Skravletråd for Fiolett :)

det så jo kjempegodt ut!! er veldig glad i fisk faktisk:)
Tror vi må ha det imorgen her:D

Her sitter jeg benka foran tv`n nå.. slankekrigen på FEM begynner nåå:D

Hei:) Fint med litt matbilder! Vært å trent, rakk 30 min på mølla. Har dusja, spist rester fra middagen. Nå ligger jeg og gruer meg til å ta klyxen :( er jo bare å hoppe i det!

Flaut å si det men jeg er lei av den serien, selv om jeg er med her haha... egentlig er jeg nok sjalu siden de går ned så kjappt :p

Har vart på shopping idag og kjøpt meg nye støvler, med ekstra vidde i beina. Ble så glad for å finne høye skinnstøvler som passer en på under 160 cm med fotballlegger ;) På salg dessuten :D Fyndet dessuten en becksøndergaard ullscarf til halv pris, så nå er det shoppingstopp til feb!

Gleder meg iaf til jeg kan spise mer fast føde etter å ha sett deres matbilder, selv om jeg klarter meg ganske bra med shakes/barer. Har vel spist tre middager til sammen, idag ble det en findus fiskesuppe med grovt brød til middag og det var så godt å få spist!
Resultatet til nå på vekta er vel ikke direkte wow (har smygveid meg idag) men det viktigeste var at jeg fikk bryte en vane med usunn mat, og innføre lørdagsgodt på nytt ;)

camilla82: er det slik klyx man fikk før fødselen? I sånne fall føler jeg med deg :/

Jeg prøvde meg på mølla, men igjen så sier kroppen nei... Jaja, fikk en time med jillian i dag da. Prøver igjen i morgen :)

Jeg ser også på slankekrigen her. Misunnelig på alt som er lagt til rette for de. Muligheten til å trene når som helst, med personlig trener! : )

Hvor mange er det egentlig som holder seg slik i slankekrigen, noen som vet? De går jo ned så kjappt og alle muligheter som personlig trener og lagkamrater etc forsvinner, jeg hadde hatt det vanskelig å holde vekta...

Xwp: Skjønner at du syns det er godt med mat ja:) Du er flink da, som har holdt deg til shaker og barer!

XVP: kjekt å få brukt litt penger innimellom da :) og enda kjekkere blir det når vi har nådd målene våre! Jeg har også alltid slitt med å finne støvletter som er vide nok, har store legger! Skjønner godt at du gleder deg til å spise mer fast føde, jeg er alt for glad i mat til å klare meg på shakes og barer :p

En time er jo kjempebra Panna!:) vær fornøyd med det du :) jeg er også misunnelig på de i slankekrigen, fokuset er jo hele tiden på å gå ned i vekt, og de slipper å tenke på alt annet!

Jeg er dessverre alt for avhengig av å meg og veier meg gjerne både morgen og kveld. Gikk på vekta nå og er plutselig 400 gram tyngre enn jeg var på fredag, og 900 gram tyngre enn på søndag :( vet at det ikke er reelt å veie seg på kvelden, men synes likevel det er mye med nesten en kilo forskjell fra søndag morgen. Hvis ikke tallet er betydelig mindre imorgen så griner jeg!! Har vært flink med maten med et gjennomsnitt på ca 1100 kcals konsumert..

• Liker
Reactions: xwp
Den ukesutfordringen btw, ser at vi er mange fiolette der, kjempebra :D Håper vi tar seiren denne uken! Jeg har trillet en del i raskt tempo, kanskje dumt å regne det som aktivitetspoeng? Er trim for meg ihvertfall da jeg blir svett ;)

Den ukesutfordringen btw, ser at vi er mange fiolette der, kjempebra :D Håper vi tar seiren denne uken! Jeg har trillet en del i raskt tempo, kanskje dumt å regne det som aktivitetspoeng? Er trim for meg ihvertfall da jeg blir svett ;)
Trilleturer er aktivitet :) Legg det inn med god samvitighet du :)

Ja, vi er flinke som har med så mange på ukesutfordringa:) Ferdig med det jeg skulle gjøre, så da er det bare dosen i morgen igjen! Godt dette ikke er så ofte. Jeg har litt vann i kroppen igjen, kom etter treningsstart på mandag. Får drikke mere vann da :) Natta jenter:)

God morgen jenter!!!

Hvordan ser dagen deres ut i dag?
Hva skal dere ha til lunsj og middag?

Og ett annet lite spørsmål: Hvilken del av kroppen deres er DU mest fornøyd med?

