M
MaiSeptAugSkatt
Guest
det så jo kjempegodt ut!! er veldig glad i fisk faktisk
Tror vi må ha det imorgen her
Tror vi må ha det imorgen her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jepp! Skal tas i kveld og i morgen tidlig! Usj!camilla82: er det slik klyx man fikk før fødselen? I sånne fall føler jeg med deg :/
Trilleturer er aktivitet Legg det inn med god samvitighet duDen ukesutfordringen btw, ser at vi er mange fiolette der, kjempebra Håper vi tar seiren denne uken! Jeg har trillet en del i raskt tempo, kanskje dumt å regne det som aktivitetspoeng? Er trim for meg ihvertfall da jeg blir svett
Camilla : lykke til idag<3
God morgen jenter!!!
Hvordan ser dagen deres ut i dag?
Hva skal dere ha til lunsj og middag?
Og ett annet lite spørsmål: Hvilken del av kroppen deres er DU mest fornøyd med?
Flaut å si det men jeg er lei av den serien, selv om jeg er med her haha... egentlig er jeg nok sjalu siden de går ned så kjappt
Har vart på shopping idag og kjøpt meg nye støvler, med ekstra vidde i beina. Ble så glad for å finne høye skinnstøvler som passer en på under 160 cm med fotballlegger På salg dessuten Fyndet dessuten en becksøndergaard ullscarf til halv pris, så nå er det shoppingstopp til feb!
Gleder meg iaf til jeg kan spise mer fast føde etter å ha sett deres matbilder, selv om jeg klarter meg ganske bra med shakes/barer. Har vel spist tre middager til sammen, idag ble det en findus fiskesuppe med grovt brød til middag og det var så godt å få spist!
Resultatet til nå på vekta er vel ikke direkte wow (har smygveid meg idag) men det viktigeste var at jeg fikk bryte en vane med usunn mat, og innføre lørdagsgodt på nytt
Den ukesutfordringen btw, ser at vi er mange fiolette der, kjempebra Håper vi tar seiren denne uken! Jeg har trillet en del i raskt tempo, kanskje dumt å regne det som aktivitetspoeng? Er trim for meg ihvertfall da jeg blir svett
God morgen jenter!!!
Hvordan ser dagen deres ut i dag?
Hva skal dere ha til lunsj og middag?
Og ett annet lite spørsmål: Hvilken del av kroppen deres er DU mest fornøyd med?