Skravletråd for apriljentene

Jeg er også utrolig oppblåst, spesielt på kveldene! Har også vurdert gravidbukser alledere :p
Hehe ja, vurderer det samme selv. Jeg vil ikke at mange skal vite om at jeg er gravid, siden plassen jeg bor på ikke er stor. så vet ikke helt hvordan jeg skal klare å skjule dette ^^
Vil se at det er liv og komme meg over de 12 ukene før folk får vite det, men får nesten bare ta det så det kommer :)
Hehe bare vent, i løpet a uka har vi alke kjøpt preggo pants haha :D:p

Hehe bare vent, i løpet a uka har vi alke kjøpt preggo pants haha :D:p

Haha huff ja.. det er ikke andre måter å bli kvitt det på da? Går tur hver ettermiddag, merker at det hjelper litt, prøver å styre unna kullsyreholdig drikke og redusere inntaket av hveteprodukter.. tror jeg skal begynne å drikke et glass biola hver dag :)

Jeg har flyttet inn i gravidshortsen fra 2013 og kjøpt meg tre gravidbukser. Jeg er så oppblåst at de vanlige buksene ikke har en sjans.

Så jeg har åpnet gravidbukseballet for lengst og er ikke flau engang! Jeg er altfor glad i å puste.

Jeg har fått tilbake det jeg ikke savnet med førstemann: det samler seg masse slim i halsen og tvinger meg til å kaste opp minst 1 gang om dagen. Ikke fordi jeg er kvalm, men fordi jeg får vondt for å svelge hvis jeg ikke gjør det :'(

Kjipt å ha det sånn, men jeg krysser fingrene for at det gir seg snart..

Jeg også kjenner at jeg blir trang i halsen! hadde ikke det med første. Dritekkelt

Jeg har flyttet inn i gravidshortsen fra 2013 og kjøpt meg tre gravidbukser. Jeg er så oppblåst at de vanlige buksene ikke har en sjans.

Så jeg har åpnet gravidbukseballet for lengst og er ikke flau engang! Jeg er altfor glad i å puste.

Jeg også! :-)
Jeg fant fram en digg gravideshorts i helga. Jeg orker bare ikke ubehagelige klær. Har pleid å bruke sånne trange jeans, hva iallverden skal jeg ha på meg framover? Må se gjennom og prøve hva slags gravidejeans jeg har. Den ene er visst lakserosa, må ha vært in i 2013...
Kanskje jeg bare skal gå rett over på kjoler og ha sånne løse jakker over :-)

Æ ska garantert kjøpe nye preggo pants til lørdag ;)
Begynte på jobb idag,å det va digg! Godt å komme i normalen :):)

Hvilken type vordende far er dere gravid med :-)
Her er det nok en mild versjon av redebygger pappaen :)
Han er den som ønsker å gjøre det best mulig for oss alle,har planer og tenker ut hvordan han ska få ting til,stiller opp og er der for oss hvis og når det gjelder :)
Veldig fornøyd med mannen, en topp mann og pappa :)

Kan ikke si han er noen av de fem altså... :P Han er normalt engasjert vil jeg si ;) Veldig forståelsesfull mtp at jeg er sliten, trøtt og kvalm, og prøver febrilsk å avlede toåringen som helst vil sitte på meg som et frimerke og hoppe på hodet mitt når jeg sovner på sofaen :P

Vet ikke helt åssen sambo vil bli som pappa. Men han har alltid vært glad i barn. Søskna er mange år yngre, han har stilt opp for de hele tiden. Vi har hatt ett bebi ønske i 7-8 år og vært prøvere snart 6 år, så trur han blir fantastisk og kommer til å delta på alt som skjer i barnetsliv:)

Back
Topp