeg kan det? Glemte jo å spørre legen om det da!

Så godt alt gikk bra Camilla:) Tenkte på deg:)
Ja alt som kan utvikle seg til det bør jo fjernes...Jeg hadde nok ringt til sykehuset og hørt litt mer tror jeg:)
Trening ja..du kan vel det? ble litt usikker jeg nå...men vil jo gå ut fra at trening bare er bra da:)

Weee, ferdig med dag 5 med jillian :) sover utrolig dårlig for tiden så det er skikkeliig tiltak å starte på en treningsøkt, men såå godt etterpå!:) var heldigvis gått ned igjen i elt idag tidlig, men ingen nedgang siden søndag :( håper på litt mer nedgang før fredag!

Jeg har dessverre ingenting keg er fonøyd med på kroppen :( var ganske fornøyd med puppene og rumpa, men nå er runpa blitt diger og puppene små, og begge dele er forholdsvis slappt :p men hvis jeg en gang får forholdsvis flat mage, eller iallefall stram mage og slipper at det henger over buksekanten så er eg fonøyd selv om resten av kroppen ikke er perfekt. I mine øyne er ikke stort stygt, det jeg derimot ikke liker er at magen er omtrent like stor som rompa, bare framover isteden for bakover :p

ImageUploadedByBV Forum1358335038.127827.jpg
Dette er dagens frokost idag :) tacokjøtt fra helga og et glass sjokomelk. Kaloririk frokost, men jeg var 700kcals under grensa mi igår så de går vel bra :)

Jeg skulle jo egentlig på powerwalk idag, men snuppa er syk så jeg må bli inne :( får se om jeg tar en liten treningsøkt neste gang hun sover :) er redd for at hun begynner å få influensa:( men håper det er bare forkjølelse! Influensa på en ti måneder gammel baby tror jeg ikke er noe artig!

Så godt alt gikk bra Camilla:) Tenkte på deg:)
Ja alt som kan utvikle seg til det bør jo fjernes...Jeg hadde nok ringt til sykehuset og hørt litt mer tror jeg:)
Trening ja..du kan vel det? ble litt usikker jeg nå...men vil jo gå ut fra at trening bare er bra da:)

Ja, jeg får se det ann, kommer blod og div derfra, ble sikkert ett sår når han fjernet polyppen, får se det an, det skjedde så mye på en gang, så ikke alt jeg huska på å spørre om he he. Jeg skal begynne å ta ett pulver i vann hver dag, håper ikke det påvirker vekta... dette er litt ekkelt, men det skulle øke mengden som kommer ut pr gang.

Lunsjen min ble knekkebrød med banan :)

Mammahjertet: Det så godt ut! Håper ikke jenta di får inflensa da :( God bedring til henne ;)

Ja, jeg får se det ann, kommer blod og div derfra, ble sikkert ett sår når han fjernet polyppen, får se det an, det skjedde så mye på en gang, så ikke alt jeg huska på å spørre om he he. Jeg skal begynne å ta ett pulver i vann hver dag, håper ikke det påvirker vekta... dette er litt ekkelt, men det skulle øke mengden som kommer ut pr gang.

Lunsjen min ble knekkebrød med banan :)

Mammahjertet: Det så godt ut! Håper ikke jenta di får inflensa da :( God bedring til henne ;)

Takk for det :) sikkert lurt av deg å ikke ta noe hardtrening idag, men en gåtur for eksempel kan jo ikke skade :)

Blir godt å komme seg hjem da :)

Pulsklokka mi har kommet i posten idag, så spørs om det blir en liten treningsøkt til iløpet av dagen for å teste den :) er pulsklokker nøyaktige på kaloriforbrenning?

