Skravletråd for Fiolett :)

Ja det har vært veldig stille :p jeg har drevet med husarbeid nesten hele dagen og nå ligger jeg som et slakt på sofaen :p

er dere fornøyd med dagens veiing da? :)

Jeg er ikke fornøyd. Gikk opp :(

Så flinke dere er til å trene! Og skravle ;) Jeg har ikke trent noen ting, men har vært flink i matveien :) er fornøyd med -2kg på 2 uker :) blir vanskeligere nå tror jeg...har fortsatt litt av julevekten igjen..

Hei jenter:D
Vi forsov oss litt idag så var litt hektisk på morningen:p rakk ikke veie før nå istad, oppgang! MEN jeg jubler likevel for hadde regna med en mye større oppgang enn 100 gram. Igår var vekta 63.3kg! dvs +1.7kg.. Begynte jo på diett igår, og det funker tydeligvis! Ble veldig motivert nå til å fortsette på det:D
ImageUploadedByBV Forum1358522851.126432.jpg

Ellers så fikk jeg gått over en time tur med hunden før jeg dro på jobb:)

Klar for sunn helg nå!

:D oi..det var ikke meninga bildet der skulle bli såå svært

Vi vant utfordringa! Så GØY! trenger nok det ekstra kiloet også:)
Gode forslag til ny utfordring:) er med på den:)
Jeg har ikke batteri i skritt-telleren..ikke sikkert alle har skritt-teller heller? hva med å få poeng om man går tur over 30minutter da?

flink du er å lage mat da Camilla:D Får invitere megselv på middag til deg engang tror jeg:D

Det er jo ikke bra i det hele tatt at jeg har gått opp! :( Men er likevel veeldig glad jeg slapp en oppgang på 1-2kg!
Satser på en fiiin nedgang neste fredag! Håper det nå fremover vil skje litt mer å vektfronten her!

Gått opp 0,2 kg siden søndag :( men heldigvis ned 0,3 siden fredag. Skjønner virkelig ikke hvorfor jeg har gått opp siden søndag :(

Idag er jeg i dårlig form, småforkjølet, håper det ikke utvikler seg! Jeg har bare lyst å ligge på sofaen å spise godteri i hele dag... Null motivert for 30ds etterpå :(

Det er slik det akkurat har vært her..vekta stoppa helt opp/gikk opp så fort jeg begynte å trene..skikkelig kjedelig...Men det er jo ikke fett du går opp! at du har gått opp har nok en sammenheng med at du har trent litt styrke, samler vann i kroppen osv..Neste fredag.daaa vinner vi!!!
God bedring! Håper du klarer å motstå godis(lov med litt når det er helg da), og blir frisk og rask igjen:)

Mammahjertet: Uff, håper formen stiger!
Så flink du er som har lagd så mange kjøttkaker! Mmmm, det er kjemegodt! Kan ha masse grønnsaker til ;)

I dag er jeg tilbake på jobb igjen. Skal bli godt med helg! Det er alltid godt. Vi skal på Disney on Ice på lørdag :) Gleder meg, men gruer meg pga alt det gode ungene får servert, popcorn, is, sukkerspinn osv. Vurderer å ta med meg en nutrilett bar.

På søndag er det bursdag for tantebarnet mitt :) Nok en ny utfordring.. he he.

Etter dette er det ikke noe bursdager før i mars heldigvis! Tar meg nok ett kakestykke i bursdagen, jeg må lære meg å beherske meg, rett å slett. Kan ikke være helt avhold for da går jeg på en smell en dag.

Planer for helgen da jenter ?

Hvordan gikk det på jobb da? formen er helt fin igjen nå eller? håper det:)
Helg er alltid godt det:)
Her hadde jeg min første dag på jobb idag...hehe:p Blir ikke mye jobbing fremover, men håper å få noen vakter de dagene alle 3 er i bhg(kun de dagene jeg kan jobbe, dvs 3 dager i uka)
Heldige dere som skal på disney on ice:D Det blir nok stor stas for både store og små tenker jeg:)
Ulempen er jo alt godteriet ja..men du kan j ta med deg et sunnere alternativ, nutrilette bar er jo kjempegodt:D
I bursdager er det lov med kake:) Så et stykke må du jo unne deg;)
Her har vi ingen planer...gubben er på jobb til tirsdag...så det blir meg og ungene hjemme...imorgen skal vi ha utedag om været er bra...ta med kakao på termos og niste:) Tror det kan bli veldig kos:)

Jeg er ikke fornøyd. Gikk opp :(

Men neste uke går du ned:D
Kjedelig med oppgang da...har selv ikke gått ned et eneste gram siden slankekrigen begynte...fryktelig kjedelig:(
Men gir ikke opp! kjempeklar for å vinne neste uke!! og være superflink med mat og trening:)

MSAS: kjempebra at du har gått ned så mye siden igår da! Vi får krysse fingrene for at vi går ned mye den uka som kommer!:)

Blir nok til at jeg unner meg noe godt i helgen, men skal holde meg innenfor kcal-grensa mi :) og da kan det vel ikke skade såå mye?:p

Jeg er veldig spent på resultatet denne uka!:)

Mammahjertet: Hvis du begynner bli småsyk er det sikkert derfor resultatet uteblir, jeg går aldrig ned når jeg er syk.

Camilla82: Åh, så gøy med disney on ice! Hørtes ut som en flott helg, hadde nok unnet meg popcorn iaf, er ikke det ganske få kcal i?

Panna: Ja, enig i at vanndrikkingen bør være med. Skrittelling er flott det, må bare rote frem min gamle ;)

Amelia Bedelia: Flott jobbet!

MSAS: Hurra, håper du finner enda mer motivasjon nå!

Jeg er veldig fornøyd med veiingen :D Neste uke er det mer trilling på timeplanen, det har jeg vart altfor slapp med. Har fridag fra diett imorgen kveld og gleder meg til det og grand prix delfinal... Noen som skal se det?

Men neste uke går du ned:D
Kjedelig med oppgang da...har selv ikke gått ned et eneste gram siden slankekrigen begynte...fryktelig kjedelig:(
Men gir ikke opp! kjempeklar for å vinne neste uke!! og være superflink med mat og trening:)

Ja, får satse på det da. Stygt redd for at jeg ryker ut i dag da men :(

Nå er jeg 400 gram mer enn da slankekrigen begynte. Urk..

Full skjerpings neste uke :D

Du skal IKKE ryke!!!!!!!!!!!!!!!! Redd vi taper denne uka:( Men håper vi vil klare 2.plassen..
Jeg er og i +400gram siden slankekrigen starta:(
Men nååå kommer vi sterkt tilbake!! neste uke skal vi vinne!!:)

Back
Topp