Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
skjønner at det ikke alltid er så lett å få kabalen til å gå opp ja, iallefall når man har 3 barn, jeg har jo til tider mer enn nok med ett barn
Vurderte treningsfri jeg også, er i slapp form og dårlig humør idag, men har heldigvis akkurat blitt ferdig med dag 4 med jillian nå Hadde gått opp 200gram når jeg gikk på vekta idag tidlig og jeg angrer bittert bigonen igår selv om jeg holdt meg under kcalgrensa...
MSAS: Skjønner du har nok å gjøre med 3 barn !
Var å trente i går, det var godt, men merket at jeg ikke hadde trent på lenge! Trente sirkel som er styrke og kondis. Så ble det 15 min på mølla med intervalltrening. Rakk bare 15 min, de stenger jo klokka 20.
Skal på trening i kveld også. Fått sambo til å kjøpe klyx til meg i dag, tør ikke gjøre det selv.. he he. Gruer meg til å ta det i kveld og morgen tidlig, får så kramper av det i magen.
Får se positivt på det, får tømt meg blæ!
Mammahjertet: Håper formen din blir bedre og humøret
Hva skal dere ha til middag i dag?
Vi skal ha Penne con ragu- oppskrift fra rema- lettere sagt pasta penne med karbonadedeig og noe grønnsaker, husker ikke, tror det var erter ?
Ser jeg antydninger til at du har trent litt i dag? Synes jeg ser noe på spotify'en din
haha, jeg såg det jaHahaha!!
Tja..jeg klarer ikke ha treningsfri jeg!!
Ble ei "lita" intervall-økt på mølla
Hahaha, det der kan iallefall ikke kalles treningsfriDagens økt
Vis vedlegget 2081