Jeg har vært ute og gått:p henta en pakke som var litt større enn jeg regna med:p jeg handla jo såklart før jeg henta ut pakken og så hvor tung den var.. Så itillegg til pakken som veier 13kg så handla jeg poteter. 2 liter melk. Gulrøtter, 2kgmel,frukt og 1 stor norvegia:) på vei hjem er det itillegg en kjempebratt oppoverbakke, pistasjis og persa nok litt opp den bakken ja;)
ImageUploadedByBV Forum1358342404.869676.jpg

Nå skal jeg bare sette meg ned noen minutter før jeg skal ut igjen.. Glemte igjen hanskene mine på butikken. De må jeg hente. Så er det bort til bhg og hente 3 barn:)

haha, pistasjis og persa? rare ordlista på mob:p
Skulle stå: pusta og pesa!=)

Hahaha, begynte å lure litt når du plutselig begynte å snakke om pistasjis ja :p du har jo fått trent litt nå da!:)

Burde nok ikke trene i dag pga du har et sår som ikke burde få belastning. så ta det med ro Camilla.

He he det var skikkelig pakke det ja :-)

Camilla82: Jeg hadde ringt sykehuset å hørt, er garantert flere som ringer. Tror også du bør ta det roligt med treninga ihvertfall idag, er imponert over at du orker engang ;) Hadde lagt meg på sofaen og trøstespist noe selv haha!

Mammahjertet: Flink du var med treninga! Nesten så jeg lurer om du spiser low carb med tanke på frukosten, men ser du teller kcal ;) Ang. influensa så hadde samboen min influensa akkurat (sannsynligtvis svine-) og lillemann begynte hoste veldig, legene sa da at barn under 1 år sjelden får det, så får håpe det går over og at det bare er vanlig hoste....

Camilla: ta det heelt med ro idag du:) kroppen din trenger det nå:)

MSAS: Det var skikkelig trim ja! Hadde jeg hatt uendligt med penger ville jeg bestillt masse fra flust og hentet nye pakker hver dag som trim :p Er det noe spennende treningsutstyr?

Jeg har hatt enda en hektisk men sosial dag, sente akkurat mannen på babysvømminga mens jeg skal shine huset (og sitter derfor her nå hrm) Lunsjdaten idag ville nødvendigtvis spise på mcd, så jeg tok en mcd chicken sweet chili wrap og håpte den var ok. Ser nå at det var 460 kcal! Jaja, må klare meg med to bars resten av dagen.

Liker best øyene på min kropp. Er også glad for at puppene er større enn magen, for den ble svær etter andre barnet. Er vanligtvis glad i håret mitt også som er ganske langt og tykkt, men etter amming forsvant halve håret så nå ser jeg delvis skallet ut på toppen og håret er stripete og tynt :/

XVP: ikke noe lavkarbo her gitt :p måtte bare spise opp restene fra helga :p

Får håpe det er bare vanlig forkjølelse ja! Er drittlei av at hun er syk nå. Er livredd for henne hele tiden :( hun fikk kikhoste når hun var 4-5 måneder, da hostet hun i sikkert rundt 10 uker, så var hun frisk kanskje 3 uker før hun ble forkjølet og siden da har hun hostet, har hostet sammenhengende i 10 uker nå. Fikk astmamedisin på fredag, men har ikke merket virkning enda, håper å merke virkning når hun ikke er forkjølet lenger. Hun har sluttet å puste 3-4 ganger så jeg er jo alltid livredd for at det skal skje igjen :(

Vis vedlegget 2146
Dette er dagens frokost idag :) tacokjøtt fra helga og et glass sjokomelk. Kaloririk frokost, men jeg var 700kcals under grensa mi igår så de går vel bra :)

Jeg skulle jo egentlig på powerwalk idag, men snuppa er syk så jeg må bli inne :( får se om jeg tar en liten treningsøkt neste gang hun sover :) er redd for at hun begynner å få influensa:( men håper det er bare forkjølelse! Influensa på en ti måneder gammel baby tror jeg ikke er noe artig!
Blir godt å komme seg hjem da :)

Pulsklokka mi har kommet i posten idag, så spørs om det blir en liten treningsøkt til iløpet av dagen for å teste den :) er pulsklokker nøyaktige på kaloriforbrenning?

God bedring til jenta di<3 skal krysse fingrene for at det "bare" er forkjølelse<3

grattis med pulsklokke!! hvilken pulsklokke ble det?

Back
Topp