Skravletråd for Fiolett :)

Jeg tok en runde til på tredemølla i kveld. Løp ennå raskere nå enn tidligere i dag, men klarte 'bare' harde 25 min!
6min og 35 sek per km.

Camilla:
Mai er jo fin tid å få barn på:) eldstemann her blir 6år 22mai:)

Uff så leit og høre Camilla<3 skjønner det ikke er lett for deg. Får bare håpe ting vil bli bedre for deg<3
Du klager jo ikke! Synes det er kjempefint du vil åpne deg for oss jeg:)
Selv om ikke slankekrigen har holdt på så lenge enda så synes jeg vi har blitt en veldig fin gjeng her inne:)
Om du trenger å prate om ting må du ikke være redd for det:)
Sender over en stor god klem til deg:)
Du er god du<3. Takk:) Ja, mai er en fin måned å få barn på :) Eldste er født i desember, 22 desember:)

MSAS: Hørtes ut som du må spise mer? Siden det fungerte før mener jeg. Jeg tror iaf noe av det sitter i hodet, har merket det når jeg blitt altfor fokusert på slankingen og vekta så går det treigere... kanskje bare en følselse da :/

Det er bare det at jeg tror jeg spiser nok også.. Men det er nok som du sier at det sitter litt for mye i hodet.. Høres litt rart ut det og men.. Nei gudene veit... Synes jeg fortjener en nedgang.. Irriterende at jeg ikke får det til når jeg jobber så hardt for det:( før jul hadde jeg som sagt 2mnd slankepause. Da ga jeg egentlig blaffen i hva jeg spiste.. Trente ingenting men var jo aktiv med barna og oppussing... Men kan ikke kalle det trening. Spiste jo masse snop/ julesnacks hver dag. Hehe;) og vekta gikk ned hver uke. Selv etter julaften gikk jeg ned.. Men så begynte jeg trene.. Spise sunt og fullt fokus på slanking og daa går jeg opp. Æsj altså:/

Hehe, tja.. Vil jo nå målet da.. Dumt det skal være så vanskelig:(
Har slitt med vekta siden jeg var 15år.. Har bare lyst å komme imål nå og bli fornøyd:)
Det er cm som teller, men det går fryktelig sakte ned der og dessverre så blir nok kun måling en gang i måneden heretter:)

MSAS: Men om jeg ikke husker feil har du allerede gått ned en del fra før (før de 72 kg'ene?)? De siste kiloene er vel de verste sier det, har aldri kommet så langt selv ;) Du har ikke vurdert personlig trener feks, eller at noen dietist ser på en vanlig dagsmeny? Det tenker jeg unne meg i slutten...

Jo det stemmer det.. Var 90-95kg som 15åring.,etter mamma døde når jeg var 17 gikk vekta ned masse på kort tid.
Før barn var vekta 55. Var fornøyd da egentlig utenom at kroppen var jo litt slapp da også( hadde ikke trent i det hele tatt da jeg gikk ned alle de kiloene. Men gikk masse turer)

Jeg har alltid hatt lyst på personlig trener eller få litt hjelp for å klare de siste kg.( kom meg ned til 59kg i 2011.. Men gikk opp igjen til 65-66)
Tingen er at jeg er litt fastlåst her jeg bor.. Er ganske langt til treningssenteret.. Må blandt annet ta ferje.. Så har jeg 3 barn da.. Ingen av de går 100% i bhg..og gubben jobber fryktelig mye også.. ( han er hjemme mindre enn annenhver uke for tiden) Så det er ikke så lett å få til:/
Så da blir jeg jo bare nødt til å prøve å få det til på egenhånd..

Hadde jeg bodd i nærheten skulle jeg passet ungene dine så du kunne kommet deg på treningssenter MSAS ;) bare pass på å få i deg nok mat og fortsett med treningen så blir det nok bra til slutt :)

God morgen jenter!

Hva er planene deres for dagen?
Setter dere opp en plan for matinntaket deres? Evt når gjør dere det?

God morgen! :)

Ingen store planer her idag. Barna er levert i barnehagen. Jeg skal vel gjøre litt husarbeid i dag. Og kanskje ta en tur innom treningssenteret å kikke og muligens ta en treningsøkt med det samme. Har jo tenkt å melde meg inn :eek:
Imponert over dere som har treningsutstyr hjemme og som faktisk bruker dem. Jeg har treningssykkel, rockering, hoppetau, noen vekter, osv. Alt står bare å støver ned :rolleyes:

God morgen :)
Har ingen planer idag annet enn å få gjennomført dag 4 med jillian :) er litt dårlig form idag så blir nok en slapp dag.

