Skravletråd for Fiolett :)

Heldig du er som har eget treningsrom MSAS :) Jeg har rockering, 1 sett vektmanualer og matte. Ikke brukt det på en god stund men.
Har vært på 4,5 års kontroll med Even i dag, gikk så bra så.
Onsdag skal jeg på sykehuset, gruer meg forferdelog til hva de vil si da...uff.

Men i kveld er det trening, først være med eldste på svømming, så droppe av han hjemme og reise på trening. Det stenger 20.00 så det er litt stress, men det får bare gå!

ja, det er veldig greit med eget rom til trening...synes det var litt stress før...da måtte jeg trene i stua..:p
Så bra kontrollen gikk fint:) når i 2008 er han født? Mellomste mi er september-08-barn:)
Er det noe spesielt du skal på sykehuset? Alt går nok helt fint skal du se<3

ja, det er veldig greit med eget rom til trening...synes det var litt stress før...da måtte jeg trene i stua..:p
Så bra kontrollen gikk fint:) når i 2008 er han født? Mellomste mi er september-08-barn:)
Er det noe spesielt du skal på sykehuset? Alt går nok helt fint skal du se<3

Han er født i mai 2008 :)
Har holdt på siden 2006 med en fødselskade etter eldstemann, går mye utover psyken og når psyken skralter så tyr jeg ofte til mat :( Men har hode over vannet nå, det snur fort, knekkene jeg får påvirker alle rundt meg. Har prøvd mange alternativer, så det blir jo færre løsninger, det påvirker så mye. Nei, skal ikke klage noe mer ;)
Velger å være åpen om dette, er litt flaut, men det er jo ikke min "feil" at det er blitt slik.

Han er født i mai 2008 :)
Har holdt på siden 2006 med en fødselskade etter eldstemann, går mye utover psyken og når psyken skralter så tyr jeg ofte til mat :( Men har hode over vannet nå, det snur fort, knekkene jeg får påvirker alle rundt meg. Har prøvd mange alternativer, så det blir jo færre løsninger, det påvirker så mye. Nei, skal ikke klage noe mer ;)
Velger å være åpen om dette, er litt flaut, men det er jo ikke min "feil" at det er blitt slik.
Jeg syns det er bra at du er åpen om det, det skal jo ikke være flaut! Viktig med åpenhet rundt slike ting! :) håper det går bra på sykehuset :)

Hvordan er karbonadedeig på smak i forhold til kjøttdeig? Kan man bruke den som den er uten krydder/saus/osv?:p

Jeg liker den godt:) behøver ikke tilsette noe ekstra synes jeg.. Men det er min mening da:p

Fornøyd med dagens trening:) 30 day shred(dag7) og intervall på tredemølla:)
ImageUploadedByBV Forum1358168636.747014.jpg

ImageUploadedByBV Forum1358168653.149813.jpg

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1358168615.348709.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1358168615.348709.jpg
    22,3 KB · Visninger: 3
Var tilbud på karbonadedeig på coop, så jeg kjøpte noen så vi får prøve i allefall :) håper det går ann å bruke den til makaroni og sånn :)

Spiser kun karbonadekjøttdeig her, evt kyllingkjøttdeig.
Har ikke kjøpt 'vanlgi' kjøttdeig på mange år.

Uff, hadde som plan at vi skulle ha medisterkaker til middag i dag. Men i følge shapeup er det 159 kcal pr .stk!!! Får heller finne noe anna.... glemte av medisterkakene i jula :/

Camilla82: Håper det går fint for deg på sykehuset, skjønner at det er vanskelig! Har en vennine som også sliter... Du er flink som står på tross for den vardagsstressen :)

Uffda, medisterkaker er tydligvis ikke det sunneste man kan spise :/

Jeg kjøpte mye frukt på butikken idag, har bestemt meg for å bli flinkere til å spise frukt og grønt :)

Mammahjertet: Jeg synes den er kjempegod! (nå spiser jeg jo kun den så det kanskje ikke var så objektivt men) Fungerer til alt, blir kanskje litt tørrere enn den vanlige, og jeg salter og pepprer litt ekstra :) Skal også til obs og hamstre idag...

MSAS: Det var effektiv trening, så bra :D Klokka var fin den også, finere live enn på bilde ser jeg... må kanskje ha en slik allikavel ;)

Takk for godord alle sammen :)

Karbonadedeig er det jeg bruker også, det er helt klart dyrere, men smaker godt. Hmm ikke sikker på pris, men ca 45,- for en pakke med 400-500 gram?

I dag skal vi ha stekt torsk med bacon poteter og ertepure, aldri prøvd før, så bli spennende :)

Hva skal dere ha til middag ?

Tror jeg betalte over 40,- på tilbud :s for gilde karbonadedeig.

Her blir det kokt torsk med brokkoli og potetstappe, muligens bittelitt bacon i tillegg :)

Nå har jeg hadd stor gjennomgang av kjøleskapet, det har vært stappfult og rotete der inne, men nå er det ryddig og ikke like fult lenger :)

jeg betaler rundt 40 kr/kg i sverige for karbonaderkjøttdeigen :-DD

Hvor mye mat har dere til emhver tid i fryseren kjøleskapet?

Frysern er alltid stappfull, vi har mye viltkjøtt i fryseren i tilleg til forskjellig fisk og fiskeretter, kjøttdeig, brød, rundstykker, pizza, is osv.

I kjøleskapet har vi dressing, ketchup, sennep, melk, grønnsaker, hermetikk oh pålegg :) stort sett over halvfult :)

Camilla:
Mai er jo fin tid å få barn på:) eldstemann her blir 6år 22mai:)

Uff så leit og høre Camilla<3 skjønner det ikke er lett for deg. Får bare håpe ting vil bli bedre for deg<3
Du klager jo ikke! Synes det er kjempefint du vil åpne deg for oss jeg:)
Selv om ikke slankekrigen har holdt på så lenge enda så synes jeg vi har blitt en veldig fin gjeng her inne:)
Om du trenger å prate om ting må du ikke være redd for det:)
Sender over en stor god klem til deg:)

Back
Topp