Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er god du<3. Takk Ja, mai er en fin måned å få barn på Eldste er født i desember, 22 desemberCamilla:
Mai er jo fin tid å få barn på eldstemann her blir 6år 22mai
Uff så leit og høre Camilla<3 skjønner det ikke er lett for deg. Får bare håpe ting vil bli bedre for deg<3
Du klager jo ikke! Synes det er kjempefint du vil åpne deg for oss jeg
Selv om ikke slankekrigen har holdt på så lenge enda så synes jeg vi har blitt en veldig fin gjeng her inne
Om du trenger å prate om ting må du ikke være redd for det
Sender over en stor god klem til deg
Planene her er ikke så store...har akkurat sagt hade til gubben nå...ser ikke han igjen før neste tirsdag nå..
Ellers er alle 3 barna hjemme idag...så vi har hatt en liten lekestund nå...Laga hytte i stua var jo veldig stas...hehe
Usikker om jeg skal trene eller ikke idag..mulig jeg tar litt treningsfri....
Hildus:
Stor applaus til deg som har tenkt deg på treningssenter
MSAS: Skjønner du har nok å gjøre med 3 barn !
Var å trente i går, det var godt, men merket at jeg ikke hadde trent på lenge! Trente sirkel som er styrke og kondis. Så ble det 15 min på mølla med intervalltrening. Rakk bare 15 min, de stenger jo klokka 20.
Skal på trening i kveld også. Fått sambo til å kjøpe klyx til meg i dag, tør ikke gjøre det selv.. he he. Gruer meg til å ta det i kveld og morgen tidlig, får så kramper av det i magen.
Får se positivt på det, får tømt meg blæ!
Mammahjertet: Håper formen din blir bedre og humøret
Hva skal dere ha til middag i dag?
Vi skal ha Penne con ragu- oppskrift fra rema- lettere sagt pasta penne med karbonadedeig og noe grønnsaker, husker ikke, tror det var erter ?