Setter ikke opp noen konkret plan for matinntak, men det blir nok et par måltider med finerrik, eventuelt omelett, også blir det sikkert middag etter snuppa har lagt seg :)

Kjempebra at du skal melde deg inn på treningssenter Hildus :)

mammahjertet:
så fint sagt<3 snille, gode deg:)
Det er ikke alltid så lett å få kabalen til å gå opp...hehe...men det går da på et vis...vi bor et stykke unna familie også desverre...men nabojenta pleier å være barnevakt innimellom...men at hun skal passe 3 veldig aktive barn blir jo litt mye...hehe:p

Jeg skal nok få det til tilslutt..;)

Planene her er ikke så store...har akkurat sagt hade til gubben nå...ser ikke han igjen før neste tirsdag nå..
Ellers er alle 3 barna hjemme idag...så vi har hatt en liten lekestund nå...Laga hytte i stua var jo veldig stas...hehe;)
Usikker om jeg skal trene eller ikke idag..mulig jeg tar litt treningsfri....

Hildus:
Stor applaus til deg som har tenkt deg på treningssenter:D

skjønner at det ikke alltid er så lett å få kabalen til å gå opp ja, iallefall når man har 3 barn, jeg har jo til tider mer enn nok med ett barn :p

Vurderte treningsfri jeg også, er i slapp form og dårlig humør idag, men har heldigvis akkurat blitt ferdig med dag 4 med jillian nå :) Hadde gått opp 200gram når jeg gikk på vekta idag tidlig og jeg angrer bittert bigonen igår selv om jeg holdt meg under kcalgrensa...

MSAS: Skjønner du har nok å gjøre med 3 barn !

Var å trente i går, det var godt, men merket at jeg ikke hadde trent på lenge! Trente sirkel som er styrke og kondis. Så ble det 15 min på mølla med intervalltrening. Rakk bare 15 min, de stenger jo klokka 20.

Skal på trening i kveld også. Fått sambo til å kjøpe klyx til meg i dag, tør ikke gjøre det selv.. he he. Gruer meg til å ta det i kveld og morgen tidlig, får så kramper av det i magen.
Får se positivt på det, får tømt meg blæ!

Mammahjertet: Håper formen din blir bedre og humøret :)

Hva skal dere ha til middag i dag?

Vi skal ha Penne con ragu- oppskrift fra rema- lettere sagt pasta penne med karbonadedeig og noe grønnsaker, husker ikke, tror det var erter ?

Planene her er ikke så store...har akkurat sagt hade til gubben nå...ser ikke han igjen før neste tirsdag nå..
Ellers er alle 3 barna hjemme idag...så vi har hatt en liten lekestund nå...Laga hytte i stua var jo veldig stas...hehe;)
Usikker om jeg skal trene eller ikke idag..mulig jeg tar litt treningsfri....

Hildus:
Stor applaus til deg som har tenkt deg på treningssenter:D

Ser jeg antydninger til at du har trent litt i dag? Synes jeg ser noe på spotify'en din ;)

MSAS: Skjønner du har nok å gjøre med 3 barn !

Var å trente i går, det var godt, men merket at jeg ikke hadde trent på lenge! Trente sirkel som er styrke og kondis. Så ble det 15 min på mølla med intervalltrening. Rakk bare 15 min, de stenger jo klokka 20.

Skal på trening i kveld også. Fått sambo til å kjøpe klyx til meg i dag, tør ikke gjøre det selv.. he he. Gruer meg til å ta det i kveld og morgen tidlig, får så kramper av det i magen.
Får se positivt på det, får tømt meg blæ!

Mammahjertet: Håper formen din blir bedre og humøret :)

Hva skal dere ha til middag i dag?

Vi skal ha Penne con ragu- oppskrift fra rema- lettere sagt pasta penne med karbonadedeig og noe grønnsaker, husker ikke, tror det var erter ?

Kjenner du deg litt stiv og støl i dag? Det gjør jeg til de grader! Kjenner godt at man er i gang med Jillian :D

Vi skal ha tagliolini, torteilini og hjemmelaget ostesaus. Meget kaloririkt. Må nok løpe en del kveld og ja, da er det jo greit med en karbohydrater å gå på :p

Panna: He he, ja jeg er støl i dag, men sirkeltreninga er ganske myk for kroppen egentlig.
Ja Jillian blir jeg så støl av hvis jeg ikke har trent på en stund, klarer jo nesten ikke gå.. he he

Denne måneden og neste er det så mye avtaler, leger, spesialister, foreldresamtaler, kontroller på minstemann, vaksine på eldste. He he, kan snart slutte å jobbe tror jeg.
Sambo er sykmeldt, men jeg vil jo gjerne være med på disse tingene jeg også.

Back
Topp