Jeg er også utrolig oppblåst, spesielt på kveldene! Har også vurdert gravidbukser alledere
Jeg er 4+4 i morgen, og syns det er utrolig at jeg må vurdere gravidbukse allerede^^hehe
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er også utrolig oppblåst, spesielt på kveldene! Har også vurdert gravidbukser alledere
Hehe bare vent, i løpet a uka har vi alke kjøpt preggo pants hahaHehe ja, vurderer det samme selv. Jeg vil ikke at mange skal vite om at jeg er gravid, siden plassen jeg bor på ikke er stor. så vet ikke helt hvordan jeg skal klare å skjule dette ^^
Vil se at det er liv og komme meg over de 12 ukene før folk får vite det, men får nesten bare ta det så det kommer
Hehe bare vent, i løpet a uka har vi alke kjøpt preggo pants haha
Hehe, ja jeg blir ikke overrasket i såfallHehe bare vent, i løpet a uka har vi alke kjøpt preggo pants haha
ja det tenkte jeg ogsåDet er en trøst at det er bra for den lille spiren da
Enig!ja det tenkte jeg også
Jeg har fått tilbake det jeg ikke savnet med førstemann: det samler seg masse slim i halsen og tvinger meg til å kaste opp minst 1 gang om dagen. Ikke fordi jeg er kvalm, men fordi jeg får vondt for å svelge hvis jeg ikke gjør det :'(
Kjipt å ha det sånn, men jeg krysser fingrene for at det gir seg snart..
Jeg har flyttet inn i gravidshortsen fra 2013 og kjøpt meg tre gravidbukser. Jeg er så oppblåst at de vanlige buksene ikke har en sjans.
Så jeg har åpnet gravidbukseballet for lengst og er ikke flau engang! Jeg er altfor glad i å puste.
Her er det nok en mild versjon av redebygger pappaenHvilken type vordende far er dere gravid med