Camilla : lykke til idag<3

Takk :) Ferdig og tilbake på jobb. Blir operasjon på meg, men vet ikke når enda. Så fant de en polypp på tarmen, han tok prøve av den, men så googlet jeg litt, de skal fjernes finner jeg ut av da, de kan utvikle seg til kreft, derfor bør de fjernes... Håper han fjernet den! Vet ikke om jeg skal ringe sykehuset å høre, uff crazy kjerring er jeg !
Det var ubehagelig, men ikke noe vondt, blåste luft inn i tarmen....spesiell opplevelse kan man si!

Sjefen mente jeg burde vært hjemme i dag, men føler det går grei, sitter jo alene på mitt kontor så.

Har spist to knekkebrød, men har vondt i magen min, drakk ett glass eplejuice da jeg kom på jobb- fy!

Knekkebrød med banan tenkte jeg å ha til lunsj. Middag blir rester fra i går.
Så skal jeg trene, regner med jeg kan det? Glemte jo å spørre legen om det da!

God morgen jenter!!!

Og ett annet lite spørsmål: Hvilken del av kroppen deres er DU mest fornøyd med?

Ha ha.... uff.. neglene!! ha ha. Det var rumpa, men så stor som jeg er nå er det ikke mye å skryte av! Så mine fine lange negler må det bli! :)

Flaut å si det men jeg er lei av den serien, selv om jeg er med her haha... egentlig er jeg nok sjalu siden de går ned så kjappt :p

Har vart på shopping idag og kjøpt meg nye støvler, med ekstra vidde i beina. Ble så glad for å finne høye skinnstøvler som passer en på under 160 cm med fotballlegger ;) På salg dessuten :D Fyndet dessuten en becksøndergaard ullscarf til halv pris, så nå er det shoppingstopp til feb!

Gleder meg iaf til jeg kan spise mer fast føde etter å ha sett deres matbilder, selv om jeg klarter meg ganske bra med shakes/barer. Har vel spist tre middager til sammen, idag ble det en findus fiskesuppe med grovt brød til middag og det var så godt å få spist!
Resultatet til nå på vekta er vel ikke direkte wow (har smygveid meg idag) men det viktigeste var at jeg fikk bryte en vane med usunn mat, og innføre lørdagsgodt på nytt ;)

Jeg er ikke lei serien, men synes det var bedre før da jillian var med som trener:)
Men blir uansett litt ekstra motivert av å se på det da:D de er jo så flinke:) Men de får jo hjelp av profesjonelle hver eneste dag, og har fullt fokus på slanking og trening...:p
Vil jo og tro etter de er ferdig med programmet så blir de nok fulgt opp...Det bør de hvertfall når man går ned så mange kg på kort tid med masse hjelp på veien...Hadde nok slitt selv om jeg hadde vært med på noe sånt og måtte klare meg på egenhånd etter det..

Så kjekt med litt shopping da:D Jeg vil oog!! Har og shoppestopp nå...frem til neste lønn hvertfall...hehe...Ønsker meg jo sååå både løpesensor og vektstang med vekter, stativ og benk...har og veldig lyst på elipsemaskin...haha...tusenlappene flyr...Så får vel vente til skattepenger;)
Skulle og hatt nye klær...men får vente litt med det og vel:p

Så flink du er som klarer å gå på pulverkur/barer...det er ikke lett...gikk litt på det selv ifjor..fikk faktisk ganske bra resultat selv..uten at jeg gikk opp ogsp( det vil si...gikk opp igjen når jeg hadde slankepause på sommeren og så g si hver dag spiste is og godis + at vi grilla veldig ofte...hehe)
Har faktisk bestilt meg nokadietten nå...Blir så oppgitt over at vekta står sånn stille...sjekka idag...og fortsatt opp siden fredag:( Så nå vil jeg ha en pangstart her! Så fra imorgen blir det pulver her og..spennende!

Jaa, applaus til oss:D Har vært litt ekstra motivert til trenig denne uka nettopp pga den utfordringa:D
Men fy så støl jeg er idag!! hehe
Gåtur og trilletur er trening!! så det må du føre opp:)

God morgen jenter!!!

Heihei:D
Idag starta dagen i 06.30-tiden.. opp med unger, stelle de, få i de frokost før vi gikk bort til bhg:)
Når jeg kom hjem spiste jeg en lett frokost(1 skive med leverpostei+ litt yoghurt )..så var det på med treningstøyet igjen;) løping uten stopp..veldig fornøyd med økta:) forbrant 575kcal=)
Nå har jeg akkurat spist rester etter middagen igår til lunsj:) Ikke ofte jeg spiser varm-mat til lunsj...men jammen var det godt:)
Nå tenkte jeg å få unna litt husarbeid:) kjedelig assa!!

Middag idag tror jeg blir fiskepudding i hvit saus med gulrøtter og potet:)
Hvilken del jeg er fornøyd med? egentlig ingen....hehe...kan jeg si øynene? haha:p
hmmm...om jeg må si noe så får det bli rumpa..Den begynner å se bra ut :)

Back
Topp