Skravletråd for Fiolett :)

Så altfor lett :-( Hun sover nå, håper inderlig at det er slutt på oppkast nå og at hun vil ta til seg litt mat i morgen!

Er ikke motivert til å trene når magen føles så full av usunn mat, men skal nå sette i gang fordeom! Tvi tvi
Så bra, håper det er over. Det er jaggu bra gjort, klapp på skuldra.
 
I morra blir det en liten skeie-ut-dag! Skal på lunsj med ei venninne og da skal jeg jammen bestille verdens beste club sandwich ;)
Frister veeeeeeeldig å bestille sjokoladefondant også,for den er syyyyyyykt god! Men har bestemt meg for å ikke gjøre det :)
 
I morra blir det en liten skeie-ut-dag! Skal på lunsj med ei venninne og da skal jeg jammen bestille verdens beste club sandwich ;)
Frister veeeeeeeldig å bestille sjokoladefondant også,for den er syyyyyyykt god! Men har bestemt meg for å ikke gjøre det :)
Good girl! Det er 100 poeng i utfordringen (og muligens noen gram på vekta ;) )
 
Så bra, håper det er over. Det er jaggu bra gjort, klapp på skuldra.
Ikke over :-(
Hun kastet opp igjen akkurat da jeg var ferdig med den ene delen av treningen! Må vaske alt av sengetøy, dyne og madrass!! Stakkar lille! Tredje kvelden hun kaster opp.

Har endelig kommet gjennom andre delen av treningen! Fytti Jillian er tøff!!!
Og nå er jeg ajour treningsplanen igjen etter å ha vært en uke bak pga egen sykdom!
 
Uff, kjipt Panna! Håper dere blir raskt frisk begge to :)
Tror jeg brygger på en forkjølelse jeg også, vondt i halsen :(

Har tenkt å få til en tur på treningssenteret ikveld, håper jeg orker :)

Imorgen får jeg besøk av to venninner, noen som har forslag til noe sunn snacks jeg kan servere? :) har tenkt på grønnsaker og dip, men lurer på om dere har andre forslag.

Skal på natt imorgenkveld, så håper jeg får fiksa barnevakt til torsdag så jeg kan ta meg en treningsøkt og dra hjem å sove på torsdagsmorgen :)

Hvordan går det med dere da? :)
 
I morra blir det en liten skeie-ut-dag! Skal på lunsj med ei venninne og da skal jeg jammen bestille verdens beste club sandwich ;)
Frister veeeeeeeldig å bestille sjokoladefondant også,for den er syyyyyyykt god! Men har bestemt meg for å ikke gjøre det :)

Håper du koste deg masse på lunch idag :) og at det ikke har noe betydning for vekta at du koste deg litt ;)
 
Håper du koste deg masse på lunch idag :) og at det ikke har noe betydning for vekta at du koste deg litt ;)

Veldig koselig var det :) Gjenstår å se i morra hva vekta viser da,men satser på det ikke har for stor påvirkning ifht fredagens vekt :) Var jo igrunn bare brødet og baconet som var fy-fy.. Salat,kylling og litt majones er jo bare bra :)
 
Veldig koselig var det :) Gjenstår å se i morra hva vekta viser da,men satser på det ikke har for stor påvirkning ifht fredagens vekt :) Var jo igrunn bare brødet og baconet som var fy-fy.. Salat,kylling og litt majones er jo bare bra :)
Så bra at du koste deg! Regner med det går bra med vekta jeg :)
 
aahhhh, så synd dette vekttapet ikke holder seg... Plutselig ned 3 kg fra i går!!

Jaja, formen vår er bedre i dag :)
 
Hvordan har det gått for dere denne uken?

Formen var visst best til morgen i dag, nå er den rævva igjen :-( To gafler så blir jeg kvalm av maten :-( vurderer sterkt å dra ned og kjøpe røyk (siden jeg allikevel må ned for å kjøpe våtmopp straks)
 
Usj da :( Prøv litt frukt eller noe?

Har gått fint her,men ikke fått trena no annet enn rockering da :( blir sånn når jeg jobber hver dag og gubben kvelden..
 
Har dere planer for helga da?

Jeg skal trene lørdag formiddah tenkte jeg.. Søndag skal vi på grilltur sammen med mamma og pappa i skogen,det blir veldig koselig :)
 
Back
Topp