Mammahjertet
Elsker forumet
Tror vi kommer til å gjøre det bra på ukesutfordringen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldig du er som har eget treningsrom MSAS Jeg har rockering, 1 sett vektmanualer og matte. Ikke brukt det på en god stund men.
Har vært på 4,5 års kontroll med Even i dag, gikk så bra så.
Onsdag skal jeg på sykehuset, gruer meg forferdelog til hva de vil si da...uff.
Men i kveld er det trening, først være med eldste på svømming, så droppe av han hjemme og reise på trening. Det stenger 20.00 så det er litt stress, men det får bare gå!
ja, det er veldig greit med eget rom til trening...synes det var litt stress før...da måtte jeg trene i stua..
Så bra kontrollen gikk fint når i 2008 er han født? Mellomste mi er september-08-barn
Er det noe spesielt du skal på sykehuset? Alt går nok helt fint skal du se<3
Jeg syns det er bra at du er åpen om det, det skal jo ikke være flaut! Viktig med åpenhet rundt slike ting! håper det går bra på sykehusetHan er født i mai 2008
Har holdt på siden 2006 med en fødselskade etter eldstemann, går mye utover psyken og når psyken skralter så tyr jeg ofte til mat Men har hode over vannet nå, det snur fort, knekkene jeg får påvirker alle rundt meg. Har prøvd mange alternativer, så det blir jo færre løsninger, det påvirker så mye. Nei, skal ikke klage noe mer
Velger å være åpen om dette, er litt flaut, men det er jo ikke min "feil" at det er blitt slik.