Skravletråd for Fiolett :)

ImageUploadedByBV Forum1358249922.097898.jpg
Ble frukt til frokost :)

Siden det ikke ble torsk til middag igår blir det idag isteden :) gleder meg! Myyye torsk, litt potetstappe og bittelitt bacon :)

Så flink alle sammen er til å trene da!:) kjempebra :)

Det er iallefall tydelig at vi er det laget som skravler mest :p og det synes jeg er kjempetrivelig!:)

Ååå...det så godt ut mammahjertet!!! namnam!!
Her fikk jeg gubben til å handle appelsiner før han måtte dra på jobb:D Tenker å lage til en liten fruktsalat ikveld:) det er såå godt med frukt:)
Og jaa..det er kjempekjekt at det er så mye skravling her inne:D veldig fornøyd med laget:D

skjønner at det ikke alltid er så lett å få kabalen til å gå opp ja, iallefall når man har 3 barn, jeg har jo til tider mer enn nok med ett barn :p

Vurderte treningsfri jeg også, er i slapp form og dårlig humør idag, men har heldigvis akkurat blitt ferdig med dag 4 med jillian nå :) Hadde gått opp 200gram når jeg gikk på vekta idag tidlig og jeg angrer bittert bigonen igår selv om jeg holdt meg under kcalgrensa...

Så flink du er da:D Du er jo skikkelig godt igang med jillian du nå! kjempebra jobba!! De første dagene er jo verst å komme gjennom...men du klarer jo det kjempebra!! stoor applaus til deg snuppa:D
At du har gått opp er sikkert ikke pga bigone`en igår..pizza er jo mat det...og du lå jo under kcalgrensa...Så det er nok bare vann i kroppen vil jeg tro::) Borte til imorgen:)

MSAS: Skjønner du har nok å gjøre med 3 barn !

Var å trente i går, det var godt, men merket at jeg ikke hadde trent på lenge! Trente sirkel som er styrke og kondis. Så ble det 15 min på mølla med intervalltrening. Rakk bare 15 min, de stenger jo klokka 20.

Skal på trening i kveld også. Fått sambo til å kjøpe klyx til meg i dag, tør ikke gjøre det selv.. he he. Gruer meg til å ta det i kveld og morgen tidlig, får så kramper av det i magen.
Får se positivt på det, får tømt meg blæ!

Mammahjertet: Håper formen din blir bedre og humøret :)

Hva skal dere ha til middag i dag?

Vi skal ha Penne con ragu- oppskrift fra rema- lettere sagt pasta penne med karbonadedeig og noe grønnsaker, husker ikke, tror det var erter ?

Ja det går litt i ett her...det kjedelige er jo alt husarbeidet, om de krangler..hehe...
Men det er jo veldig kjekt og.. vi koser oss jo masse:) nå er de 2 1/2år, 4 1/2år og snart 6år.. så de leker jo som regel veldig fint ilag:)
Minstejenta ble født nesten 2mnd for tidlig..så det har vært litt ekstra oppfølging med hun...Er først nå hun har begynt og prate litt...noe jeg synes er veldig veldig kjekt:)
De er i bhg 3 dager i uka(eldste er 4 dager)...

kjempebra at du kom deg på trening igår!! det er jo supert!! selv om det "bare" ble 15min så teller jo alt:)

Middag idag blir kylling-gryte eller kylling i wok:) Med masse masse grønnsaker.. viktig det! hehe

Vi krysser fingrene for at det er borte til imorgen :) eller iallefall til fredag :) jeg er spent på hvordan det blir med treninga mi neste uke, da skal jeg på skolesamling. Men jeg skal absolutt prøve å få trent likevel :) og spise sunt!:)

Jeg er også super fornøyd med laget, og gruer meg til laget begynner å minske. Håper vi kan holde kontakten selv om folk går ut etterhvert :)

Hahaha!!
Tja..jeg klarer ikke ha treningsfri jeg!!;)
Ble ei "lita" intervall-økt på mølla;)
haha, jeg såg det ja ;)

Jeg som hadde tenkt å prøve å matche deg, men det kan jeg jo bare se langt etter!!! Men vi sees vel i september i Oslo da? :-D

hehe...ja det hadde vært gøy! men om jeg i det hele tatt skal klare noe sånt så må jeg komme i bedre form! heldigvis litt tid på oss da:) er det halvmaraton eller maraton? frist for å melde seg på?

Hehe..nei ble visst ikke treningsfri likevel:p
God følelse nå :D Fryktelig støl i kroppen da..hehe...Me håper å klare dag 8 med jillian ikveld;)

Ellers så må ikke dere glemme å se slankekrigen ikveld på FEM:D Får alltid såå motivasjon av å se på det programmet!=)

Tok meg en kjapp treningsøkt til jeg også :) tok diverse øvelser fra 30 day shred, men fulgte ikke programmet da. Er god og svett nå da :) satser på at det ble iallefall 100kcal brent :) skal bli flinkere til å komme meg opp av sofaen å bevege meg litt mens jeg ser tv :)

Har du rockering? Jeg lurer på å ta min frem min igjen ikveld.. Sikkert et år siden sist jeg rocka:p men lurer litt på å prøve meg igjen ikveld.. Foran tv'n såklart:D

Forresten, knallbra at du har tatt ei økt til:)) flinke flinke deg:) alt teller:)

Så gøy å komme på et lag med skravlekjerringer :hello2
her sliter jeg med magen etter de teite pillene, men har klart å trene litt. Håper jeg er i 100 til i morgen da tekte jeg å ta zumba med hun andretreneren i yillegg til min egen time.
blir ingen middag her, tør ikke å fylle på med noe som kan urolige magen enda mere, så blir evt havregrynsgrøt eller et par brødskiver.

Dagens middag :) bruker barnetallerk siden de er mye mindre enn voksentallerk:) hehe:p
spiste ikke opp alt heller.. hjalp nok å drikke 2 store glass vann like før middagen var klar;) ImageUploadedByBV Forum1358264553.906092.jpg

edit: ser litt mye ut...men det var ikke noe stor porsjon det her..
(stekte også kylligfilen uten noe smør eller olje:p)

Hege og Chris:
Ja her skravlest det:D kjempegøy at det er litt liv :D
Håper magen din kommer seg til imorgen:)

MSAS: halvmaraton. Er 21 km. Det klarer du helt fint det. Ennå mange måneder til. Du får trøste deg med at min form er vesentlig dårligere enn din pr dags dato :)

Formen min har nok blitt litt dårligere enn den var i oktober:/ Men det skal bli bedre nå!:) har bestemt meg for å kjøpe en løpesensor .. Vil ha km så nøyaktig som mulig .. Det som motiverer mest synes jeg:) Appen jeg bruker er bare nødt å vise veldig feil tall.nesten 300 kcal forskjell på den og pulsklokka jo.. Og 1time og 20min på 10km? Det veit jeg er feil! Brukte litt over en time før..og idag hadde jeg farten på 10.5-12.. Raskere enn jeg pleier å ha den på.. Når jeg gikk hadde jeg den på 7.

Om det er halvmaraton til september så skal jeg klare det! Klarte jo 15 ihøst.. Det er ikke så langt unna 21 egentlig:)

Back
Topp