Skravletråd for Fiolett :)

Hvilken løpesensor tenkte du å kjøpe?
Viser ikke din tredemølle distanse?
Min viser en distanse, men den virker helt feil!!

Formen kan komme seg masse masse fram til september. Kontinuerlig påmelding.

Bare venter på å få lagt mini så kan jeg sette i gang, først Jillian så mølla :)

Fy steike så sulten jeg har vært i dag!!!

Det såg kjempegodt ut MSAS :) hvilken saus brukte du?:)
Blir ikke kyllingen litt svidd på utsiden når du ikke bruker smør/olje?:p

Må ike gå å være sulten Panna, ha noe kalorifattig mat tilgengelig så du kan få i deg noe når du er sulten :) er jo ikke godt å være sulten!

Hvilken løpesensor tenkte du å kjøpe?
Viser ikke din tredemølle distanse?
Min viser en distanse, men den virker helt feil!!

Formen kan komme seg masse masse fram til september. Kontinuerlig påmelding.

Bare venter på å få lagt mini så kan jeg sette i gang, først Jillian så mølla :)

Fy steike så sulten jeg har vært i dag!!!

Skal kjøpe den som er til pulsklokka jeg har...tilleggsutstyr man kan kjøpe...:)
Tredemølla viser distanse ja..men klarer ikke helt å stole på den heller:p

Sulten ja? hva har du spist idag da?

Det var veldig godt også:D
Saus? idag gjorde jeg det så enkelt at jeg tok ferdigpakke fra toro..indisk tandoori chicken eller hva den heter:)
Men marinerte ikke kyllingen...så sparte nok noen kcal der vil jeg tro.. På pakken stod det en porsjon(350gr tror jeg det var) er 500kcal..
Men jeg hadde ca 200-250gram tror jeg... spiste lite av risen..og heller masse grønnsaker:p

Har akkurat fått ny steikepanne som man ikke trenger smør/olje i.. genial!:)
Muligens det blir litt tørt, men gikk seg til når det ble blanda i sausen=)

Ååh, tandori chicken er jo godt :) tror nok ikke du skal bekymre deg for at har fått i deg for mye kcals iallefall, du har jo trent masse idag også :)
Kjempekjekt med slik stekepanne da :)

Det var veldig godt også:D
Saus? idag gjorde jeg det så enkelt at jeg tok ferdigpakke fra toro..indisk tandoori chicken eller hva den heter:)
Men marinerte ikke kyllingen...så sparte nok noen kcal der vil jeg tro.. På pakken stod det en porsjon(350gr tror jeg det var) er 500kcal..
Men jeg hadde ca 200-250gram tror jeg... spiste lite av risen..og heller masse grønnsaker:p

Har akkurat fått ny steikepanne som man ikke trenger smør/olje i.. genial!:)
Muligens det blir litt tørt, men gikk seg til når det ble blanda i sausen=)

Spiser du alltid så lite til middag? :/

Skal kjøpe den som er til pulsklokka jeg har...tilleggsutstyr man kan kjøpe...:)
Tredemølla viser distanse ja..men klarer ikke helt å stole på den heller:p

Sulten ja? hva har du spist idag da?
Stemmer, du snakka jo om den til klokken. Tror ikke det er slikt utstyr til min billige polarklokke :p
Jeg vil jo tro at den på mølla skal vise rett, den vet jo hvor langt båndet har gått, og man går jo ikke akkurat mer eller mindre av hva båndet har gått ;)

I dag hadde jeg en banan på vei til skolen, en pære da jeg kom fram. Restemiddag til lunsj, pasta og tortelline i ostesaus (gratinert) med salat og dressing til middag. Også måtte jeg bare smake litt på potetgullet (sørlandschipsen 'spansk paprika') :D Får i meg mer enn nok. Tror vi må ha noe kylling i morgen, trenger proteinene!!

Straks trening her!!

Stå på alle sammen!! :D

Lite? Var jo ikke lite det her? Sausen er ikke så veldig sunn akkurat;) vil si det var en helt vanlig porsjon.. Tok og et glass sjokomelk , 1 skive leverpostei og 1/2 appelsin etter treninga.. Får se hva det blir til kvelds..
Prøver spise mange små måltider istedenfor få store måltider:)

Tredemølla mi stemmer kanskje på km men ikke på kcal.. Viser alt for mye .. Og Nike appen viser for lite så skal ha løpesensor:D den fester man jo til skoen;)

Lite? Var jo ikke lite det her? Sausen er ikke så veldig sunn akkurat;) vil si det var en helt vanlig porsjon.. Tok og et glass sjokomelk , 1 skive leverpostei og 1/2 appelsin etter treninga.. Får se hva det blir til kvelds..
Prøver spise mange små måltider istedenfor få store måltider:)
det såg lite ut ja :p
Synes du det fungerer med mange små?

Syntes det er utrolig vanskelig å planlegge så mange måltider, også følte jeg at jeg var småsulten hele tiden da jeg gjorde en periode for noen år siden.
Har litt for mye karbohydrater i maten vi, blir så masse kalorier veldig raskt da!

å oå, nå sover snuppa. Jillian, here I come!!! :D

Ååh, tandori chicken er jo godt :) tror nok ikke du skal bekymre deg for at har fått i deg for mye kcals iallefall, du har jo trent masse idag også :)
Kjempekjekt med slik stekepanne da :)

Steikepanne er jeg fornøyd med:) den er til og med rosa, kan tro gubben er fornøyd, haha:D
Tror jeg kommer greit ut kalorimessig idag.. Men det er kvelden som er vanskeligst synes jeg.. Tror det blir noen knekkebrød og yoghurt .. Og fruktsalat til snacks utover kvelden:D

det såg lite ut ja :p
Synes du det fungerer med mange små?

Syntes det er utrolig vanskelig å planlegge så mange måltider, også følte jeg at jeg var småsulten hele tiden da jeg gjorde en periode for noen år siden.
Har litt for mye karbohydrater i maten vi, blir så masse kalorier veldig raskt da!

å oå, nå sover snuppa. Jillian, here I come!!! :D

Det fungerer veldig greit.. Før spiste jeg så fryktelig mye til middag.. Men nå er jeg egentlig aldri sulten:) og har slutta helt å småspise.. Men er alltid litt fysen om kvelden.. Pleier ta litt frukt da:)

Kos deg med jillian:D

Det fungerer veldig greit.. Før spiste jeg så fryktelig mye til middag.. Men nå er jeg egentlig aldri sulten:) og har slutta helt å småspise.. Men er alltid litt fysen om kvelden.. Pleier ta litt frukt da:)

Kos deg med jillian:D

Så bra det fungerer! :D
Om kvelden er det masse som frister ja :/

Jillian er jo bare best! Tok workout 2 og cardio 1. En liten pust i bakken nå, så er det mølla neste :D

oii...da er du sprek om du tar det samtidig:D
Her har jeg fullført dag 8 med jillian nå.. veldig fornøyd med treninga idag! dette måå jo bare hjelpe på vekta fredag altså!!

Jeg er akkurat ferdig med dagens middag :) bare 370kcals! Og når jeg ser hvor lite kcals det kan være i en middag har jeg bestemt meg for å lage masse sunnere middager :) ImageUploadedByBV Forum1358279862.585005.jpg
Var veldig godt også :)

Nå er det sofasliting og tv-titting :)

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1358279844.753627.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1358279844.753627.jpg
    183,6 KB · Visninger: 5
Back
Topp