Skravletråd for Fiolett :)

Vi har og fryseren full av kjøttdeig, hehe;)
Pleier å handle inn en god del når vi kommer over gode tilbud:) det gjelder og andre matvarer:) forrige uke var det tilbud på brokkoliblanding. 8kr pr pk;) handla hvertfall 10 pakker.. Hehe:)
Vi er jo en familie på 5 så det går jo mye mat iløpet av ei uke:p

Oj, nå er plutselig nesten hele dagen gått og plutselig kommer jeg på at jeg faktisk ikke har spist idag :s kun drukket vann. Må si jeg er litt redd for at dette skal ødelegge forbrenningen min, må prøve å bli flinkere til å spise litt mer regelmessig. Men jeg er jo ikke sulten engang :s

Her spiser vi bare karbonadedeig men jeg shopper i sverige så er jo billig :-)

Vi har og fryseren full av kjøttdeig, hehe;)
Pleier å handle inn en god del når vi kommer over gode tilbud:) det gjelder og andre matvarer:) forrige uke var det tilbud på brokkoliblanding. 8kr pr pk;) handla hvertfall 10 pakker.. Hehe:)
Vi er jo en familie på 5 så det går jo mye mat iløpet av ei uke:p
Eg handler også mye på tilbud :p men jeg må bli mye flinkere på å bruke det jeg har i fryseren :p er stort sett bare kjøttdeigen som blir brukt :p

du måå spise mammahjertet! jeg har selv gått litt i den fella før:/ ikke alltid lett å huske på heller...men her har jeg endelig kommet inn i en god rutine der...så får vi bare håpe at vekta også går ned da:)
Vil jo gjøre det her på riktig måte:) Men synes det er litt vanskelig å vite hvor mye jeg må ha i meg siden jeg trener endel..:p

du måå spise mammahjertet! jeg har selv gått litt i den fella før:/ ikke alltid lett å huske på heller...men her har jeg endelig kommet inn i en god rutine der...så får vi bare håpe at vekta også går ned da:)
Vil jo gjøre det her på riktig måte:) Men synes det er litt vanskelig å vite hvor mye jeg må ha i meg siden jeg trener endel..:p

Jeg tror du bør spise en del, spesielt når du er rundt 1000 kcal forbrent på trening. Jeg ville ha spist minst halvparten av de 1000 da. Mat er viktig.
Jeg spiser nok ennå litt for mye, magesekken er ikke krympet så mye inn. Prøver å være flink og spise en del frukt. Men må innrømme at det ble litt kinderegg i dag ;)

Til kveld skal jeg ha yoghurt (med passjonsfrukt) med 4-kornblanding, solsikkefrø, linfrø og sesamfrø! Det er skikkelig snadder og veldig sunt :)

Skal prøve å bli flinkere til å spise men er fort gjort å glemme det når man ikke er sulten :s

Dessverre så er det det. Greit når man klarer å komme inn i en rutine. Kanskje du trenger å sette alarm på telefonen din? Bare ha noe lett og godt lett tilgjengelig i vesken din eller noe slikt?

Forrsten, har dere noen gode oppskrifter å dele med oss andre?
Både lunsj, frokost, middag, kvelds og mellommåltid :D

Men til frokost har jeg begynt å lage meg omelett med purre, selleri, chili, hvitløk og litt rødvinspølse :) siden jeg ikke er så glad i plommen og den inneholder mest kalorier hender det at jeg lager uten plomme :)
Ellers spiser jeg fiberrik med leverpostei til frokost/lunsj/kvelds :)

Kan man gå opp ivekt av å spise for lite???? Tror ikke jeg spiser for lite...og ikke for mye heller...Skjønner pokkeren meg ikke hvorfor jeg ikke går ned et gram når jeg er såå flink:( *sukk*
Takk og lov er det noen dager til fredag!!

Aner ikke MSAS :( men du må huske at muskler veier mer enn fett, du bygger jo sikkert mye muskler nå :)

Jeg hadde glemt å tine torsk så det blir bigone nå :( og da har jeg plutselig omtrent nådd kcal grensa mi :(

Kan man gå opp ivekt av å spise for lite???? Tror ikke jeg spiser for lite...og ikke for mye heller...Skjønner pokkeren meg ikke hvorfor jeg ikke går ned et gram når jeg er såå flink:( *sukk*
Takk og lov er det noen dager til fredag!!

kroppen ni holder på vekta om den får alt for lite kontra aktivitet.

Er jo egentlig klar over det.. Men hvorfor er vekta slik da?? Tror jeg spiser nok også.. Vanskelig det her, hehe... Det gikk jo så fint før jeg satte igang med trening igjen..Vekta gikk ned gjerne over 1kg i uka.. I desember gikk jeg ned 4-5kg!! Og da var IKKE kostholdet noe bra i det hele tatt! Jeg holder meg hvertfall iform da.. Men likevel.. Får jeg ikke en nedgang snart så tror jeg motivasjonen vil forsvinne:/ elsker jo å trene, derfor er det så kjedelig at vekta ikke vil samarbeide nå som jeg virkelig har skjerpa meg:p

Er jo egentlig klar over det.. Men hvorfor er vekta slik da?? Tror jeg spiser nok også.. Vanskelig det her, hehe... Det gikk jo så fint før jeg satte igang med trening igjen..Vekta gikk ned gjerne over 1kg i uka.. I desember gikk jeg ned 4-5kg!! Og da var IKKE kostholdet noe bra i det hele tatt! Jeg holder meg hvertfall iform da.. Men likevel.. Får jeg ikke en nedgang snart så tror jeg motivasjonen vil forsvinne:/ elsker jo å trene, derfor er det så kjedelig at vekta ikke vil samarbeide nå som jeg virkelig har skjerpa meg:p

Men det var ikke riktig nedgang, du mistet muskelmasse :-(

Åjaha ja:p du har nok rett;) er likevel teit at jeg går opp hver uke når jeg begynner å trene og spise superdubersunt:p de aller fleste går jo ned hver uke når de trener og spiser sunt, skjønner meg ikke på dette altså:p
Omtrent alle som er på slankekrigen feks.. Går jo ned hver uke:p

Åjaha ja:p du har nok rett;) er likevel teit at jeg går opp hver uke når jeg begynner å trene og spise superdubersunt:p de aller fleste går jo ned hver uke når de trener og spiser sunt, skjønner meg ikke på dette altså:p
Omtrent alle som er på slankekrigen feks.. Går jo ned hver uke:p
Teller du kaloriene du tar inn i kroppen?
Kanskje du kan få ett litt bedre bilde da. Jeg vil tro at du ikke spiser nok, kanskje en sjokolade og litt nøtter vil hjelpe deg ;)

Back
Topp